Makale Çağrısı | Kadim, Osmanlı Araştırmalarına Münhasır Dergi

Kadim: Journal of Ottoman Studies

to turk-ta...@googlegroups.com

https://dergipark.org.tr/tr/pub/kadim

Değerli Grup Üyeleri,

Osmanlı araştırmalarına münhasır, altı ayda bir (Nisan ve Ekim) neşredilen, çift kör hakemli bir dergi olan Kadim, yeni sayısı için yazı kabulüne başlamıştır.

Kadim’in amacı, dünyanın dört bir tarafındaki “Osmanlı Tarihi” araştırmacılarına, çalışma sonuçlarını paylaşıp tartışabilecekleri açık erişimli akademik bir zemin sunmaktır. Eleştirel bakış açılarını teşvik eden Kadim, farklı ekollere mensup tarihçilerin bilimsel niteliği yüksek çalışmalarını yayınlayarak alanındaki bilgi birikimine katkıda bulunmayı ve Osmanlı çalışmalarını daha ileri bir seviyeye taşımayı hedeflemektedir.

Dergimiz Osmanlı tarihi sahasında özgün ve alanlarına katkı sunan araştırma ve inceleme makaleleri, araştırma notu, tenkitli metin neşri ve tercümeleri, kitap ve bilimsel etkinlik kritikleri, doktora tez özetleri, derleme, çeviri, kısa rapor, teknik not, söyleşi, biyografi, bibliyografi ve vefeyât türünde kaleme alınmış çalışmaları kabul etmektedir.

Kadim’in dördüncü sayısı için çalışmalar 15 Ağustos 2022 tarihine kadar DergiPark üzerinden gönderilebilir.

İletişim için: ka...@sakarya.edu.tr

Makale gönderimi için tıklayınız.

Yazım kuralları için tıklayınız.

Dizinler için tıklayız

KADİM_CFP_TR.png

DergiPark      Academia     Twitter

İrtibat | Contact

Kadim • Sakarya Üniversitesi, Esentepe Kampüsü, Fen-Edebiyat Fakültesi, C Blok, Ofis: 113
Serdivan/Sakarya (Turkey) 54050 | 00 90 264 295 60 15 | dergipark.org.tr/kadim | ka...@sakarya.edu.tr

© 2021 Kadim