Babalık Gazetesi

Aydın YİĞİT

to turk-ta...@googlegroups.com
Sayın grup üyeleri ve değerli hocalarım, yaptığım bir araştırma için Konya’da çıkan Babalık gazetesinin 1916 Aralık ve 1917 Ocak ayı sayılarına ihtiyaç duymaktayım. Milli Kütüphane ile Atatürk Kitaplığında yaptığım araştırmalarda söz konusu nüshaların olmadığını gördüm. Elinde olan hocalarımızın paylaşımını veya ilgili sayılara ulaşılabilecek yer konusunda yardımcı olmalarını istirham ediyorum. Şimdiden teşekkür eder, çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim.

igo...@nevsehir.edu.tr

to turk-ta...@googlegroups.com

Ankara Üniv. DTCF'de 1912 yılına ait nüshaları bitirme tezi yapmıştım. o zaman Ankara Ünv. İnkılap Tarih Enstitüsünde Babalık Gazetesinin Arşivi vardı. Oraya bakılabilir.

2022-05-11 13:00, Aydın YİĞİT yazmış:

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google Grupları "turkiye-tarihciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : turk-ta...@googlegroups.com

*** Bu e-posta zararlı içeriğe karşı, Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Antivirus ve e-posta Tarama Sistemleri tarafından taranmıştır.***

*Bu elektronik posta ve ekleri sadece adreste belirtilen kişi veya kuruluşun kullanımı için gönderilmektedir.
Bu mesaj tarafınıza yanlışlıkla ulaşırsa, lütfen gönderen kişiyi bilgilendiriniz ve mesajı sisteminizden siliniz.
Mesajda ve eklerinde yer alan bilgilerin her ne şekilde olursa olsun üçüncü kişiler ile paylaşılması hukuki ve cezai sorumluluk doğurabilir.
T.C. Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi'nin, bu mesaj ve eklerinin içerigi ve yayımı ile ilgili hiçbir sorumluluğu bulunmamaktadır.*

*This email and the attachments are sent to the individual or entity defined in the address field only.
If you are not the intended recipient or have received the message in error, please notify the sender and remove the message from your system immediately.
Sharing the information in the message or the attachments with the 3rd parties may cause legal rules and penalties to apply.
T.C. Nevsehir Haci Bektas Veli University has no responsibility on the submission of this message and the attachments.*

Mustafa Arıkan

to turk-ta...@googlegroups.com
Sayın Hocam,
Babalık gazetesinin maalesef tam bir koleksiyonu yok. Özellikle savaş yılları eksik.
Konya'daki arşiv ve kütüphanelerde de bulunmamaktadır.
İyi çalışmalar.
Mustafa Arıkan

Kimden: "igokhan via Türkiye Tarihçiler" <turk-ta...@googlegroups.com>
Kime: turk-ta...@googlegroups.com
Gönderilenler: 12 Mayıs Perşembe 2022 11:13:27
Konu: Re: [turkiye-tarihciler] Babalık Gazetesi

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/turk-tarihciler/6bdad1e09941669bf7b120e5393e24b2%40nevsehir.edu.tr adresini ziyaret edin.

Yahya Kemal Taştan

to Türkiye Tarihçiler
Babalık gazetesi, sözünü ettiğiniz tarihte adını değiştirerek "Türk Sözü" adıyla yayımlanmıştır. Bu şekilde aramanızı öneririm. Kolaylıklar dilerim.
Yahya Kemal Taştan

Mustafa Arıkan

to turk-tarihciler
Sayın Hocam,
Gazete Türk Sözü adıyla Haziran 1917-Kasım 1918 tarihleri arasında çıkmıştır.
İyi çalışmalar.
MA

Kimden: "Yahya Kemal Taştan" <tarih...@gmail.com>
Kime: "Türkiye Tarihçiler" <turk-ta...@googlegroups.com>
Gönderilenler: 18 Mayıs Çarşamba 2022 18:17:04