Clausthalliler Buluşması 2010

Hayri Ergun

to tuc...@googlegroups.com
Sevgili Clausthalliler,

Clausthalliler Buluşmasına bir ay kadar zaman kaldı.

Bu arada Süreyya Arkadaşımız her brinize bir tebrik kartı ile duyuruda bulundu. Almayan arkadaşlarımız var ise lütfen Süreyya arkadaşımızı arasınlar ve adres güncellemesi yapsınlar. Zira az da olsa bir miktar kart geri geldi.

Bu sene de katılımın geçen seneki  gibi  yüksek olacağı gözleniyor.

Geçtiğimiz hafta görevli olarak bulunduğum Almanya'nın Essen kentindeki bir teknoloji fuarında Sayın Merdan Uyar ve Sayın Ali Naci İnce ve sayın Eray İnce ile karşılaştım. Biz ismimizi yazdırdık ve geliyoruz dediler.

Ayrıca Sayın Bülent Esin arkadaşımız da nazik telefonu ile hem kartı aldığını ve katılacağını teyid etti ve hem de bir ilave yaptı.

Sayın Cem Cephanecigil arkadaşımız ile de tesadüfen karşılaştık ve Aşmanya'da telefon ile görüştük. Gelmek istediğini belirtti. Teyidini bekliyoruz.

Clausthalliler günü dolayısile, şifaen , telefon, e-mail veya faks ile katılacağını bildiren tüm arkadaşlarımıza teşekkür ediyoruz; bugüne kadar katılacağını bildiren arkadaşların bende mevcut listesini ekte sunuyorum. Hata varsa düzeltilmesini ve listede olmayıp, katılmak isteyen arkadaşların müracaatlarını bekliyoruz.

Hepinizi sevgi ile selamlıyorum.

Saygılarımla.

Hayri Ergun

Sakarya_Univ.2010_100921.xls