Uzatma: LinguArc Arşiv Dilleri Eğitim Programı Başvuruları

ahm.u...@gmail.com

May 28, 2024, 5:03:23 AMMay 28
to Türkiye Tarihçiler
Merhabalar,

* Başvuru süresi sınırlı kontenjanla 07 Haziran'a uzatılmıştır.

Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, ORDAM (Ortadoğu ve Afrika Araştırmaları Merkezi) bu yaz LinguArc Arşiv Dilleri Eğitim Programı'nın ikincisini düzenlemektedir. 08-31 Temmuz 2024 tarihleri arasında İstanbul’da, üniversitenin Üsküdar Atik Valide Yerleşkesinde yüz yüze gerçekleştirilecek programda katılımcılar

* Farsça

* Klasik Yunanca

* Latince

* İbranice

* Osmanlı Paleografyası

* Osmanlı Arşiv Belgeleri ve Diplomatika

sınıflarından birine katılmaları koşuluyla 60 saatlik yoğunlaştırılmış dil eğitimi alacaktır. Kursu başarı ile tamamlayan katılımcılara sertifika verilecektir.

Eğitim programının detayları ve başvuru için

Kolaylıklar dilerim.

Dr. Öğr. Üyesi Ahmet Usta
Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi
Linguarc_2024.jpeg

Yasar DEMIR

May 30, 2024, 10:16:04 PMMay 30
to turk-ta...@googlegroups.com
Merhabalar Hocam,
Oncelikle bu girisim için tebriklerimi sunmak isterim. Cok yararli olacagi asikar. Fransa'da Strasbourg'da Institut Plus que Parfait adli egitim merkezini yurutmekteyim. Latince konusunda egitimciye ihtiyaç oldugunda sizlere destek verebilecegimizi belirtmek isterim.
Saygilarimla

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google Grupları "turkiye-tarihciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : turk-ta...@googlegroups.com