Merhaba...

Turkish Line

to turki...@googlegroups.com

Merhaba Arkadaşlar,

Bildiğiniz gibi bir süredir yayın yapamıyoruz. İş yoğunluğum nedeni ile gruba maalesef gereken zamanı ayıramıyorum. Ancak yılbaşından sonra grubumuzu tekrar aktif hale getireceğiz. Bizi heyecanla beklemenizi istiyorum...

Bu süre zarfında hoş vakit geçirmek için aşağıdaki gruba üye olabilirsiniz;

Mail Hattı

Mail Hattı, Google Groups altyapısı ile oluşturulmuş bir mail grubu oluşumudur.

Mail grubumuzun amacı sizleri günlük stres’ten azda olsa uzaklaştırmak ve gülümsetebilmektir..

Ve tabii ki paylaşımdır.

Gelen Maillerin İçeriği ?

Grubumuzda, gün içerisinde komik ve ilginç içerikli resim, yazı, karikatürler, güncel haber, yardımlaşma ve bilgilendirme mailleri yayınlanmaktadır.

Nasıl Üye Olabilirim ?

Grubumuz’a üye olmak için aşagıda bulunan logomuzu tıklayıp,

Sitemize ulaşıp gerekli adımları izliyerek sizde aramıza katılabilirsiniz.

İletişim

ma...@mailhatti.com

image001.png

Turkish Line