16.11.2009 Toplu Mesajlar..

Turkish Line

to turki...@googlegroups.com

From: alperto...@hotmail.com
To: turki...@googlegroups.com
Subject: EĞİTİME DESTEK OLALIM
Date: Wed, 11 Nov 2009 19:21:32 +0200

arkadaşlar merhaba ben g.antep'in araban ilçesinde sınıf öğretmeni olarak görev yapmaktayım adım alper...okulumuzda kütüphanecilik kulübü için her türlü(ilkokul1-2-3-4-5-..sınıflar için hikaye kitapları,6-7-8.sınıflar için ise sbs kitapları,ansiklopedi vb...)Kitaba ihtiyacımız var.......sizlerin de okuluza katkı yapmasını temenni ediyorum......sizlerin de bir yavrumuzun elinde tutacağını temenni ediyorum.........yapacağınız katkıları( sitemizin adını ve sitemize üye arkadaşların adlarını)okulumuz ve güzide ilçemizde yayınlayacağız...
Tüm öğretmen arkadaşlarımız ve okul idaremiz adına sizlerden yardım bekliyoruz....iletişim adresimiz:
g.antep/araban/dumlupınar i.ö.o.
Alper tokcan(sınıf öğrt.)05057781262