Meeting 6 Augustus

Johan Bruning

to twen...@googlegroups.com
Hallo!

Vanmiddag is er weer Twente.rb zoals aangekondigd tijdens de vorige meetup en tevens gecommuniceerd op http://www.meetup.com/twenterb/ en Twitter.

We hebben deze maand geen sprekers weten te regelen, wel zouden we graag een BBQ willen organiseren.

Dirk-Jan zorgt voor de BBQ en ik zal vanmiddag even de inkopen doen. Belangrijk is dat we dus even duidelijk hebben wie er precies komen. De kosten van de BBQ verdelen we onderling maar zullen niet hoger liggen dan €10 per persoon.

Geef even aan door een reactie op deze post als je deel wilt nemen. Of laat het mij even persoonlijk weten op Twitter of Meetup.com

Wirelab is aanwezig met minimaal 3 man.

Hopelijk tot vanmiddag.

Stefan Kroes

to twen...@googlegroups.com
Hallo allemaal!

Ik kan er helaas niet bij zijn want mijn schoonouders komen eten en dat is natuurlijk ook heel leuk! :-)

Groeten,

Stefan

--
Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'twente.rb' van Google Discussiegroepen.
Stuur een e-mail naar twente-rb...@googlegroups.com om je af te melden bij deze groep en geen e-mail van deze groep meer te ontvangen.

Stefan Henzen

to twen...@googlegroups.com
Ik doe wel mee :)

Groet,
Stefan (Henzen)

Edwin Vlieg

to twen...@googlegroups.com
Hoi!

Vanuit MoneyBird zijn we met 3 man, alleen Joost is er pas vanaf 19u omdat hij uit de randstad moet komen. Hoe laat beginnen we?

Edwin

Johan Bruning

to twen...@googlegroups.com
19:00 lijkt me een prima tijd. Ik schrijf 3 man sterk op.

Zou iedereen zo vriendelijk willen zijn om wat cash mee te nemen voor de afrekening ?

Zijn er trouwens nog voorkeuren voor iets wat ik moet inkopen ?

Met vriendelijke groet,

Johan Bruning

Wirelab Creative
Rigtersbleek Zandvoort 10 - 2.16
7521 BE Enschede

F   +31 (0) 8 47198337
Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij een onderwerp in de groep "twente.rb" van Google Discussiegroepen.
Stuur een e-mail naar twente-rb...@googlegroups.com om je af te melden bij deze groep en bij alle onderwerpen van deze groep.