Eva Yazılım Bayilik

Mesut Tartuk

to turki...@googlegroups.com

Merhaba Arkadaşlar,

Grup üyelerimizden Emre Beyin mailini sizinle paylaşmak istedim kendisi aynı zamanda mesai arkadaşlarımdan biridir. Böyle bir iş düşünen arkadaşlar aşağıdaki adreslerden Emre Bey iletişime geçebilirler.

Herkese Merhaba,

          Merkezi Balıkesir’de olan Yazılım şirketimiz Türkiye genelinde Ticari ve Sektörel Yazılım bayilikleri vermeye başladı.İlgilenenler ve bilgi almak isteyenler bize  www.eva.com.tr  adresinden ulaşabilirler.Şartları Ana hatları ile özetlemek gerekirse ;

  • Bayilik için teminat istemiyoruz!
  • Satışınız üzerinden % veriyoruz!
  • Sözleşme yaparak çalışıyoruz!

Başlangıç için bu bilgilerin yeteceğini umuyorum kalan detayları rahatlıkla bizimle irtibata geçerek öğrenebilirsiniz..

Önemli Not : Birbirine yakın noktalara bayilik vermiyoruz!

İyi çalışmalar,

Emre Arslan

İstanbul Bölge Sorumlusu

Eva Yazılım