Well .. I would like to translate manga for Portuguese-Brazilian

Victor Vocaloid

Apr 7, 2014, 8:17:14 PM4/7/14
to ubunchu-t...@googlegroups.com
English:
  • I started using "Ubuntu 13.10 - Saucy Salamander" a little time, and enjoyed it very much, I am now using for homework, research and online games with the help of WINE, Until I recommended to my friend and his father to use Ubuntu on your PC and Notebook in them and they stumbled and liked it enough, but I was very curious with the manga! And I'd like to translate it to Portuguese-Brazilian which is my default language and can read English fluently, well ... That's all. I hope for answers.
Português:

  • Eu comecei a usar o Ubuntu 13.10 - Saucy Salamander a pouco tempo, e gostei muito, agora estou usando para trabalhos escolares, pesquisas e jogos on-line com a ajuda do WINE, Até recomendei para meu amigo e o pai dele para usarem o Ubuntu no PC e no Notebook deles e eles toparam e gostaram bastante, mas fiquei muito curioso foi com o mangá! E gostaria de traduzi-lo para o Portugues-Brasileiro que é minha lingua padrão e sei ler inglês fluente, bem... É só isso. Espero por respostas.

Blek

Apr 10, 2014, 5:56:02 AM4/10/14
to ubunchu-t...@googlegroups.com
On Tue, Apr 8, 2014 at 8:17 AM, Victor Vocaloid
<victorlu...@gmail.com> wrote:
> [...]
> the help of WINE, Until I recommended to my friend and his father to use
> Ubuntu on your PC and Notebook in them and they stumbled and liked it

Welcome on the boat, mate. :D

> but I was very curious with the manga! And I'd like to translate it
> to Portuguese-Brazilian which is my default language and can read English
> fluently, well ... That's all. I hope for answers.

Please do. :)

Sysy2013

Apr 10, 2014, 10:44:54 AM4/10/14
to ubunchu-t...@googlegroups.com
Welcome to translators about ubunchu .
For Portuguese-Brazilian translation , there are any translations
already done (see
https://www.google.fr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CC8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fdivajutta.com%2Fdoctormo%2Fubunchu%2Fc2.html&ei=F65GU8OQDMK00wWI8IG4Cw&usg=AFQjCNEMllx4pxweiIq8t9TwLhDWoofUNw&sig2=XUb7_dVYXcWgDeb1zkIfqA

or do in googgle :ubunchu archives pt-br

Sysy

May 27, 2014, 4:54:51 AM5/27/14
to ubunchu-t...@googlegroups.com

Le mardi 8 avril 2014 02:17:14 UTC+2, Victor Vocaloid a écrit :
English:
  • Answers to the manga :
 Here are link just what is existing (now):
http://divajutta.com/doctormo/ubunchu/

 and after you must know which chapter you will want to translate (in your message you do not say)

com Tradução de Google

Respostas para
o mangá:

  Aqui estão ligação apenas o que é existente (agora):
http://divajutta.com/doctormo/ubunchu/

  e depois que você deve saber qual capítulo você deseja traduzir (na sua mensagem você não diz)

Sysy

May 27, 2014, 5:01:40 AM5/27/14
to ubunchu-t...@googlegroups.com
no Brasil há certamente tem capítulos, mas já ligações seria para atualizar. Assim, mais pesquisas (contatos) são ajustados para completar a investigação "bem sucedido" . bom dia

Sysy2013