Kadim'in Yeni Sayısı | Osmanlı Araştırmalarına Münhasır Dergi

Kadim: Journal of Ottoman Studies

to turk-ta...@googlegroups.com

https://dergipark.org.tr/tr/pub/kadim

Değerli Grup Üyeleri,

Osmanlı araştırmalarına münhasır bir dergi olan  Kadim'in üçüncü sayısının yayımlandığını bildirmekten mutluluk duyarız. Kadim altı ayda bir (Nisan ve Ekim) olmak üzere yılda iki sayı neşredilmektedir. Yeni sayımızda Türkçe ve İngilizce Araştırma Makaleleri, Kitap Değerlendirmeleri ve geçtiğimiz ay kaybettiğimiz Rifa’at Ali Abou-El-Haj hakkında vefeyât yazıları yer almaktadır.

Kadim, dünyanın dört bir tarafındaki Osmanlı tarihi araştırmacılarına, çalışmalarının sonuçlarını paylaşabilecekleri açık erişimli akademik bir mecra olma özelliği taşımaktadır. Hem Türkiye’de hem de diğer ülkelerde Osmanlı araştırmalarına yönelik artan ilgi, bu tür mecralara duyulan ihtiyacı kuvvetlendirmektedir.

Alana “deryada bir katre” mesabesinde de olsa katkı sunmak maksadı ile yola çıkan Kadim’in yenisayısına buradan erişebilirsiniz.

Prof. Dr. Arif BİLGİN

Editör

İÇİNDEKİLER.jpg

DergiPark      Academia     Twitter

İrtibat | Contact

Kadim • Sakarya Üniversitesi, Esentepe Kampüsü, Fen-Edebiyat Fakültesi, C Blok, Ofis: 113
Serdivan/Sakarya (Turkey) 54050 | 00 90 264 295 60 15 | dergipark.org.tr/kadim | ka...@sakarya.edu.tr

© 2021 Kadim