Meeting 15 Mei

Johan Bruning

to twen...@googlegroups.com
Ruby enthousiastelingen,

Komende woensdag, 15 mei, is er weer een Twente.rb. We hadden dit al eerder op Twitter aangekondigd maar wellicht volgt niet iedereen @twenterb op twitter.
Deze keer zal Peter Berkenbosch wederom langs komen om het te hebben over "TDD Spree". Het zal de generale repetitie zijn voor zijn talk bij Spreeconf in DC over 2 weken.
Mocht je nog een leuk onderwerp met de groep willen delen, laat het me even weten. We willen deze keer tevens ruimte inlassen voor een aantal lightning talks. Je hoeft dus niet een full-length talk voor te bereiden om wat te delen met de groep. Wederom zal Wirelab zorgen voor verschillende hapjes en drankjes.

Zouden jullie even kunnen laten weten of jullie al dan niet komen zodat we rekening kunnen houden met inkopen?

Het wordt vast en zeker weer een gezellige leerzame avond.

Maarten Brouwers [persoonlijk]

to twen...@googlegroups.com
Het staat in mijn agenda!

ik zal nog proberen, aangezien ik er die dag toch zit, nog wat lieden van The Bean Machine te overtuigen ;)

g.,

Maarten
ps (ik neem aan 19:30?)

--
Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'twente.rb' van Google Discussiegroepen.
Stuur een e-mail naar twente-rb...@googlegroups.com om je af te melden bij deze groep en geen e-mail van deze groep meer te ontvangen.

_____________________________
maa...@brouwers.me is een http://familieadres.nl adres. Neem zelf ook een adres met een apenstaart tussen je voornaam en achternaam!

Johan Bruning

to twen...@googlegroups.com
Hey Marten, vanaf 19:30 ben je al wel welkom hoor. We beginnen de talks echter rond 20:00.

Met vriendelijke groeten,
Johan Bruning

Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij een onderwerp in de groep "twente.rb" van Google Discussiegroepen.
Stuur een e-mail naar twente-rb...@googlegroups.com om je af te melden bij deze groep en bij alle onderwerpen van deze groep.

Johan Bruning

to twen...@googlegroups.com
Voor de mensen die @twenterb niet volgen op Twitter:

Vanavond om 20:00 beginnen we me de talks van Twente Rb bij Wirelab op kantoor. Mocht je de eerste keer komen, Wirelab's kantoor is op de 2de verdieping van De Spinnerij Oosterveld. Ruimte 2.16. Als je de grote lift uit komt naar links en vervolgens als maar recht door. Er is nog altijd ruimte voor lightning talks indien daar nog interesse voor is.

Tot vanavond!