ÖZCAN PEHLİVANOĞLU’NUN KONFERANSLARI…

Özcan PEHLİVANOĞLU

1.Rumeli Balkan Federasyonu Başdanışmanı ve Balkan Rumeli Göçmenleri Konfederasyonu Yönetim Kurulu Üyesi Av. Özcan Pehlivanoğlu 31 Mart 2011 Perşembe günü saat 19:00’da Kocaeli’nin Darıca ilçesinde Darıca Aydınlar Ocağı’nın düzenlediği “Balkanlarda Türk Soykırımı” konulu konferansta konuşacak.

Davetlisiniz.

Yer      :Darıca  Aydınlar Ocağı Konferans Salonu
            Kaplan Cad. No:54 DARICA – KOCAELİ  (Darıca Öğretmenevi Lokali Karşısı – Palgaz üstü)

2.Rumeli Balkan Federasyonu Başdanışmanı ve Balkan Rumeli Göçmenleri Konfederasyonu Yönetim Kurulu Üyesi Av. Özcan Pehlivanoğlu 01 Nisan 2011 Cuma günü saat 19:00’da Avrupa Aydınlar Ocağı’nda “TÜRKİYE NEREYE GİDİYOR” konulu bir konferans verecektir.

Davetlisiniz.

Adres  :Avrupa Aydınlar Ocağı Merkezi

İncirli Cad. No:68/8 Çamlık Hastanesi karşısı Flash TV stüdyoları üstünde 5.Kat  Bakırköy/İSTANBUL