חברים,
מצ"ב קישור לתכנת הנהח"ש מעולה שאני משתמש בה כבר שנתיים.
חינם ללא עלות - (מלבד הצורך לרכוש חתימה דיגיטלית בעלות של 100 ש"ח לשנה).
היתרונות:
* אין צורך ברו"ח, חיסכון כספי ניכר
* תמונת מעקב ברורה בכל רגע נתון (שליטה) + מגוון נרחב של דו"חות
* אפשרות לחלוקה לפרוייקטים
* מאושר ע"י מס הכנסה
* דרישת תשלום בקישור דרך החשבונית בפייפאל
* דו"ח מסכם מותאם לרו"ח לצורך הכנת דו"ח השנתי .
החיסרון - זמן - צריך להקדיש כשעה בשבוע במסגרת הלוז עבור הקלדת הוצאות והכנסות (חשבוניות)
ישנה אפשרות להיעזר במנהל חשבונות אישי בעלות של 100 ש"ח לחודש
--
בברכה
יוסי עזרא
054-4232742