გამოცდა მეოთხეკურსელთათვის

1 view

Mikheil Kapanadze

to OOP3 in TSU - 2009
მოგესალმებით,

მოგეხსენებათ, მეოთხე კურსის გამოცდას საგამოცდო ცენტრი არ ატარებს და
მომიწევს საკუთარი ძალებით ორგანიზება. მე სურვილი მქონდა რომ ორშაბათს
ჩამეტარებინა, მაგრამ სამწუხაროდ ეს შეუძლებელია.

გთავაზობთ, გამოცდა ჩავატაროთ ოთხშაბათს, 8:30 –ზე. გამოცდა გაგრძელდება
1.5 საათი და თუ მალე დაწერთ, 10–ზე უკვე სამსახურებში ვიქნებით ყველანი
(ვინც მუშაობს, ცხადია :) ). თუ რომელიმეს არ გცალიათ, გთხოვთ სასწრაფოდ
მაცნობოთ.

რაც შეეხება აუდიტორიას, მე მგონი დაჯავშნა საჭირო არ იქნება რადგანაც
ისედაც ცოტანი ხართ.

მ. კაპანაძე

Mikheil Kapanadze

to OOP3 in TSU - 2009
როგორც აღმოჩნდა, ოთხშაბათს გამოცდა არ გამოვა – სტუდენტების ნაწილს
მაგისტრატურის გამოცდა აქვს.

რადგანაც სხვა დღეებში არ ხერხდება დანიშვნა, ამიტომ გამოცდა გადადის
შაბათს, 11 საათზე

იმედია, ეს დრო ყველას აწყობს.
მ. კაპანაძე

Mikheil Kapanadze