Dėl baliaus detalių Rugilei!!!

Virginija Karmazaitė

to tr...@googlegroups.com
Mielosios panelės,

Kadangi darbus jau parašėt ir liko ne pats baisiausias darbas - prezentacija, siūlau visoms skirti kelias minutes ir atsakyti į šį laiškutį. Atsakyme labai norėčiau, kad pateiktumėt savo nuomonę dėl renginio datos, laiko, kada jums būtų geriausia (bent jau nuo kada), maitinimo pobūdį.

O SVARBIAUSIA - AR DALYVAUSIT?? BE JOKIŲ GAL, TIK TIKSLIAI :)))

Taip pat galit pasisakyti ir ką manot dėl vakaro vedėjų.

LABAI LABAI LABAI laukiu atsakymų visą savaitgalį, kad galima būtų tikslią ir detalią mūsų grupės poziciją pateikti Rugilei.
Ačiū už aktyvumą ;))

Gero savaitgalio ir gerų darbų!!!
--
Best Regards,
Virginija Karmazaitė

Brigita K.

to tr...@googlegroups.com
Sveika,

Man data birzelio 23 puikiausiai tinka, manau, kad reikia svest tada, kai gaunam tuos diplomus, o ne tada, kai jau visas reikalas bus atsales ;)
DALYVAUSIU.
Laikas tai manau, kad galbut butu geriau po iteikimu, kada ten bus nzn, bet 18h irgi gerai. Tik man labai idomus yra grizimo laikas, nes jis yra 6h ryto kiek maciau. O dvaras yra uz Vilniaus, tai faktas, kad bus tokiu, kurie vairuos, tai tada cia idomiai gausis, nes jie tures matomai nevartoti alkoholio.
Ir siaip man dar kyla klausimas del nusigavimo ten??? kaip kuo? gal butu imanoma organizuotai pvz susimetus kelis litus koki autobusiuka, kad visus iskart nuveztu ir paskui parveztu? nzn cia mano toks pasiulymas.
Maitinimo pobudis: hm.. nu cia net nzn manau uzkandziai pagrinde. Siaip butu vis del to smagu lauke issikept koki kepsni ant groteliu, bet cia siaip svaigstu :D manau, kad salti uzkandziai, nu bet jei bus dauguma, kurie pritars karstam patiekalui as irgi nesispardysiu.
Tai tiek :)

2010/6/4 Virginija Karmazaitė <kapr...@gmail.com>

--
Gavote šį pranešimą, nes prenumeruojate „Google“ grupę trv6.
Jei norite skelbti pranešimus šioje grupėje, išsiųskite el. laišką adresu tr...@googlegroups.com.

Raminta M

to tr...@googlegroups.com
as dalyvausiu, jei apsiginsiu. jei ne, tai manau, kad neturesiu, ka svesti... nebent jusu visu baigima? :D
del manes uzkandziu gali ir nebuti... todel palieku kitiems spresti, toliau - data ir laikas man tinka.

gilioj depresijoj ir panikoj
raminta

Brigita K.

to tr...@googlegroups.com
Ramke, blem nepanikuot!!!! TOKIU, KURIUOS PRILEIDO GINTIS NEBUNA, KAD NEAPSIGINTU!!! todel manau nera ko nervintis. :)

2010/6/5 Raminta M <raminta.ma...@gmail.com>

Ieva Kunceviciute

to tr...@googlegroups.com
Sveikos,

Dalyvausiu :) Data tinka, del laiko taip pat nepriestarauju, bet jei butu kokia valandike veliau, manau, dar geriau butu, nes juk po gynimu dar su tevais noresis kur pasisedet ir gal kas i namus sulakstyt, o dar ir kelione iki dvarelio kiek toleliau nei iki centro, bet jei daugumai tinka 18h tikrai susisukciau-ne problema :)
Del maisto - esu uz svediska stala su lengvais uzkandziais, bet jei bus nutarta del karstu-pritarsiu.

iewa

Zivile Zukauskaite

to tr...@googlegroups.com

as sutinku, tik klausimas del transporto, nes pvz as neturiu kuom... o visa kita oki ;)

Ernesta Barkauskaite

to tr...@googlegroups.com
Sveikos,
As taip pat dalyvausiu. Del laiko pritariu Ievai, nes noresis pasiruosti ir pabus su tevais, nes vis del to atvaziuos i tolima kelione, bent jau manieji :)
Del maisto tai tikrai manau kad reikia uzkandziu kokiu, nes vis del to ilgai busim ten tai ir isalksim :)

Ernesta

Kristina

to trv6

sveikos būsimos bakalaurantės :)

na, aš tai labai už kad pradėti balevonę kokią 20val, dėl jau minėtų
priežasčių, t.y. manau daugelis norės pasisėdėti kažkur su tėvais
ramiai, o ne susigrūsti maistą, ir lėkti į dvarelį, ir kelionė tikrai
užtruks nuo Vilniaus, ir dar, manau jei anksti pradėsim, tai
akivaizdžiai šviečiasi ir ankstyva pabaiga, duokdie kad 12 sulauktumėm
18val pradėję :) o dėl maisto, jei dauguma po oficialios dalies
pietaus su tėvais, tai gal karštų nereikia, ir koncentruojamės ties
užkandžiais?

Ruta M

to tr...@googlegroups.com
Sveikos,

as irgi uz laiko pavelinima, nes noresiu su teveliais pabut, o jie specialiai ims laisvas dienas, tai nesinori izeisti ir is karto dingti :) taip pat pritariu svediskam stalui, karsto manau nelabai reikia :)

Simona Limontaite

Dainora Miškinytė

to tr...@googlegroups.com
Sveikos,
Ash taip pat pritariu nuomonems del laiko pavelinimo ir swedishko stalo :)

Lauryna Stundzyte

to tr...@googlegroups.com
Labas vakaras,

As už švedišką stalą (be karštų patiekalų). Tik man neaišku, mes ten
su nakvyne planuojame švęsti ar be jos.

L.S.

2010/6/6 Dainora Miškinytė <zujka...@gmail.com>:

> Sveikos,
> Ash taip pat pritariu nuomonems del laiko pavelinimo ir swedishko stalo :)

Rita Marèiulaitytë

to tr...@googlegroups.com
Sveikos,
As irgi pritariu daugumos nuomonei, kad butu pavelintas laikas, svediskas stalas ir pan. :)

> [...]

> http://groups.google.com/group/trv6?hl=lt.

--
Gavote šį pranešimą, nes prenumeruojate „Google“ grupę trv6.
Jei norite atsisakyti šios grupės prenumeratos, siųskite el. laišką adresu trv6+unsub...@googlegroups.com.

Rugilė Mikalainytė

to tr...@googlegroups.com
Supratau :)
o tas pavelintas laikas visgi 19 ar 20 val

Nakvynes nebus, nes ten per mazai vietos. baigsim ryte ir tiesiai namo..
siulau kam nors imtis transporto klausimo.
jei rasit koki nebrangu varianta, kad nuveztu - parveztu, tai liux
jei ne, tada savom priemonem, kooperuojames ir viskas :)

Rugilė Mikalainytė

to tr...@googlegroups.com
Beje, ryt jau reik turet puse sumos uzstata.
t.y. 1000Lt
prasau visus, kas galit pervest pinigelius kuo greiciau.
saskaitos numeris facebooke