mrb arkadaşlar ben yozgat-sarıkaya-selimli i.ö.o türkçe öğretmeni onur
tekin. okulumuzun imkanları kısıtlı. şuanda okulumda bir adet okuma
yarışması düzenledim sonunda o kadar çok kitap okudular ki okulumuzda
farklı kitap kalmadı. iki öğrencim 1.5 ayda 70ten fazla kitap
okudular. fakat okulda okuyabilecekleri kitaplar bitti. okulumuzun
şartları gerçekten kötü 3 tane dersliğimiz var. öğretmenler odamız
yok. lojmanı öğretmenler odası yaptık. imkanı olan okul ve
öğretmenlerimizin bana yardımcı olacaklarını düşünüyorum.
bir de öğrencilerim için mektup arkadaşları arıyorum. 6.sınıflara
buldum. 7 ve 8. sınıflar için mektup arkadaşları arıyorum.
biliyorsunuz ki mektup arkadaşlığının önemi çok büyüktür. her şeyden
önce farklı yaşam kültürü tanıyorlar. bu açıdan bu konuyla ilgilenen
arkadaşlar msn adresim:
onur_tek...@hotmail.com iletişime
geçerseniz sevinirim. şimdiden herkese teşekkürler. saygılar..