Twente.rb borrel op 8 april

Edwin Vlieg

to twente.rb
Hallo allemaal,

In samenspraak met de mannen van NedForce, Ikdoe en MoneyBird hebben
we besloten om op 8 april een Twente.rb borrel te organiseren. De
vorige pogingen voor een uitgebreider programma (rondleiding
datacenter of presentaties) zijn wat vastgelopen, daarom lijkt het me
goed om eerst een keer een een borrel te hebben en daar te kijken wat
de behoeftes zijn vanuit de groep.

Laten we vrijdag 8 april om 16:30 uur op de Oude Markt in Enschede
afspreken, dan kunnen we een kroegje zoeken waar we een biertje kunnen
pakken. Laat even weten of je komt, dan kunnen we daar rekening mee
houden!

Groeten,

Edwin

Stefan Kroes

to twen...@googlegroups.com
Ik ben erbij! Ik denk wel dat het goed is om van tevoren de lokatie te bepalen i.v.m. mensen die later/eerder zijn.

Groetjes,

Stefan

> --
> Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'twente.rb' van Google Discussiegroepen.
> Als je een bericht in deze groep wilt plaatsen, stuur je een e-mail naar twen...@googlegroups.com.
> Als je je wilt afmelden voor deze groep, stuur je een e-mail naar twente-rb...@googlegroups.com.
> Bezoek deze groep op http://groups.google.com/group/twente-rb?hl=nl voor meer opties.

Robin

to twente.rb
Hoi! Wij (Maarten Brouwers, Niek Schmoller en Robin Janse) van 'The
Bean Machine' doen mee. Wij zijn er rond 17:00 uur.

Groet,
Robin

Ruud Seydel

to twen...@googlegroups.com
Staat genoteerd!
Rob komt waarschijnlijk ook mee.

Gegroet,

Ikdoe.nl
Ruud Seydel, Initiator

** update: binnenkort meerdere soorten kaartjes verkopen voor een event **

Edwin Vlieg

to twente.rb
Laten we vanmiddag bij de oude Fred & Douwe afspreken, daar is meestal
voldoende ruimte en kunnen we eventueel ook buiten zitten. Tot straks!

Edwin

On Mar 30, 11:55 am, Ruud Seydel <r...@ikdoe.nl> wrote:
> Staat genoteerd!
> Rob komt waarschijnlijk ook mee.
>
> Gegroet,
>
> Ikdoe.nl
> Ruud Seydel, Initiator
>
> ** update: binnenkort meerdere soorten kaartjes verkopen voor een event **

Stefan Kroes

to twen...@googlegroups.com
Rein en ik zijn waarschijnlijk wat later vanwege een andere afspraak.

Stefan
Nedforce

Arthur Holstvoogd

to twen...@googlegroups.com, twente.rb
Ik ben helaas later, moest naar de dierenarts, loopt allemaal een beetje uit ;)
Hopelijk kan ik nog een biertje mee pakken zo!
Arthur