Ö.CEYLAN
> Acı kaybımız
>
> 3 ay önce ailemize katılan, Necmi ismini verdiğimiz kaplumbağamız dün
> vefat etmiş. Aile arasında sade bir törenle evin arka bahçesine
> gömdük.
> Hayvancağız durduk yerde can verdiği için gidip Necmi'yi aldığımız
> dükkanın sahibine sebebinin ne olabileceğini sorduğumuzda ''Abi onlar
> kış uykusuna yatar'' cevabını almış bulunmaktayız, hepimizin başı
> sağolsun. Bu vicdan azabıyla ben de çok yaşamam herhalde.
>
> Alfabe
>
> Ben de bu yıl okula başlayan torunum için kuvvetli bir moral alkışı
> istiyorum. Daha ikinci gün: 'Örrrtmenim, taa evden buraya tel çizmeye
> mi geldik, hep yumarlak mı yapcaz, harf felan öretmicen mi?' deme
> cesaretini gösterdiği için.
>
> Annem!
>
> 'Bu taraf bitti.' diy e CD'yi arkasına çeviren ve sonra da 'CD çalar
> çalışmıyor!' diye feryat eden anneme alkış az geliyor!
>
> Modem
>
> Yemek masamın üstünde duran modeme uzun uzun bakan anneanem 'Bu ne?'
> diye sordu. Ben de kolay anlasın diye 'Hani benim bilgisayarım var ya
> onunla internete giriyorum. İşte internete girmek için o kutu
> zorunlu.' diye uzun uzun açıkladım. Anneannem dinledi beni; 'Yani
> modem bu' dedi ve konu kapandı...
>
> Yaz Okulu
>
> Bir alkış da annesine yaz okulunu kazandığı müjdesini veren üniversite
> öğrencisine gelsin. Bu yaratıcılığa şapka çıkartılır.
>
> Beyin göçü
>
> Tikky olduğu her halinden belli olan kızımız Beşiktaş-Taksim
> midibüsünde yanındaki arkadaşına dert yanmaktadır. ''Şekerim dördüncü
> kez girdim ÖSS'ye, ama yine kazanamadım, gidicem sonunda Amerika'ya o
> olucak. Böyle böyle beyin göçü oluyor işteeaa!'' Sen git, masrafları
> ben karşılıyorum.
>
> Alman yazar
>
> Bir alkış da lisede edebiyat dersinde okuduğu şiir bitince sınıfa
> dönüp 'Bu şi iri ünlü Alman yazar Goethe yazmıştır' diyen hocaya,
> 'Niye, kağıt bulamamış mı?' cevabını veren arkadaşa gönderelim.
>
> Düz mantık
>
> Eğer bir sokakta yürüyorsanız ve camında ''Bu ev kiralıktır'' yazılı
> bir evin yanından geçip birkaç adım sonra önüne geldiğiniz bir başka
> evin camında ''Bu da'' yazısını görürseniz bilin ki Trabzon'dasınız.
>
> İngilizce yazılısı
>
> Bir alkış da ingilizce sınavında 'Nice ........' şeklindeki boşluğu
> 'Nice mutlu yıllara!' şeklinde dolduran, dahi mi aptal mı olduğunu
> henüz anlayamadığımız öğrencime istiyorum.
>
> Hügo'lar Beşledi
>
> Bir alkış da lisede edebiyat kitabından bir metni tüm sınıfa sesli
> olarak okurken V. Hugo'ya 'Beşinci Hugo' diyen arkadaşımıza gelsin.
>
> Ne zaman?
>
> Kardeşim karne almıştı. Fakat birçok zayıf notu vardı. Annem, babamla
> beni kenara çekip uyarıları sıralıyordu; 'Sakın çocuğun moralini
> bozmayın, sakın kötü bir şey söylemeyin.' Uyarılar özellikle babama
> yönelikti; 'Hele de sen, sakın çocuğ un gururunu kırma.' Babam daha
> fazla dayanamadı ve sordu; 'Karne için ne zaman özür dileyeceğiz?'
>
> Havale
>
> Bankada gişenin önünde işlemimin yapılmasını bekliyorum. Yanımdaki
> gişede işlem yaptıran yaşlı teyzeye, işlemini yapan kadın soruyor:
> 'Parayı kim alacak teyze? Alıcısına ne yazalım?' Teyzem cevap veriyor:
> 'Bu paranın hayrını görme İnşallah yazalım.'
>
> Lamba
>
> Dün gece evime giderken yolun tenhalığından olsa gerek kırmızı ışıkta
> geçtim. Ardından yurdum polisine alkışı hak ettiricek anons: 'Bacım o
> geçtiğin gece lambası değildi, çek sağa.'
>
>
> Hacim nedir?
>
> Öğretmen bir arkadaşımdan naklen; 5. Sınıfların Fen Bilgisi sınavının
> 2. sorusu: 'Hacim nedir? Bir örnek vererek açıklayınız.'
> Öğrencimizden gelen cevap: 'Hacdan gelenlere hacim denir. Örnek:
> Nasılsın hacim?'
>
>
> Asabi P olis
>
> Hareketli bir Bağdat Caddesi akşamında, polis abilerimiz rutin olduğu
> üzere devriye gezmektedir. Işıklarda müşteri bekleyen taksiye
> yaklaşılır ve; ''Ticari, bekleme yapma, devam et.'' anonsu yapılır.
> Camdan eliyle '1 saniye' işareti yapan taksiciye, ikinci ve çok
> manidar anons gelir ardından; ''Ticari, benne pölümüye girme! Devam et
> dedik!''
Yeni nesil Windows Live Services'ı ücretsiz edinin.
Buraya tıkla!
Tamamıyla yeni Windows Live Messenger ailesine katıl
Buraya tıkla!