Meetup

1 view

Ruud

to twente.rb
Hey guys,

Ik sprak afgelopen week nog met Edwin en Joost. Het zou weer eens tijd
worden om een bijeenkomst te organiseren.
Nu ben ik vrij nieuw hier dus is het misschien niet mijn taak maar ik
denk dat het echt cool is om meetup te gebruiken voor onze meetup's:
http://www.youtube.com/watch?v=pnBpj9oMDDk&feature=player_embedded

Zal ik een group aanmaken?

Groet, Ruud

Reinier

to twente.rb
Lijkt me prima :)

Arthur Holstvoogd

to twen...@googlegroups.com
Hey,

Goed idee lijkt me!
Leuk om te zien dat iemand initiatief neemt om een meeting te organiseren, kan ik alleen maar aanmoedigen :)

Arthur

> --
> Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'twente.rb' van Google Discussiegroepen.
> Als je een bericht in deze groep wilt plaatsen, stuur je een e-mail naar twen...@googlegroups.com.
> Als je je wilt afmelden voor deze groep, stuur je een e-mail naar twente-rb...@googlegroups.com.
> Bezoek deze groep op http://groups.google.com/group/twente-rb?hl=nl voor meer opties.

Stefan Kroes

to twen...@googlegroups.com
Goed initiatief. Het idee de laatste keer was om de bijeenkomsten iets inhoudelijker te maken. We zouden bijvoorbeeld bepaalde mensen iets kunnen laten vertellen.

Groet,

Stefan
Nedforce

Ruud Seydel

to twen...@googlegroups.com
Ja het is inderdaad een goed idee om eens een keer een spreker te strikken. Heeft iemand een idee? Zal vandaag de meetup group opzetten. Lukte gister niet vanwege het feit dat ik geen creditcard thuis heb.

Met vriendelijke groet,

Ikdoe.nl
Ruud Seydel, Initiator

06 46 27 88 82

Edwin Vlieg

to twente.rb
Goed initiatief Ruud, een nieuwe Twente.rb lijkt me helemaal top.
Dennis Wijnberg van Oxilion heeft ooit aangeboden wat te vertellen
over hun virtuele datacenter en de mogelijkheden van cloud computing.
Niet heel Rails/Ruby gerelateerd misschien, maar ligt natuurlijk wel
in ons vakgebied.

Maar we kunnen binnen de groep vast ook mensen vinden die iets willen
vertellen. Ruud heeft bijvoorbeeld een gave architectuur voor het
spideren van informatie opgezet, lijkt me interessant om eens wat over
te horen!

Groeten,

Edwin

On 12 jan, 12:11, Ruud Seydel <r...@ikdoe.nl> wrote:
> [...]
> Heeft iemand een idee? Zal vandaag de meetup group opzetten. Lukte gister
> niet vanwege het feit dat ik geen creditcard thuis heb.

Stefan Kroes

to twen...@googlegroups.com
Ik heb een gem ontwikkeld die een soort populair is (ancestry), daar wil ik best wat over vertellen

Stefan

Ruud Seydel

to twen...@googlegroups.com
Dat is cool stefan. Ik begreep van Rob, dat jullie nogal een hekel hadden aan acts_as_tree. Ben benieuwd wat jullie anders hebben gedaan. Ik denk dat vrijdagen het makkelijkst zijn om met elkaar af te spreken?

Met vriendelijke groet,

Ikdoe.nl
Ruud Seydel, Initiator

06 46 27 88 82

Stefan Kroes

to twen...@googlegroups.com
Hoi Ruud,

We hebben in het verleden wat gezeik gehad met nested set plugins.

Persoonlijk geef ik eigenlijk de voorkeur aan donderdagen, maar vrijdagen zijn inderdaad het meest gangbaar.

Het is misschien ook wel leuk om bijeenkomsten bij de verschillende betrokken bedrijven te organiseren. Het kan een keer bij ons.

Groet,

Stefan

Ruud Seydel

to twen...@googlegroups.com
Precies!
Wij hosten zelf bij Oxilion. Ik vertelde hen over twente-rb en of ze nog een leuke idee hadden voor een rondleiding, presentatie. Ze zijn waarschijnlijk wel in om een rondleiding te organiseren in het nieuwe Hengelose datacenter van Lesscher. Of een presentatie over virtual datacenters. Ik weet niet hoe de relatie tussen nedforce en oxilion is? Of heb je heeft Nedforce er problemen mee?

Met vriendelijke groet,

Ikdoe.nl
Ruud Seydel, Initiator

06 46 27 88 82

Joris Trooster / Interstroom

to twen...@googlegroups.com
Beste Rubyisten!

Het kan ook wel een keer bij ons. Een meeting waar we wat kennis en ervaring uitwisselen lijkt me erg leuk. Zelf kan ik wel een keer wat vertellen over verschillende manieren van dataopslag en het gebruik van MogileFS als distributed filesystem (soort Amazon S3, maar dan zelf gehost via open source software) en hoe je dit optimaal kunt gebruiken in ryby (rails) in combinatie met Nginx via de x-reproxy-url.

Met vriendelijke groet,
Interstroom informatietechnologie b.v.

Joris Trooster