bende gazı egıtımde okudum ama nedense sanırım cok uzun zaman gectıgı
ıcın hatırlamıyorum oyle bır sunum yaptıgımızı ama hıkayeyı gormek
gerekır ayrıca tam olarak ne ıstendıgını ne yapılması gerektıgını de
anlatabılırsen yardımcı olmaya calısırım elımden geldıgınce.