Why You Should Still Skip Myanmar

Nyi Nyi ®

to travelmyanmar
ခရီးသြားေဆာင္းပါးရွင္ Kip Patrick ရဲ့ Huffington Post မွာပါတဲ့ အေမရိကန္သမၼတအိုဘားမားျမန္မာျပည္မွအျပန္ထြက္လာတဲ့ေဆာင္းပါးလည္းျဖစ္ဆာင္းပါးတစ္ပုဒ္ျဖစ္ပါတယ္။
က်ေနာ္တို႔ ျမန္မာျပည္မွာရွိၾကတဲ့ခရီးသြားလုပ္ငန္းအသီးသီးမွပုဂၢိဳလ္မ်ားမွာဧည့္သည္မ်ားရုတ္တရက္မ်ားျပားလာမႈေၾကာင့္ သတိမူေသာ္လည္းဂူမျမင္၊ ဂူျမင္ေသာ္လည္းသတိမမူ ႏိုင္ျဖစ္ေနၾကေပရာ ဒီေဆာင္းပါးမွ အသိတစ္စံုတစ္ခုေဆာင္က်ဥ္းလာႏိုင္လ်င္ပင္ မဆိုးလွဟုသေဘာပိုက္မိပါသည္။ (သင့္တင့္မွ်တေသာစိတ္ႏွလံုး၊ ဖြင့္ထားေသာစိတ္ျဖင့္ ဖတ္ရႈႏိုင္ပါရန္)

ျမန္မာျပည္ဟာ ႏိုင္ငံေရးေျပာင္းလဲမႈေတြနဲ႔အတူ ကမၻာ႔ထိပ္တန္းခရီးသြားေနရာတစ္ခုအျဖစ္လူေျပာသူေျပာမ်ားလာေသာ္လည္း၊ နာမည္ႀကီးသေလာက္ မတြင္က်ယ္ေသးဟုဆိုပါတယ္။ ပက္ထရစ္က ဒီလိုေျပာပါတယ္။ despite its growing reputation as the world's next great travel spot, Myanmar simply doesn't deliver -- at least not yet. ထင္သေလာက္ႀကီးမဟုတ္။ ေကာင္းေတာ့ေကာင္းတယ္၊ မ်က္ေစ့စပ္တယ္ဟု ဘာသာျပန္ရမည္ထင္သည္။

ေဆာင္းပါးရွင္ရဲ့အဆိုအရ ျမန္မာျပည္သြားမယ္ဆိုရင္ ေသခ်ာျပန္စဥ္းစားသင့္တဲ့အခ်က္ (ငါး)ခ်က္ရွိတယ္လို႔ဆိုပါတယ္။
  1. ျမန္မာျပည္ဟာ လိုတာထက္ပို၍ အထင္ႀကီးခံေနရတယ္လို႔ဆိုပါတယ္။ မျဖစ္မေနလည္ပတ္သင့္သည့္ေနရာမ်ားရွိသည္မွန္ေသာ္လည္း၊ ကမၻာေပၚတြင္ရိုးသားေဖာ္ေရြေသာ္လူမ်ိဳးမ်ားရွိသည္မွန္ေသာ္လည္း ခရီးသြားမ်ားလိုအပ္သည့္ျပင္ဆင္မႈမ်ားရွိမေနေသးသည့္အတြက္မၾကာခင္ခရီးသည္မ်ား ျမန္မာျပည္မွစိတ္ပ်က္စြာထြက္ခြာသြားဖြယ္ရွိေနသည္ဟုဆိုပါသည္။
  2. ေစ်းအလြန္အမင္းႀကီးလြန္းေနတယ္။ အလယ္အလတ္ အဆင့္ရွိတဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈ နဲ႔ products ေတြအတြက္ အဆင့္ျမင့္ေစ်းမ်ားေပးသံုးေနရတယ္။ ေစ်းႀကီးလြန္ေသာ္လည္းေပးေခ်စရာနည္းလမ္းမွာနည္းပါးလြန္း ( credit card လက္မခံႏိုင္ျခင္း)
  3. ျမန္မာျပည္ကအစားအေသာက္ေတြဟာ အန႔႔ံအသက္အဆင္မေျပလွ။ (အိမ္နီးခ်င္း အစားေသာက္ေတြႏွင့္ယွဥ္၍) ျမန္မာျပည္မွာ စားေသာက္ဆိုင္ေကာင္းေကာင္းဆိုသည္မွာ အလိုအေလ်ာက္ေငြထုတ္စက္ ATM ကိုရွာရသကဲ့သို႔ရွားပါးသည္ ဟု၄င္းကဆိုသည္။
  4. ယခုမွ အသစ္အဆန္းျဖစ္ေသာ ေဒသတစ္ခုမဟုတ္ေတာ့ျခင္း။ ေရာက္တဲ့ေနရာမွာ တိုးရစ္(စ္)ေတြရဲ့ေျခစလက္စျမင္ေနရ။ ခင္ဗ်ားထက္အရင္ ဒီႏိုင္ငံကိုေရာက္ဖူးသူမ်ားရွိေနတာၾကာပါၿပီ။ မေရာက္ေသးတဲ့ေနရာတစ္ခ်ိဳ႔မွာလည္း အစိုးရကခြင့္မျပဳရင္သြားလို႔မရ။
  5. မၿပီးေသးတဲ့ျပႆနာကေတာ့ ခင္ဗ်ားတို႔သံုးတဲ့ေငြေတြဘယ္ေရာက္သြားလဲဆိုတာပါပဲ။ (ယခင္က ျမန္မာဟုေျပာလ်င္ အာဏာရွင္စစ္တပ္ဘက္၊ ဘားမားဟုေျပာလ်င္ ဒီမိုကေရစီဘက္ေတာ္သားဟု ဆိုခဲ့ရာ .. ယခု ႀကိဳက္သလိုေခၚပါျပႆနာမရွိ၊ သို႔ေသာ္ ေဒၚလာသန္းေလးေသာင္းခန္႔အကုန္အက်ခံ၍လယ္ကြင္းျပင္မ်ားေပၚတြင္တည္ေဆာက္ခဲ့ေသာ ၿမိဳ႔သစ္တည္ျခင္းမ်ိဳးလုပ္ခဲ့ဖူးၿပီး၊ ၄င္းေငြမ်ားမွာ ခင္ဗ်ားတို႔ သံုးစြဲတဲ့ေဒၚလာေတြဆီကလာတယ္ဆိုတာ ေလး ေခါင္းထဲထည့္ထားဖို႔ျဖစ္ပါတယ္)။

အတိအက်ဖတ္လိုသူမ်ားအတြက္ေတာ့ ေအာက္ပါလင့္ခ္ မွာ
( From global travelers to world leaders, it seems everyone's talking about Myanmar these days. Since the country's government relaxed travel restrictions for foreign visitors last year, Myanmar has hovered near the top of numerous tourism industry lists of "top places to visit."U.S. President Barack Obama just dropped by. Click here to read more...) သြားေရာက္ဖတ္ရႈၾကဖို႔ျဖစ္ၿပီး အဆင္သင့္သလို၊ လိုရင္းတိုရွင္းျပန္ေပးထားျခင္းျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ လိုအပ္ပါက၀င္ေရာက္ျဖည့္စြက္ေ၀ဖန္ေထာက္ျပျခင္းျဖင့္ကူညီသြားႏိုင္ပါေၾကာင္း။

ေမတၱာျဖင့္
Nyi Nyi Frankie

Nyi Nyi

Ko Nyi Nyi

to travelmyanmar
ဒီလူကေတာ.အဆိုးျမင္လြန္းပါတယ္ ဖရန္ကီေရ .
ေနျပည္ေတာ္ေဆာက္တာကလဲ ခရီးသြားလုပ္ငန္းကရတဲ.ေငြနဲ.ေဆာက္တာမဟုတ္တာ ျမန္မာ
အားလံုးသိပါတယ္ ။ အဲဒိလိုေကာင္ေတြမလာလဲေအးတာပဲ ။
ဘားလမ္းထဲက တီဗီ ေတြေအာက္စက္္ေတြေရာင္းတဲ.လူေတြေျပာေလ.ရွိတဲ.စကားတစ္ခြန္းရွိတယ္။

ေစ်းျကီးလို. ေနာက္တစ္ခါ မလာလဲေန ... သူမလာရင္ သူ.ဘျကီး လာလိမ္.မယ္ တဲ.

ကိုညီ (သရ၀ဏ္ -ျပည္)

On 11/19/12, Nyi Nyi ® <nyi...@gmail.com> wrote:း

> [...]

> ေမတၱာျဖင့္
> Nyi Nyi Frankie

Nyi Nyi ®

to travel...@googlegroups.com
က်ေနာ္ကအဲ့ဒါကိုဒီလိုျမင္မိတယ္။ ေငြေရးေၾကးေရးနဲ႔ပက္သက္ၿပီး ပြင့္လင္းျမင္သာမႈမရွိတာ၊ ၿပီးေတာ့ ျမန္မာႏိုင္ငံသားေတြကိုေဒၚလာကိုင္ခြင့္မေပးထားခဲ့တဲ့အတြက္ဘယ္ကေဒၚလာဘယ္သူ႔ဆီေရာက္ေရာက္ေနာက္ဆံုး တိုင္းျပည္ဆီေရာက္တာရယ္၊ (ေက်ာက္ပြဲေတြ၊ေရနံသဘာ၀ဓာတ္ေငြ႔ေတြကေတာ့ေျဗာင္က်က်၀င္တာေပါ့၊) ဥပမာ ေရႊတိဂံုဘုရားႀကီးရဲ့ ၅ ေဒၚလာ ၀င္ေငြကိုဘယ္လိုစီမံသလဲဆိုတာမ်ိဳးကအစေပါ့ဗ်ာ။ သူအဆိုးျမင္တယ္ဆိုတာဟုတ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ မွန္တာေတြရွိပါတယ္။ ျမန္မာျပည္မွာ စားေသာက္ဆိုင္ေကာင္းေကာင္းဘယ္မွာရွိသလဲဆိုရင္ လက္ခ်ိဳးၾကည့္လို႔ရတာရယ္၊ (သန္႔ရွင္းေရး ဂရုမစိုက္ၾကတာလဲပါတယ္)၊ အနည္းဆံုးေတာ့သူေျပာတာ အဂၤလိပ္စာဖတ္သူေတြဆီေရာက္သြားတာပဲ။ ဒီေတာ့က်ေနာ္တို႔ဘက္က ဘယ္သူေတြဘာေရးေနတယ္ဆိုတာသိရင္ ကိုယ္ကလည္းဘာျပန္ၿပီးလုပ္ဖို႔လိုေနတယ္ဆိုတာကိုသိေစခ်င္တာပါ။ ၀င္ေရာက္ေဆြးေႏြးေပးတဲ့အတြက္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ကိုညီ။