Nuray Canan Bezirgan

Almina Türkcan

to Nedi...@googlegroups.com, ortak...@googlegroups.com, turan...@googlegroups.com, TURKIY...@yahoogroups.com, turkc...@googlegroups.com, turk...@googlegroups.com, add-a...@googlegroups.com, haber...@googlegroups.com, dusunce...@googlegroups.com, gizli...@googlegroups.com, gazilibo...@googlegroups.com, biz-turk-mill...@googlegroups.com, kuvva-i...@googlegroups.com

Atatürk ü sevmediğini bir kenara bırakıp, bende keşke Nuray Bezirgan olayına aman nekadar masum '' Başörtüsü özgürlüğünden başka birşey istemiyor kızcağız ''diyebilseydim.Ama diyemiyorum..Nuray Bezirganları Nuray Bezirgan yapan nedenlerin hiç de masum olmadığı ve devlet eliyle korunup kolandığına sonuna kadar inanıyorum. O akşam Fatih Altaylı'nın proğramında bir tiyatro sahnelendi.Herkes de rolünü layıkıyla büyük bir başarıyla yerine getirdi..Ayrıca daha da ileri gidip Fatih Aytaylı gibi bir gazetecinin de bu tiyatrodan heberdar olduğundan adım gibi emin olduğumu söyleyebilirim.Çünkü bir canlı yayın söz konusu konu belli... hiç bir gazeteci kendini riske atamaz.Kapatma davası ve Türban yasası yüzünden moralman bitmiş bir hükümete şiirin görünmek isteyenlerin dışında tabiki..
Bir roportajında  bu hanımefendi Kanada'ya başörtüsü yasaklarından kaçarak ilk iltica talebinde bulunan kişinin kendisi olduğunu söylüyor.Ve Kanada vatandaşlığına geçtiğini de ekliyor..işin ilginç yanı bu hanım  Kanada'da akademik İngilizce eğitimi aldıktan sonra Siyasal Bilgiler okuduğunu söylüyor...Bakın dikkat edin Siyasal bilgiler okumuş...İşin daha da ilginç yanı özellikle Kanada ya irtica ediyor.Yani bir Almanya'ya yada Fransa'ya değil..Büyük ihtimal Cemaat öyle uygun görmüş olmalı.Öyleki cemaat üst yönetimince üniversite mezunu cemaat mensuplarının Kanada'ya yerleşmeleri hususunda 2001 yılından itibaren yapılan telkinler sonucu Ottowa'da yeterli sayıya ulaşıldığı bundan sonra Kanada'ya gidecek olan cemaat mensuplarından Montreal ve Toronto'ya yerleşmelerinin istendiği bazı kaynaklarda mevcut.Ne tesadüf Nuray da tam o tarihte gitmiş,Hatta ileri giderek şunu da iddia ediyorum araştırılsın bu hanımefendi Kanada da (CATWAO) Canadian & Turkish Women's Association of Ottawa (Kanadalı ve Türk kadınlar birliği) ve CTIF yani  (Kanada Türk İslam Vakfı).  de üyedir..Ki bu vakıflar Fetullah Gülen Cemaatinin Kanada ayağıdır..
Nuray Bezirgan gerçektende çocuklarının eğitimi için mi döndü Türkiye'ye bilemeyiz ama yakın bir gelecekte AKP bünyesinde siyaset arenasında görürseniz sakın şaşırmayın, benden söylemesi...

Atatürk yıllar önce söylenmesi gerekenleri söylemiş zaten başka söze gerek var mı?

"Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz.
En doğru, en hakiki tarikat, medeniyet tarikatıdır." M:KEMAL ATATÜRK
Almina Türkcan

--
''TÜRK MİLLETİ!.. Sen ANADOLU denilen yurda sonradan gelme değil; ilk yerleşip medeniyet kuranların çocuklarısın!''..

Bu memleket tarihte Türk'tü, bugün de Türk'tür ve ebediyen Türk olarak yaşayacaktır.

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!

M.Kemal Atatürk