Leven in de brouwerij?

Jeroen Wolff

to twente.rb
Hallo Twentse Rubyisten....is er nog leven in deze brouwerij ;)

Matthijs Langenberg

to twen...@googlegroups.com

Winterslaap ;-)

--
Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'twente.rb' van Google Discussiegroepen.
Als je een bericht in deze groep wilt plaatsen, stuur je een e-mail naar twen...@googlegroups.com.

Reinier de Lange

to twen...@googlegroups.com
Wat ben jij vroeg op :)

On 9 feb. 2012, at 06:39, Jeroen Wolff wrote:

> Hallo Twentse Rubyisten....is er nog leven in deze brouwerij ;)

Sjoerd Andringa

to twen...@googlegroups.com
Als er weer een meetup komt zal ik m'n uiterste best doen om er ook zijn. Good ol' times!

Sjoerd (uit NH:-))

Arthur

to twente.rb
Maar weer eens wat organiseren dan?
Alleen borrelen, of gaan we iets leerzaams doen?

Arthur

Joost Diepenmaat

to twen...@googlegroups.com
Laten we iets leerzaams doen, iemand leuk spul gemaakt de afgelopen tijd?

Met vriendelijke groet,

Joost Diepenmaat

Niek Schmoller

to twente.rb
Heb zelf niks te melden, maar wil wel komen als er iets inhoudelijks
vertelt wordt. Alleen borrelen vind ik niet zo interessant.

Groeten,
Niek

On Feb 9, 11:16 am, Joost Diepenmaat <j.diepenm...@bluetools.nl>

Reinier de Lange

to twen...@googlegroups.com
Bier drinken niet interessant?! o_O

Sjoerd Andringa

to twen...@googlegroups.com
Im still in, ook voor alleen bier drinken.