Fwd: Millennium Challenge 2002

Refhan İrtem

Jan 25, 2024, 1:06:07 AMJan 25

---------- Forwarded message ---------
Gönderen: refhan irtem taþ <refha...@yahoo.com>
Date: 25 Oca 2024 Per 08:42
Subject: İlt: Millennium Challenge 2002
To: irtem...@gmail.com <irtem...@gmail.com>

----- İletilmiş Mesaj -----
Kimden: "refhan irtem taþ" <refha...@yahoo.com>
Kime: Mevcut değil
Bilgi:
Gönderildi: 20:47’’12e’ 12 Mar 2010 Cum
Konu: Millennium Challenge 2002
Millennium Challenge 2002
Vikipedi, özgür ansiklopedi
Git ve: kullan, ara
Millennium Challenge 2002 (MC02) büyük bir wargame tatbikatı oldu
Amerika Birleşik Devletleri ortalarında 2002 yılında silahlı kuvvetler, muhtemelen tarafından yürütülen
Tarihinin en büyük tür egzersiz. Egzersiz hangi Temmuz 24 koştu,
250 milyon dolar, iki canlı çalışmaları ve ilgili maliyetler ve Ağustos 15
bilgisayar simülasyonları. Gelecekteki askeri bir test MC02 olması gerekiyordu
"dönüşüm" - Bu yeni teknoloji doğru bir geçiş sağlamak
ağ merkezli savaş ve daha güçlü silahlar ve sağlamak
taktikler. Amerika Birleşik Devletleri Simulated avcı vardı gösterilir
"Mavi", Orta Doğu ve bilinmeyen bir düşman, "Kırmızı".

[değiştir] Alıştırmaları eylem
Kırmızı, Van Rippers komutası altında Marine Corps Lt Genel Paul K. emekli
Mavi gelişmiş elektronik gözetim eski yolu önlemek için kullanılır
ağ. Van Rippers motosiklet peygamberlerine emir iletimi için kullanılır
Dünya Savaşı asker ve uçak için ön aydınlatma sinyalleri
Radyo iletişim kullanmadan pist kapatın.

Kırmızı ikinci gün küçük bir tekne filosu kullanılan egzersizleri
mavi filosunun konumunu belirler. Uyarı olmadan, Kırmızı başlattı
cruise füzeleri muazzam bir salvo, 'Mavi ezici kuvvetleri
elektronik sensörler değil, on altı savaş gemileri. Bu içerir
uçak gemileri, kruvazör ve beş altı amfibi out
gemi. Başarı gerçek bir çatışma eşdeğer olacaktır
ve hizmet personelinin ölümle 20,000 sonuçlandı. Kısa bir süre sonra
cruise füzesi saldırısı, donanma önemli bir kısmını mavi
"Kırmızı küçük tekneler donanması tarafından batırıldı" olarak yürütmektedir
çünkü geleneksel ve intihar saldırıları, mavi kuvvetler yapmak gerekir
Mavi başarısız bunları da tespit etmek beklendiği gibi.

Bu noktada, egzersiz, ve Mavi gemi vardı askıya olmuştu
"yeniden" ve angajman kuralları yaymak değişiklikler, o zaman
Bu General Peter Pace tarafından haklı olduğunu söyledi: "Önce beni öldürmek
bir şey yapmadan gün ve sonraki 13 gün veya otur ve beni koymak
hayat ve ben bu yüzden 13 gün boyunca deneme daha fazla olsun.
Bu da yapmak iyi yolu nedir? "[1] yeniden yeni bir egzersiz
Eylem takip etmek ve önceden belirlenmiş bir planı Farklı açılardan, emredildi
egzersiz iddiaları ve 250 $ giden komut dosyası olarak
milyon "bir atık oldu. [2] script doğası hakkında kaygıları nedeniyle
Van Rippers ortasında yeni bir egzersiz olarak görevinden istifa etti
savaş oyunu. Ifade endişe Van Rippers wargame sonra
amacı ve mevcut doktrin kendi anlayışı güçlendirmek zorunda taşınacak
ABD askeri yanılmazlık daha olmayan bir öğrenme görev
deneyim. O BBC kote oldu-Discovery Channel belgesel
Mükemmel Savaş [3] olarak söyleyerek benim gördüğüm aynı MC02 tekrarlayın
tutum Savunma Bakanlığı Robert McNamara tarafından alınan
ve Vietnam Savaşı sırasında bu fikri ABD'ye gidecek
ve askeri yenilgiye olamazdı