Yedi Karanfil - Seven Cloves / Enstrümantal (1-2-3-4-5-6-7-8) (istek üzerine tekrar)

Turkish Line

to turki...@googlegroups.com

Yedi Karanfil 1 - Seven Cloves / Enstrümantal

1. Yedi Karanfil 1 – Belalım
2. Yedi Karanfil 1 - Büyüdün Bebeğim
3. Yedi Karanfil 1 - Cane Cane
4. Yedi Karanfil 1 - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
5. Yedi Karanfil 1 - Güneş Battı
6. Yedi Karanfil 1 - Hoşçakal Kardeşim Deniz
7. Yedi Karanfil 1 - İçimizden Biri
8. Yedi Karanfil 1 – Kilim
9. Yedi Karanfil 1 - Telli Telli
10. Yedi Karanfil 1 - Vay Bebem
11. Yedi Karanfil 1 - Yaradan Aşkına
12. Yedi Karanfil 1 - Yaşamadın Sen

Dosyayı alttaki linkten indirebilirsiniz!
http://rapidshare.com/files/162744308/TurkishLine.Net_Yedi_Karanfil_1.rar

Yedi Karanfil 2 - Seven Cloves / Enstrümantal

1. Yedi Karanfil 2 - Allı Turnam
2. Yedi Karanfil 2 – Bebek
3. Yedi Karanfil 2 – Çökertme
4. Yedi Karanfil 2 - Eylüle İsyan
5. Yedi Karanfil 2 - Hava Nasıl Oralarda
6. Yedi Karanfil 2 - Hep Sonradan
7. Yedi Karanfil 2 - Kardeşin Duymaz
8. Yedi Karanfil 2 – Mektup
9. Yedi Karanfil 2 - Olmasa Mektubun
10. Yedi Karanfil 2 - Yar Gözlerin
11. Yedi Karanfil 2 - Yemen Türküsü
12. Yedi Karanfil 2 - Yollarına Baka Baka

Dosyayı alttaki linkten indirebilirsiniz!
http://rapidshare.com/files/162747456/TurkishLine.Net_Yedi_Karanfil_2.rar

Yedi Karanfil 3 - Seven Cloves / Enstrümantal

1. Yedi Karanfil 3 - Ağrı Dağı Efsanesi
2. Yedi Karanfil 3 - Al Fadime’m
3. Yedi Karanfil 3 - Böyle Olur mu?
4. Yedi Karanfil 3 - Cemalım
5. Yedi Karanfil 3 - Denizin Dibinde Haccam
6. Yedi Karanfil 3 - Eklemedir Koca Kavak
7. Yedi Karanfil 3 - Gemiler Gelende
8. Yedi Karanfil 3 - Gözlerin
9. Yedi Karanfil 3 - Haydar Haydar
10. Yedi Karanfil 3 - Yunus

Dosyayı alttaki linkten indirebilirsiniz!
http://rapidshare.com/files/162750651/TurkishLine.Net_Yedi_Karanfil_3.rar

Yedi Karanfil 4 - Seven Cloves / Enstrümantal

1. Yedi Karanfil 4 - Ah Bir Ataş Ver
2. Yedi Karanfil 4 - Çarşamba’yı Sel Aldı
3. Yedi Karanfil 4 - Dağlar Dağladı Beni
4. Yedi Karanfil 4 - Dersini Almış
5. Yedi Karanfil 4 - Gayri Dayanamam
6. Yedi Karanfil 4 - Gesi Bağları
7. Yedi Karanfil 4 - Gesi Bağları (Kubat)
8. Yedi Karanfil 4 - Güle Yel Değdi
9. Yedi Karanfil 4 - Ham Meyvayı Kopardılar Dalından
10. Yedi Karanfil 4 - Harman Yeri
11. Yedi Karanfil 4 - İzmir’in Kavakları
12. Yedi Karanfil 4 - Kütahya’ nın Pınarları
13. Yedi Karanfil 4 - Sihirli Ay
14. Yedi Karanfil 4 – Şinanari
15. Yedi Karanfil 4 - Tatlı Dillim
16. Yedi Karanfil 4 - Tutam Yar Elinden
17. Yedi Karanfil 4 - Yağmur Yağar
18. Yedi Karanfil 4 - Yedi Karanfil
Dosyayı alttaki linkten indirebilirsiniz!
http://rapidshare.com/files/162755048/TurkishLine.Net_Yedi_Karanfil_4.rar

Yedi Karanfil 5 - Seven Cloves / Enstrümantal

1. Yedi Karanfil 5 - Acem Kızı
2. Yedi Karanfil 5 – Bedir
3. Yedi Karanfil 5 - Bugün Ayın Işığı
4. Yedi Karanfil 5 – Hüdayda
5. Yedi Karanfil 5 - İki Keklik
6. Yedi Karanfil 5 - Kalanların Ardından
7. Yedi Karanfil 5 - Maçka’ da Buluşalım
8. Yedi Karanfil 5 - Naz Barı
9. Yedi Karanfil 5 - Ordu’ nun Dereleri
10. Yedi Karanfil 5 - Pancar Pezik Değil mi?
11. Yedi Karanfil 5 – Saki
12. Yedi Karanfil 5 - Sarı Gelin (Enstrüman)
13. Yedi Karanfil 5 - Sarı Gelin (Extra)
14. Yedi Karanfil 5 - Sultan-ı Yegâh Sirto
15. Yedi Karanfil 5 - Tahtacı Semahı
16. Yedi Karanfil 5 - Tahtacı Semahı (Kubat)
17. Yedi Karanfil 5 - Urfa’ nın Etrafı
18. Yedi Karanfil 5 - Yaşayabilme İhtimali

Dosyayı alttaki linkten indirebilirsiniz!
http://rapidshare.com/files/162759372/TurkishLine.Net_Yedi_Karanfil_5.rar

Yedi Karanfil 6 - Seven Cloves / Enstrümantal

1. Yedi Karanfil 6 - Ağısarın Balını
2. Yedi Karanfil 6 - Ağla Sazım
3. Yedi Karanfil 6 - Bir Çift Durna Gördüm
4. Yedi Karanfil 6 - Bir Of Çeksem
5. Yedi Karanfil 6 - Çift Jandarma
6. Yedi Karanfil 6 - Drama Köprüsü
7. Yedi Karanfil 6 – Efem
8. Yedi Karanfil 6 - Ela Gözlü Benli Dilber
9. Yedi Karanfil 6 - Elif Dedim Be Dedim
10. Yedi Karanfil 6 - Evde Yoklar
11. Yedi Karanfil 6 - Gül Pembe
12. Yedi Karanfil 6 - Kadıoğlu Zeybeği
13. Yedi Karanfil 6 - Kahve Koydum Fincana
14. Yedi Karanfil 6 – Leyla
15. Yedi Karanfil 6 - Leylim Ley
16. Yedi Karanfil 6 - Sobalarında Kuru da Meşe
17. Yedi Karanfil 6 - Şu Uzun Gecenin Gecesi Olsam
18. Yedi Karanfil 6 - Yiğidim Aslanım

Dosyayı alttaki linkten indirebilirsiniz!
http://rapidshare.com/files/162763657/TurkishLine.Net_Yedi_Karanfil_6.rar

Yedi Karanfil 7 - Seven Cloves / Enstrümantal

1. Yedi Karanfil 7 – Ağıt
2. Yedi Karanfil 7 - Ağıt ( Okan Bayülgen)
3. Yedi Karanfil 7 - Bağa Gel Bostana Gel
4. Yedi Karanfil 7 - Bitlis’ te Beş Minare
5. Yedi Karanfil 7 – Bugün
6. Yedi Karanfil 7 - Bugün Bize Pir Geldi
7. Yedi Karanfil 7 - Bugün Bize Pir Geldi (Arif Sağ)
8. Yedi Karanfil 7 - Devlerin Aşkı
9. Yedi Karanfil 7 - Gamzedeyim Deva Bulamam
10. Yedi Karanfil 7 - Gel Gör Beni Aşk Neyledi
11. Yedi Karanfil 7 - Gövel Ördek
12. Yedi Karanfil 7 - Hastane Önünde İncir Ağacı
13. Yedi Karanfil 7 - Karahisar Kalesi
14. Yedi Karanfil 7 - Kesik Çayır
15. Yedi Karanfil 7 - Kızılırmak Ağıtı
16. Yedi Karanfil 7 - Sabahın Seherinde
17. Yedi Karanfil 7 - Sobalarında Kuru da Meşe (Özay Gönlüm)
18. Yedi Karanfil 7 - Üç Ayak

Dosyayı alttaki linkten indirebilirsiniz!
http://rapidshare.com/files/162768453/TurkishLine.Net_Yedi_Karanfil_7.rar

Yedi Karanfil 8 - Seven Cloves / Enstrümantal

1. Yedi Karanfil 8 - Arap Saz Semaisi
2. Yedi Karanfil 8 - Ben Seni Sevdiğimi
3. Yedi Karanfil 8 - Beyaz Giyme Toz Olur
4. Yedi Karanfil 8 - Bir Fırtına Tuttu
5. Yedi Karanfil 8 - Denizden Bildim
6. Yedi Karanfil 8 - Dünyanın Kapıları (Dönmek)
7. Yedi Karanfil 8 - Evlerinin Önü Mersin
8. Yedi Karanfil 8 - Gülüm (Kubat)
9. Yedi Karanfil 8 - Kolay Olmayacak (Unut)
10. Yedi Karanfil 8 – Rüzgâr
11. Yedi Karanfil 8 - Sevda Değil
12. Yedi Karanfil 8 - Sunam (Fatih Ahıskalı)
13. Yedi Karanfil 8 - Yârim İstanbul’ u Mesken mi Tuttun
14. Yedi Karanfil 8 - Yerine Sevemem

Dosyayı alttaki linkten indirebilirsiniz!
http://rapidshare.com/files/162772622/TurkishLine.Net_Yedi_Karanfil_8.rar

@ Bize Katilmak Icin;
" www.otokeyif.com " adresine girip gerekli adimlari izleyebilirsiniz.

@ Mail Gonderim Kurallari
* Grubumuzda Cumartesi ve Pazar günleri, bayramlar ve resmi tatil günleri mail yayınlanmaz.
* Slayt gosterileri yani pps uzantili mailler yayinlanmaz.
* Daha once yayinlanmis mailler yayinlanmaz.
* Asiri dini/siyasi/politik veya tartisma cikaracak icerikteki mailler yayinlanmaz.
* Futbol takimlariyla ilgili atisma/tartisma/kiskirtma yayinlanmaz.
* >> isaretlerinden okunmayacak halde olan mailler icerigi ne olursa olsun yayinlanmaz.
* Erotizm icerikli Sanatsal foto/karikatur/fikra icin konu kismina +18 yaziniz ki, bu tur maillerden hoslanmayan acmadan silebilsin.

+ Gruba mail atmak icin  " turki...@googlegroups.com " adresine,
+ Gruptan ayrılmak icin " turkishline...@googlegroups.com " adresine bos bir mail,
+ Grupla ilgili soru ve sorunlariniz icin " turkish...@gmail.com " adresine mail atabililirsiniz.

image001.jpg