Clausthalliler Buluşması 2010

Hayri Ergun

to tuctur, remzi...@sermal.com.tr, cemal.dogan@man.eu yavuzek@gmail.com cengiz.cukur-kunz@t-online.de r.tanerozgun@gmail.com mevlut.kemal@deu.edu.tr yasar.cilingir@deu.edu.tr nsadikoglu@hob.com.tr ugur.cakir@t-online.de mustafayilmaz@anno-tobak.de Cem.Cephanecigil@novelis.com gur@sakarya.edu.tr celalcyildiz@mynet.com m.uyar@telkatem.com.tr lojistik@belginoil.com ali.akar@deu.edu.tr akartal@aku.edu.tr alinacii@tnn.net agoktas@akdenizkimya.com.tr repkon@repkon.com.tr tekimpa@superonline.com info@spirmak.com cem.cephanecigil@novelis.com cengiz.adak@daimlerchrysler.com cengiz.cukur-kunz@t-online.de cumalibay@hotmail.com Emre.Terzi@tr.bosch.com eyildir@ogu.edu.tr erdalakis@armafiltre.com.tr etemozmen@hotmail.com byersel2002@yahoo.com h.ergun@mail.koc.net Dr_Hayri_Ergun@hotmail.com kadrantic@superonline.com kcokay@porland.com.tr turknot@yahoo.com tuctur-owner@yahoogrou
Değerli Arkadaşım Merdan ,

26 Ekim 2010 tarihli e-mail mesajınız için teşekkürler.

Sayın Remzi Arslan Bey ve Eşlerinin Clausthalliler Gecesine
katılımları haberi için de ayrıca teşekkürler.

Sayın Remzi Arslan ve Eşlerini aramızda görmek tüm Clausthalli
arkadaşlarımız için sevinç ve onur kaynağı olacaktır.

Bunun ötesinde hemen hemen tüm Clausthalli arkadaşların RWTH Aachen
ile muhtelif zamanlarda ilişkileri olmuştur. Ben de doktora
çalışmasına önce RWTH Aachen da başladım, daha sonra Clausthal'e
geldim. Dolayısile tüm arkadaşlarımızın konuşacakları konuları ve
paylaşacakları anıları olacaktır.

Şu ana kadar teyit alamadığımız arkadaşlar da önümüzdeki günlerde
karar verirlerse ve son dakika sürprizi yapmazlarsa memnun oluruz.

Saygılarımızla.

Hayri Ergun

Sakarya_Univ.2010_101026.xls