Dev Klasik Türk Müziği arşivi 1-2-3 - (İstek Üzerine Tekrar)

Turkish Line

to turki...@googlegroups.com

3-)

Çok kıymetli grup arkadaşlarım,sizlere şimdi de Uşşak makamı eserlerini sunmak istiyorum.216 eserin değişik sanatkârlar tarafından icrâ edildiği çok güzel bir arşiv.

Umarım beğenirsiniz..Saygı ve sevgilerimle...

Bölüm 1 : http://rapidshare.com/files/162149015/Ussak_Eserler.part1.rar 100 Mb

Bölüm 2 : http://rapidshare.com/files/162156301/Ussak_Eserler.part2.rar 100 Mb

Bölüm 3 : http://rapidshare.com/files/162415496/Ussak_Eserler.part3.rar 100 Mb

Bölüm 4 : http://rapidshare.com/files/162415489/Ussak_Eserler.part4.rar 100 Mb

Bölüm 5 : http://rapidshare.com/files/162423703/Ussak_Eserler.part5.rar 100 Mb

Bölüm 6 : http://rapidshare.com/files/162420714/Ussak_Eserler.part6.rar 50 Mb

Not: Aynı anda iki dosya indirmeye çalışmayın.Bir dosya bittikten sonra modeminizi resetleyin veya en az 15-20 dk ara verin.

Özkan Polat
hayal_ma...@hotmail.com

2-)

Çok kıymetli Turkish Line üyeleri,bu sefer de sizlere Türk müziğinin en güzel makamlarından Kürdilihicazkâr ,Sabâ ,Acemkürdi makamı eserlerini , Mustafa Kandıralı'nın klarnetle yaptığı güzel çalışmaları ve İsmail OLGAY'ın güzel sesiyle yorumladığı değişik makamdaki eserlerden oluşan arşivimi sunmak istiyorum.Umarım beğenirsiniz. Arşiv toplam 1,1Gb büyüklüğündedir.

Bütün üyelerimize en derin saygı ve sevgilerimi sunuyorum.

Kürdilihicazkâr Serisi (3 bölüm)

Kürdilihicazkâr 1.bölüm : http://rapidshare.com/files/160770691/Kurdili_Hicazkar.part1.rar  170Mb

Kürdilihicazkâr 2.bölüm : http://rapidshare.com/files/160770546/Kurdili_Hicazkar.part2.rar  170Mb

Kürdilihicazkâr 3.bölüm : http://rapidshare.com/files/160768862/Kurdili_Hicazkar.part3.rar  143MB

İsmail OLGAY (2 bölüm)

1.bölüm: http://rapidshare.com/files/160769838/Ismail_Olgay.part1.rar  155 Mb

2.bölüm: http://rapidshare.com/files/160769176/Ismail_Olgay.part2.rar  146 Mb

Mustafa Kandıralı (Enstrumental) :

http://rapidshare.com/files/160752700/Mustafa_Kandarli_Enstrumental.rar  57 Mb

Sabâ eserler:

http://rapidshare.com/files/160763950/Seba_Eserler.rar  110 Mb

Acemkürdi eserler:

http://rapidshare.com/files/160768293/Acem_Kurdi_Eserler.rar  134 Mb

Not: 10.11.2008 Pazartesi günü 216 eserden oluşan Uşşak arşivi sizlerle paylaşılacaktır.

Özkan Polat

hayal_ma...@hotmail.com

1-)

Çok değerli Turkish Line grubu üyeleri, sizlere daha önceden gönderdiğim müzik arşivinde aşırı yüklenmeden dolayı bir problem yaşanmış. Sn.Mesut TARTUK beyefendinin beni bilgilendirmesine istinaden tekrar yüklemeye çalıştım.Ama o kadar geniş arşivi yüklemek kısa bir zamanda olmuyor maalesef.Bayağı geniş olduğu için çok zamanımı aldı.Yükleyebildiklerimi sizlere tekrar buradan sunacağım.İnşallah bir daha böyle bir sorun yaşamayız diyorum.Kesinlikle bu arşivi kaçırmamanızı öneriyorum.

Saygı ve sevgilerimle....

Özkan Polat
hayal_ma...@hotmail.com

Kürdilihicazkâr fasıl (Müthiş ) :  http://rapidshare.com/files/158798133/Kurdili_Hicazkar_Fasli.rar 51,7mb

Ayşegül Durukan (Bütün eserleri) :  http://rapidshare.com/files/158814897/Aysegul_Durukan.rar 144mb

Üstâd Necdet Yaşar (Tambur ) :  http://rapidshare.com/files/158803377/Necdet_Yasar.rar 62mb

Hüzzam eserler

  1. Bölüm : http://rapidshare.com/files/158845229/Huzzam_Serisi.part01.rar 80mb
  2. Bölüm : http://rapidshare.com/files/158849801/Huzzam_Serisi.part02.rar 80mb
  3. Bölüm : http://rapidshare.com/files/158854062/Huzzam_Serisi.part03.rar 80mb
  4. Bölüm : http://rapidshare.com/files/158858172/Huzzam_Serisi.part04.rar 80mb
  5. Bölüm : http://rapidshare.com/files/158864973/Huzzam_Serisi.part05.rar 80mb
  6. Bölüm : http://rapidshare.com/files/158864983/Huzzam_Serisi.part06.rar 80mb
  7. Bölüm : http://rapidshare.com/files/158870168/Huzzam_Serisi.part07.rar 80mb
  8. Bölüm : http://rapidshare.com/files/158869021/Huzzam_Serisi.part08.rar 56mb

    Not : A'dan  Z'ye kadar bütün makamlar sırası ve zamanı gelince arşivinize eklenecektir.Bu hüzzam arşivinde toplam 243 muhteşem eser ve yorum mevcuttur.

@ Bize Katilmak Icin;
   " www.otokeyif.com " adresine girip gerekli adimlari izleyebilirsiniz.

@ Mail Gonderim Kurallari
* Slayt gosterileri yani pps uzantili mailler yayinlanmaz.
* Daha once yayinlanmis mailler yayinlanmaz.
* Asiri dini / siyasi / politik veya tartisma cikaracak icerikteki mailler yayinlanmaz.
* Futbol takimlariyla ilgili atisma / tartisma / kiskirtma yayinlanmaz.
* >>>> isaretlerinden okunmayacak halde olan mailler icerigi ne olursa olsun yayinlanmaz.
* Erotizm icerikli Sanatsal foto / karikatur / fikra icin konu kismina +18 yaziniz ki, bu tur maillerden hoslanmayan acmadan silebilsin.
* 10-20 vs. kisiye gonderirsen dilegiin gerceklesir gibi sacma mailler yayinlanmaz.

+ Gruba mail atmak icin  " turki...@googlegroups.com " adresine,
+ Gruptan ayrılmak icin " turkishline...@googlegroups.com " adresine bos bir mail,
+ Grupla ilgili soru ve sorunlariniz icin " turkish...@gmail.com " adresine mail atabililirsiniz.