Bilgilendirme | Kadim, Osmanlı Araştırmalarına Münhasır Dergi

Kadim: Journal on Ottoman Studies

to turk-ta...@googlegroups.com

Değerli Grup Üyeleri,

Dergimizin 5. sayısının neşri için çalışmalarımız sürerken iki güzel haberi sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz.

Osmanlı araştırmalarına münhasır bir dergi olarak yayın hayatına iki yıl önce başlayan Kadim, ilkeli ve özverili  çalışan ekibinin gayretleri neticesinde iki önemli indeks olan   SCOPUS ve TR Dizin   tarafından taranmaya başlanmıştır. İlk sayımızdan itibaren neşredilen bütün makaleler bu dizinlerin veri tabanlarına yüklenmiştir.

Bu süreçte dergimize yaptığınız katkılardan ötürü teşekkür eder, nice güzel haberler almayı dileriz.

Editör
kadim.jpg

DergiPark      Academia     Twitter

İrtibat | Contact

Kadim • Sakarya Üniversitesi, Esentepe Kampüsü, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, A Blok, Ofis: 121

Serdivan/Sakarya (Turkey) 54050 | 00 90 264 295 60 15 | dergipark.org.tr/kadim | ka...@sakarya.edu.tr

© 2023 Kadim