Twente.rb borrel op 2 juli

Stefan

to twente.rb
Hallo Twente.rb!

Ik stel voor om op vrijdag 2 juli om 17:00 weer eens met z'n allen een
biertje te doen bij de F&D in Enschede. Is te lang geleden!

Goed idee?

Hartelijke groet,

Stefan Kroes
Nedforce

Ruud Seydel

to twen...@googlegroups.com
Goed idee, ik zet het in m'n agenda.

Groet,

Ikdoe.nl
Ruud Seydel, Initiator

06 46 27 88 82

2010/6/16 Stefan <s.a....@gmail.com>

--
Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'twente.rb' van Google Discussiegroepen.
Als je een bericht in deze groep wilt plaatsen, stuur je een e-mail naar twen...@googlegroups.com.

Arthur

to twente.rb
Leuk, ik ben er weer bij!

Groeten,
Arthur

On 18 jun, 09:46, Ruud Seydel <ruud.sey...@gmail.com> wrote:
> Goed idee, ik zet het in m'n agenda.
>
> Groet,
>
> Ikdoe.nl
> Ruud Seydel, Initiator
>
> 06 46 27 88 82

Peter Bakker

to twente.rb
Ik heb het in mij agenda gezet. Wel onder voorbehoud...

Peter.

Dirkjan Bussink

to twen...@googlegroups.com
Hallo allemaal,

Ik heb hem ook in de agenda gezet, deze keer moet het toch een keer lukken ;).

--
Dirkjan

> [...]
> Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'twente.rb' van Google Discussiegroepen.

Stefan

to twente.rb
Hallo Twente.rb

Helaas valt de borrel deze vrijdag samen met een Nederland - Brazilië
en ik verwacht dat er daardoor niemand komt. Mijn voorstel is om de
borrel een week op te schuiven naar 9 juli. Ik kan er zelf dan helaas
niet bij zijn, maar dat is niet anders. Veel plezier!

Groet,

Stefan

Ruud Seydel

to twen...@googlegroups.com
Komt dat even goed uit... Is verplaatst in m'n agenda. Zelfde tijd neem ik aan?

Groet,

Ikdoe.nl
Ruud Seydel, Initiator

06 46 27 88 82