[Turkish Line] Merhaba TurkishLine!..

Turkish Line

to turki...@googlegroups.com

Merhabalar Arkadaşlar,

Bildiğiniz gibi bir süredir benim askerde olmam sebebi ile yayınımıza ara vermiştik. Nihayet askerlik bitti J ve sizlere kavuştum. Bu süre zarfına beni ve grubumuzu sabırla bekleyen herkese çok teşekkür ediyorum. Şimdi TurkishLine geri dönüyor. Hem de eskisinden daha renkli daha aktif bir şekilde! Bunun için bir takım altyapı çalışmaları yapacağız. Muhtemelen haziran sonu gibi grubumuzu tekrar aktif olarak faaliyete geçireceğiz. Yani kısa bir süre daha bizi beklemenizi rica edeceğim sizden. J

Bu süre zarfında grubumuzun facebook sayfasına üye olarak diğer üyelerimizle tanışabilir ve gelişmelerimizi facebook sayfamız üzerinden takip edebilirsiniz. Grubumuzun facebook sayfasına üye olmak için http://www.facebook.com/group.php?gid=20066244128&ref=ts linkine tıklayarak facebook sayfamıza katılabilirsiniz.

Herkese mutlu günler mutlu haftalar diliyorum.. J

Mesut TARTUK
Grup Yöneticisi
+90 555-4052226
mes...@otokeyif.com

http://www.otokeyif.com

--
@ Bize Katilmak Icin;
" www.otokeyif.com " adresine girip gerekli adimlari izleyebilirsiniz.

@ Mail Gonderim Kurallari
* Slayt gosterileri yani pps uzantili mailler yayinlanmaz.
* Daha once yayinlanmis mailler yayinlanmaz.
* Asiri dini / siyasi / politik veya tartisma cikaracak icerikteki mailler yayinlanmaz.
* Futbol takimlariyla ilgili atisma / tartisma / kiskirtma yayinlanmaz.
* >>>> isaretlerinden okunmayacak halde olan mailler icerigi ne olursa olsun yayinlanmaz.
* Erotizm icerikli Sanatsal foto / karikatur / fikra icin konu kismina +18 yaziniz ki, bu tur maillerden hoslanmayan acmadan silebilsin.
* 10-20 vs. kisiye gonderirsen dilegiin gerceklesir gibi sacma mailler yayinlanmaz.

+ Gruba mail atmak icin " turki...@googlegroups.com " adresine,
+ Gruptan ayrılmak icin " turkishline...@googlegroups.com " adresine bos bir mail,
+ Grupla ilgili soru ve sorunlariniz icin " turkish...@gmail.com " adresine mail atabililirsiniz.