Funny competition: find a book and earn some beer!

Mikheil Kapanadze

to Java in TSU - 2008 (OOP 3 Course)
//Kuradgeba! vinc ver caikitxavs am cerils, vtxov naxos saitze
// shesabamisi saxelis mkone gancxadeba
// http://groups.google.com/group/tsu-java-2008-2/topics

ყურადღება!

ცხადდება კონკურსი წიგნის ელექტრონულ ვერსიაზე. მხოლოდ ჩემი
სტუდენტებისათვის!

http://www.amazon.com/Fuzzy-Measure-Theory-Zhenyuan-Wang/dp/0306442604/ref=sr_1_10?ie=UTF8&s=books&qid=1210680289&sr=1-10

პირობები ასეთია:
1. უნდა მოძებნოთ ეს წიგნი
2. გადმოწეროთ
3. ატვირთოთ რომელიმე ქართულ ფაილ-სერვერზე
4. დაუნლოუდ ლინკი გამომიგზავნოთ mik...@gmail.com -ზე

ვინც პირველი გამომიგზავნის, მიიღებს 1 ბოთლ ლუდს ან შოკოლადს
(სურვილისამებრ). არჩევა მოხდება ჩემი გემოვნებით, თუმცა გარწმუნებთ რომ
გამარჯვებული კმაყოფილი დარჩება.

თუ Download Link არ იმუშავებს, უფლებას ვიტოვებ გადავიდე შემდეგ
გამოგზავნილ ლინკზე. ასე რომ, ”ტრუხა” ლინკები არავინ გამომიგზავნოს
ტყუილად :)

იჩქარეთ!

კონკურსში ასევე მონაწილეობს ჩემო 2 ყოფილი სტუდენტი, რომლებსაც
ტორენტებზე ძებნაში ბადალი არ ჰყავთ და თან ლუდი ძალიან უყვართ :)