Kadim | Osmanlı Araştırmalarına Münhasır Yeni Dergi

Kadim: Journal of Ottoman Studies

to turk-ta...@googlegroups.com

https://dergipark.org.tr/tr/pub/kadim

Değerli Grup Üyeleri,

Osmanlı araştırmalarına münhasır bir dergi olarak kurulan Kadim'in Türkçe ve İngilizce araştırma makaleleri, kitap değerlendirmeleri ve toplantı raporunun yer aldığı dördüncü sayısının 15 Ekim 2022 itibariyle neşredildiğini bildirmekten mutluluk duyarız.

Kadim, dünyanın dört bir tarafındaki Osmanlı tarihi araştırmacılarına, çalışmalarının sonuçlarını paylaşabilecekleri açık erişimli akademik bir mecra olma özelliği taşımaktadır. Hem Türkiye’de hem de diğer ülkelerde Osmanlı araştırmalarına yönelik artan ilgi, bu tür mecralara duyulan ihtiyacı kuvvetlendirmektedir.

Kadim’in dördüncü sayısına buradan erişebilirsiniz.

Prof. Dr. Arif BİLGİN

Editör

21444011_6466226 (1).jpg

DergiPark      Academia     Twitter

İrtibat | Contact

Kadim • Sakarya Üniversitesi, Esentepe Kampüsü, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, A Blok, Ofis: 113
Serdivan/Sakarya (Turkey) 54050 | 00 90 264 295 60 15 | dergipark.org.tr/kadim | ka...@sakarya.edu.tr

© 2022 Kadim