စဥ္းစားေစခ်င္ ေလာကတစ္ခြင္ အပိုင္း ၁

Tomme Aung

to travel...@googlegroups.com
စဥ္းစားေစခ်င္ ေလာကတစ္ခြင္ အပိုင္း ၁

နံနက္ေစာေစာ ေညာင္ဦးေလဆိပ္ကို ကတိုက္ကရုိက္ သြားခဲဲ႕သည့္ေန႕။ ထိုေန႕ကိုေမနိုင္မည္မထင္ပါ။ မွတ္မွတ္ရ ဇႏၷဝါလ ဒုတိယအပတ္တြင္ျဖစ္သည္။ အေရွ႕အရပ္က ထြက္ေပၚလာတဲ႕ေနေရာင္ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့သည္ ေန႕သစ္ကို အလင္းျဖာဆင္းေပးဖို႕ အားယူေနသည္။ ေနာက္က်မွာ စိုးလို႕ ကားဆရာကို ျမန္ျမန္ေမာင္းဖို႕ေျပာေနစဥ္မွာ ဧည့္သည္တစ္ေယာက္က ဓါတ္ပံုရိုက္ခ်င္လို႕ ကားရပ္ေပးရသည္။
စိတ္ထဲမွေတာ့ ေလဆိပ္အေရာက္ေနာက္က်မွာစိုးရိမ္ေနသည္။ ကားေပၚတက္အျပီးမွာ ေနမင္းေၾကာင့္ၾကက္ဥအႏွစ္ေရာင္ ထေနသည့္ ေကာင္းကင္ကို လက္ျပႏွဳပ္ဆက္လိုက္တယ္္။

ေလဆိပ္ကိုေရာက္တယ္ဆိုလ်င္ပဲ ေနရာတိုင္းမွာနိုင္ခံျခားသားေတြကိုပဲေတြ႕ရသည္။ ျပည္တြင္းခရီးသြားေဒသခံ အနည္းငယ္သာေတြ႕ရ၏။ ပုဂံခရီးလက္ေဆာင္တစ္ခ်ိဳ႕ကို မနိုင့္တစ္နိုင္သည္ပိုးရင္း ခ်က္အင္ေကာင္တာမ်ားမွာ တိုးေဝွ႕ေနၾကသည္။မိမိဧည့္သည္ေတြကို ခဏတာ ထိုင္းခိုင္းထားျပီး မွ ေကာင္တာမွာ လိုအပ္တာလုပ္ဖို႕သြားသည္။ အဲဒီမွာ စျပီး ေခ်ြးျပန္ေတာ့ရေတာ့သည္ ဲ။ ဘာတဲ႕ ေလယာဥ္္ စက္ခ်ိဳ႕ယြင္းလို႕ ခရီးစဥ္ဖ်က္သိမ္းမယ္ေျပာ၏။ အခုေတာ့ေလဆိပ္မွာတာဝန္က်တဲ႕မန္ေနဂ်ာက တစ္ျခားေလေၾကာင္းလိုင္းေတြမွာ ထိုင္ခံု ရရင္ ေလယာဥ္ေျပာင္းျပီးရန္ကုန္ကိုသြားဖို႕တင္ေပးမယ္တဲ႕။ ဒီလိုနဲ႕ သူတို႕ဆီကအေျဖကိုေစာင့္လိုက္တာ မနက္ပိုင္းေလယာဥ္ေတြသာ ကုန္သြားတယ္ ထိုင္ခံုမရတဲ႕အျပင္ မနက္ ၁၁ နာရီ ထိုးသြားသည္။ အဲဒီအခ်ိန္ ေလေၾကာင္းလိုင္းေကာင္တာမွာ ကိုးရီးယား၅ ေယာက္တစ္ဖြဲ႕ ၾသစေတ်းလ် ၃ ေယာက္ပါအဖြဲ႕ေတြက သက္ဆိုင္ရာ မန္ေနဂ်ာ ကို အဂၤလိပ္လို မေက်နပ္ေၾကာင္းေျပာေနသည္။
' မင္းတို႕ က ငါတို႕ကို အေစာၾကီးကတည္းက သတင္းေပးအေၾကာင္းၾကားသင္႕တယ္ အခုလို ေလယာဥ္တစ္စီးမွ မရွိေတာ့မွ ေျပာတာ ငါတို႕စိတ္တိုတာေပါ့။ ကဲအခုငါတို႕ကို ဘယ္လုိ လုပ္ေပးမလဲ '
ကိုရီးယားလူမ်ိဳးက ရဲရဲနီေနေသာ မ်က္ႏွာျဖင့္ ေကာင္တာကို လက္ႏွင့္ထုကာေျပာေန၏ ။
' ဒီမွာ ကိုယ့္လူ ငါတို႕က သူတို႕ထက္ ပို အေရးၾကီးတယ္ကြ ။ မင္းသိလား ဒီေန႕ညေန TG နဲ႕ ဘန္ေကာက္ကို သြားရမွာ မမီရင္ မင္းတို႕မွာတာဝန္ရွိတယ္'
ေလသံမာမာကိုခပ္အုပ္အုပ္ထိမ္းသည့္အသံျဖင့္ ၾသစီတစ္ေယာက္က ထပ္ေျပာသည္။
ေလေၾကာင္းလိုင္းတာဝန္ခံ မန္ေနဂ်ာ မွာ အေတာ္စိတ္အိုက္ေနပံုရ၏။ ေတြေဝေနေသာ မ်က္လံုးမ်ားကို ၄င္းရဲ႕ ရင့္က်က္ေသာအေတြ႕အၾကံဳမ်ားက မကူညီေပးနိုင္ေပ။ ၄င္း၏ အရပ္မွာ အတန္ငယ္ပုသည္။ေကာင္တာ အထက္ ေခါင္းတစ္လံုးသာသာ ထြက္၏ ။ ယခုျပသာနာတက္ေနခ်ိန္ ထိုသူမွာက်ံဳ႕က်ံဳ႕ကေလးျဖင့္ ေကာင္တာေအာက္ ေခါင္းေရာက္သြားသလိုထင္ရ၏။ ေခါင္းတြင္တြင္ကုတ္ အဆင္ေျပေအာင္ အၾကံထုတ္ေနသည္။
' ဒီမွာ အကိုၾကီး က်ြန္မတို႕အဖြဲ႕ က စုစုေပါင္း ၁၆ ေယာက္ မႏၱေလးကိုသြားမွာ အခုဘယ္လိုလုပ္ေပးမွာလဲ။ က်ြန္မလညး္ ဧည့္သည္ေတြေဒါသ ထြက္ေနလို ဘယ္လိုမ်က္နာ ျပရမွန္းမသိဘူး'
ဧည့္လမ္းညႊန္မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကပါ ဝင္ေရာက္ေျပာျပန္သည္။
' Please, မိန္းကေလးငါေျပာလို႕မျပီးခင္ မင္းဝင္မေျပာပါနဲ႕ မင္းနားမလည္ဘူးလား'
ၾသစီတစ္ေယာက္ ေဒါေပါက္ေနသည္။
သူတင္မကေသး လိုက္ပါမည့္ ခရီးသည္၅၄ ဦးအတြက္ လူတိုင္းေကာင္တာမွာ ရွဳပ္ပြေျခခ်င္းလိမ္ေနသည္မွာ တီဗြီ ထဲျမင္ဖူးသည့္ ႏြားရုိင္းတစ္ေကာင္ကို ျခေသၤမ်ားဝိုင္းအမဲျဖတ္ေနပံုႏွင့္ ဆင္လွသည္။ မိမိအလွည့္ကိုေတာ္ေတာ္ႏွင့္မေရာက္နိုင္ပါ။ ေခတၲခဏ ငါးမိနစ္ခန္႕ ျငိမ္သြားသည္။ လူအားလုံးရဲ႕အၾကည့္က တစ္ဦးတစ္ေယာက္ထံမွာသာစုေနျပီး တစ္ခ်ိန္လံုးျပန္မေျဖပဲလုပ္ေနသူ စတင္အသက္ဝင္ လာမွာကိုေစာင့္ၾကည့္ေနၾကသည္။
' ေက်းဇူးျပဳျပီး ၁၅ မိနစ္ အခ်ိန္ေပးပါဗ်ာ ။ က်ြန္ေတာ ရန္ကုန္ရုံးခ်ဳပ္ရဲ႕ အမိန္႕ရဖို႕အလ်င္လုပ္ပါရေစဦး။ ျပီးမွ အေသးစိပ္ ေျဖၾကားေပးပါမယ္'
ရွတတ မထြက္ခ်င္ထြက္ခ်င္ အသံျဖင့္ အဂၤလိပ္လို ေျပာလာမွ ၄င္းကို နားေထာင္ေနသည့္လူအုပ္ ထိုးထိုးေထာင္ေထာင္ျဖစ္ခါ ယခင္ထိုင္ေနေသာေနရာကို ျပန္သြားထိုင္ၾကသည္။

မိမိမွာ ရန္ကုန္ရွိ ခရီးသြားေအးဂ်င့္ကို တယ္လီဖုန္းျဖင့္ ျဖစ္ေၾကာင္းကုန္စင္ေျပာေနခဲ႕သည္။
မ်ားမၾကာမီတြင္ တာဝန္ရွိသူက မိမိတို႕ အုပ္စုသာရွိေတာ့သည့္ ေလယာဥ္ထြက္ခြာေဆာင္အတြင္း တြင္ အားလံုးစုခိုင္းျပီး ေအာက္ပါအတိုင္း ေလးေလးမွန္မွန္ေျပာလိုက္သည္။
' ဟုတ္ကဲ႕ အထက္က ညႊန္ၾကားခ်က္အရ ေျပာျပပါမယ့္။ ေလယာဥ္ခရီးစဥ္ဖ်က္သိမ္းရတဲ႕အတြက္ရယ္ အခ်ိန္နဲ႕ တစ္ေျပးညီ သတင္းေပးပို႕ မေျပာမိခဲ႕တာအတြက္ေၾကာင့္ ပထမဦးစြာ ေတာင္းပန္လိုပါတယ္။'
'ေဟ့ လိုရင္းေျပာကြာ ဒါ အစည္းအေဝးမဟုတ္ဘူး'
ကိုရီးယားတစ္ေယာက္က မေက်မနပ္ေလသံျဖင့္ ဝင္ေျပာသည္။
'ဟုတ္ကဲ႕ ေကာ္နက္ရွင္ဖလိုက္ မီေအာင္သြားမယ့္အဖြဲ႕ရယ္ ၅ ေယာက္အဖြဲ႕ရယ္အတြက္ တစ္ျခားေလေၾကာင္းနဲ႕ ထည့္ေပးလိုက္ပါ့မယ္။ က်န္တဲ႕ရန္ကုန္ျပန္မယ့္သူေတြကိုေတာ့ ညေနပိုင္း ဖလိုက္နဲ႕ သြားလို႕ရေအာင္ စီစဥ္ေပးေနပါတယ္။ မႏၱေလးကို သြားမယ္ ၃၆ ေယာက္ကို ဘက္စ္းကားနဲ႕ ေနာက္နာရီဝက္မွာပို႕ေဆာင္ေပးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ '
'ေကာင္းျပီ ေန႕လယ္စာနဲ႕ ေန႕တစ္ဝက္ ပုဂံမွာလည္ပတ္ဖို႕ မင္းတို႕ေလေၾကာင္းလိုင္းက တာဝန္ယူသင့္တယ္။ ဒီေလဆိပ္မွာေတာ့ တစ္ေနကုန္ထိုင္မေစာင့္နိုင္ဖူး ကိုယ့္လူ'
ခပ္စြာစြာ ရွိေသာ ေယာက်ၤားေလးဂိုက္က ဝင္ေထာက္ျပသည့္အခါတြင္
'ဟုတ္ကဲ႕ က်ြန္ေတာ္ အခုပဲ အထက္ကို လွမ္းေမးေပးပါ့မယ္။ အားလံုးအဆင္ေျပေအာင္ လုပ္ေပးမွာပါ'
တာဝန္ရွိသူက ေကာင္တာျပန္သြားျပီး လက္မွတ္မ်ား ေျပာင္းဖို႕ ျပန္သိမ္းဖို႕ လုပ္ေနသည္။
ဆိုရေသာ္ မိမိလည္း ဧည့္သည့္မ်ားအားအျဖစ္မွန္ရွင္းျပ ေန႕တစ္ပိုင္းစာ ပရုိဂရမ္ရွင္းျပလိုက္သည္။
မၾကာမီ တာဝန္ရွိသူ ေျပာသည့္အတိုင္း အားလံုးျပသာနာကင္းစြာ ခရီးဆက္ၾကသည္။
မိမိအေနျဖင့္ မထင္မွတ္ပဲ ေျပာင္းလဲရသည့္အေနအထားအတိုင္း ေန႕တစ္ဝက္လည္ရေတာ့သည္။
ႏွစ္ရက္တစ္ပိုင္း ပုဂံေဒသကို လည္ပတ္ျပီးေသာ္လည္း ယခုထပ္မံျပီးလည္ရေသာ္ျငား ဧည့္သည္မ်ားမွာ ေပ်ာ္ျမဲေပ်ာ္ေနေလသည္။
ပုဂံရဲ႕ ဖမ္းစားနိုင္မွဳေၾကာင့္ ေန႕တစ္ပိုင္းလည္ပတ္မွဳမွာ ညေန ၄ နာရီတြင္ေအာင္ျမင္စြာ ျပီးဆံုးသြားသည္။ ေလဆိပ္ကို ေရာက္ေသာ္ ညေနပိုင္းဖလိုက္အတြက္ ခ်က္ကင္လုပ္ လက္မွတ္ထုပ္ျပီး ထိုင္ေစာင့္ေနခဲ႕ၾကသည္။
အခ်ိန္တန္ေတာ့ ညေန ၅ နာရီ ၄၅ မိနစ္တြင္ ေလယာဥ္စထြက္ျပီ။

မနက္ ၆ နာရီ ခြဲ မွာ ေလဆိပ္ေရာက္ျပီ ညေနပိုင္း ၆ နာရီ ေလာက္မွ ေလယာဥ္စီးရသည္မွာ အေတာ္ပင္ စိတ္ပ်က္ဖြယ္ျဖစ္သည္။ သို႕ပါ၍ ေလယာဥ္ေပၚေရာက္တယ္ဆိုလ်င္ပဲ က်ိဳးေတာ့သည္။ ေလယာဥ္ထဲတြင္ မႏၱေလး မွလိုက္ပါလာေသာ ဧည့္ သည္ တစ္ခ်ိဳ႕ႏွင့္ မိမိတို႕ ပုဂံမွတက္သည့္ ေလယာဥ္ ဒုကၡသည္မ်ားသာ ရန္ကုန္ျပန္ဖို႕ လိုက္ပါလာၾကသည္။ မိမိႏွင့္ အတူ ျပင္သစ္လူမ်ိဳး ဆယ္ဦးမွာ ေလယာဥ္၏ေနာက္ပိုင္းတြင္ထိုင္သည္။ သီရိလကၤာမွ ကုလားႏွစ္ေယာက္ ၄င္းတို႕ ေဘးဖက္ခုံတြင္ အေမရိကန္ ႏွစ္ဦးအျပင္ ယာဥ္အလယ္ပိုင္းတြင္ တရုပ္လူမ်ိဳးအုပ္စု ႏွင့္ ၾသစီ ႏွစ္ေယာက္ထိုင္သည္။ မႏၱေလးမွ လိုက္လာေသာ ထိုင္းလူမ်ိဳးမ်ားမွာ ေလယာဥ္၏အေရွ႕ဖ်ားတြင္ထိုင္္၍လိုက္ပါလာၾကသည္။
အဂၤလိပ္ စာေရးဆရာ Kipling ေရးသလို East meets West လို႕ ဆိုရမလိုပင္။ ေလယာဥ္ေပၚတြင္ အေနာက္ပိုင္းမွလူမ်ား အေရွ႕ပိုင္းကလူမ်ားႏွင့္ လာေတြ႕ေနရသည္။

တေအာင့္ၾကာေသာ္ ေလယာဥ္မယ္ေလးမ်ားမွ ကိတ္မုန္႕မ်ား တစ္ဦးခ်င္းဆီကိုခ်ေၾကြးသည္။ သူတို႕တိုက္ေသာ ေကာ္ဖီီ တစ္ခြက္က မနက္ပိုင္း အဆင္မေျပမွဳတို႕ ေမ့ေလ်ာ့သြားေစသည္။ စားေသာက္ျပီးခ်ိန္မွာေတာ့ အိပ္ငိုက္အနားယူလိုက္သည္။

နားထဲတြင္မိုက္ခရုိဖုန္းသံတစ္ခ်ိဳ႕ေၾကာင့္လန္႕နိဳးလာရသည္။ နာရီဝက္ေက်ာ္ၾကာေအာင္အိိပ္မိသြားသည္။ 'ေက်းဇူးျပဳ၍နားဆင္ပါရွင္ က်ြန္မတို႕ေလယာဥ္သည္ ရန္ကုန္ေလယာဥ္ကြင္းအနီး ဆီတိုင္ မီးေလာင္ပါသျဖင့္ ဆင္းသက္ခြင့္မရပါ။ သို႕ပါ၍ မႏၱေလးျမိဳ႕သို႕ျပန္လယ္ ဦးတည္ပ်ံသန္း ေနပါျပီ။ အဆင္မေျပမွဳ မ်ားအတြက္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ရွင္။'

'ဟာ သြားျပီ' နဳပ္ကလႊတ္ကနဲ ထြက္သြားရသည္။
' ေဟ့ ဘာျဖစ္တာလဲ အခု က ရန္ကုန္ကို ျမင္ေနရေလာက္ျပီ။ မႏၱေလးကို ျပန္လွည့္တာေတာ့ထား ။ အဲဒီမွာ ညအိပ္ဖို႕ မျဖစ္နိုင္ဘူးေလ ဘာဘြတ္ကင္မွ မရွိပဲ' အိႏၵိယ လူမ်ိဳးက ထေျပာသည္။
'ေဟ့ ငါတ႕ို ဒီမနက္ ၆ နာရီ ခြဲကတည္းက ေလဆိပ္မွာ ေစာင့္ေနခဲ႕ရတယ္။ ဘာလဲကြာ။'
မိမိဧည့္သည္ေတြလည္း ပြက္ေလာညံေနျပီ။ ဒါေၾကာင့္ မိမိမွာ ရန္ကုန္ေလယာဥ္ကြင္းမွာ မီးေလာင္သျဖင့္ ဆင္းသက္မရနိုင္ေၾကာင္းကို အားလံုးၾကားနိုင္သည့္ေလသံျဖင့္ ထပ္မံရွင္းျပလိုက္သည္။
ဆဲတဲ႕သူကဆဲ။ ျငီးသူကျငီးေနၾကသည္။
'ေဟ့ မင္းက ဂိုက္လား ရန္ကုန္မွာ တစ္ျခားေလဆိပ္မရွိေတာ့ဘူးလား' ထိုင္းလူမ်ိဳးတစ္ေယာက္က မိမိကို လာေမးသည္ တြင္ ေလယာဥ္မယ္ေလးက ၾကားျဖတ္ဝင္ေျပာသည္။ ' ဟုတ္ကဲ႕ ပဲခူးေလဆိပ္က အခုမွာေဆာက္ေနတုန္းမို႕ တစ္ျခားေလဆိပ္မရွိပါဘူး။ ဒါ့ေၾကာင့္ မႏၱေလး သို႕မဟုတ္ ပုဂံ ဘက္ျပန္လွည့္ရတာပါ'
ထိုင္းလူမ်ိဳးမ်ား အခ်င္းခ်င္း ဆူညံစြာ ေျပာဆိုကုန္ၾကသည္။
သိပ္မၾကာပါ ၾသစီ ဧည့္သည္ တစ္ဦးက ေလယာဥ္မယ္ကို လွမ္းေမးလိုက္သည္။
' ေလယာဥ္ ေပၚမွာ ဆီေတာ့ လံုေလာက္မွာပါေနာ္။'
'ဟုတ္ကဲ႕ ဒီအတြက္စိတ္မပူပါနဲ႕ရွင္'
' ဆီမေလာက္ရင္ ေလယာဥ္ အေရးေပၚ ဘယ္မွာဆင္းမလဲ'
'က်ြန္မတို႕ ျမစ္ထဲ ထိုးဆင္းမွာပါ'
' ဒါဆိုက်ဳပ္တို ငါးမ်ွားယံုပဲေပါ့'
မိမိေနာက္မွာရွိေသာ တစ္ခ်ိန္လံုး စကားမေျပာပဲ ေနေသာ နိုင္ငံျခားသားက အေရးထဲ ဝင္ေနာက္သည္။
'ရွစ္မန္း'
အိႏၵိယ လူမ်ိဳး တစ္ဦးက ေထာပနာ ေပးလိုက္သည္။
ေလယာဥ္တစ္စီးလံုး ဆူညံေနေတာ့သည္။
မိမိအေနျဖင့္လည္း ဘာလုပ္ရမွန္းမသိေတာ့ပါ။
ဘာတတ္နိုင္မွာလဲ။ အမ်ားနဲ႕ပဲေလ။ ရန္ကုန္တြင္ ဒုတိယေျမာက္ ေလယာဥ္ကြင္း မရွိတာကိုပဲ စိတ္ထဲ ဘဝင္မက်မိျဖစ္ရသည္။ ထိုင္းနိုင္ငံတြင္ စုဝ႑ဘူမိ ႏွင့္ ဒြန္ေမာင္းေလဆိပ္ဆိုျပီး ႏွစ္ခုရွိတယ္မဟုတ္လား။ အတန္ငယ္ၾကာေသာ္ ကပၸီတန္က ေလယာဥ္မွာ မႏၱေလးျမိဳ႕နဲ႕ ကီလို ၈၀ ေက်ာ္ေရာက္ေနေၾကာင္းေျပာသြားသျဖင့္ ပို၍ပင္ စိတ္ညစ္သြားရသည္။ မိမိအတြက္ အစအဆံုး ခရီးစဥ္ေျပာင္း ပရုိဂရမ္ေျပာင္းဖို႕ ေအးဂ်င့္နဲ႕လုပ္ရဦးမည္မဟုတ္ပါလား။ ေလယာဥ္ေပၚတြင္ ဖုန္းဆက္လို႕လည္းမရနဲ႕ စိတ္အၾကံအိုက္ရသည္။
ေတြးေနတုန္း မိုက္ခရိုဖုန္း အသံ ထြက္လာျပန္သည္။ ဘာမ်ားထပ္ျဖစ္ဦးမွာလည္း စိတ္ပူေနစဥ္ ' 'ကပၸိတန္ေျပာေနပါတယ္။ အခု ရန္ကုန္ေလဆိပ္ အႏၱာရာယ္ကင္းျပီျဖစ္တဲ႕အတြက္ က်ြန္ေတာ္တို႕ ေလယာဥ္ ရန္ကုန္ဘက္ကို ဦးလွည့္ပ်ံသန္းေနပါျပီ။ ေက်းဇူးတင္ပါသည္'
'ေဟး'
'Very good'
'Bravo'
'Oh god'
လူေတြ အကုန္လံုး အခုမွ စိတ္ခ်မ္းသာသြားပုံရသည္။

မိမိမွာေတာ့ သက္ျပင္းရွည္ၾကီးသာ ခ်မိေတာ့သည္။ ဒီလိုႏွင့္ တစ္နာရီသာသာ ၾကာေသာ္ ရန္ကုန္ေလဆိပ္ကို ေခ်ာေမာစြာ ဆိုက္ေရာက္ၾကသည္။
လူတစ္ကိုယ္လံုး ေမာဟိုက္ေနျပီ။ မနက္ေစာေစာထရတာတစ္ေၾကာင္း။ ေလယာဥ္ ခရီးစဥ္ ပ်က္တာက တစ္ေၾကာင္း ယခုလို ပုဂံမွ ရန္ကုန္သို႕ ျပန္ရာတြင္ ၃ နာရီေက်ာ္ ေလယာဥ္စီးရသည္က တစ္မ်ိဳးမို႕ မိမိ ဧည့္သည္မ်ားလည္း ဟိုတယ္အသြား စကားမေျပာနိုင္ၾကေတာ့ေပ။

ထိုညတြင္ပင္ ဒီအေၾကာင္းကို စာေရးသားမွတ္တမ္းတင္မည္ဟု ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ခ်လိုက္မိသည္။
စဥ္းစားၾကည့္ၾကပါကုန္။

အစဥ္ေလးစားလ်က္
ေသြးသစ္

khin thidar

to travelmyanmar
ဘုရားေရ  လို႕သါ။  ကိုယ္ခ်င္းစာပါသည္။  က်မတို႕လဲ အခ်ိန္မမွတ္မိပါ  လြန္ခဲ႕သည္႕ ႏွစ္လေလာက္ Dec 28 ေလာက္က ထင္ပါသည္ ဟဲဟိုး-မန္းေလး-ရန္ကုန္  အၿပန္တြင္ ဟဲဟိုး-မန္းေလး မွာ ဘာမွမၿဖစ္ပါ။  မန္းေလး-ရန္ကုန္ ၿပန္မွ  မိနစ္ ၂၀ အႀကာတြင္ ေလယဥ္မန္းေလးကြင္းသို႕ၿပန္ေကြ႕ေတာ႕မည္ဟု ေလယဥ္မယ္မွ က်မကို ပထမဆံုးလာေၿပာပါသည္။ ထင္သည္မွာ က်မ ႏွင္႕  အုပ္စုဘဲ နိုင္ငံၿခားသား မ်ား၍ၿဖစ္မည္ထင္ပါသည္ ။ က်မမွာလည္း ဧည္႕သည္မ်ားမသိမီ အလံုးႀကီးရင္၀တက္ေဆာင္႕ႏွင္႕တာေပါ႕ေလ။  ေအာက္ဆီဂ်င္ၿပႆနာ ဟု အႀကမ္းဖ်င္းသိရပါသည္ ။ သူတို႕ကေတာ႕  Technical Error ဘဲ ေက်ညာတာပါ။
ခဏႀကာေတာ႕ ေလယဥ္မယ္မွ က်မကို အသက္ရႈရတာ အဆင္ေၿပလားဟု လာေမးပါသည္။ အမေလး  သူေမးခါမွ  က်ပ္လာေတာ႕သလိုပါဘဲ။ လူ႕စိတ္မ်ားေၿပာပါတယ္။ မန္းေလးကြင္းသို႕ ညေန ၆ နာရီေလာက္တြင္ၿပန္ေရာက္ပါသည္။ ေလဆိပ္ကလဲ ထံုးစံတိုင္း ပူေလာင္လို႕။ တၿခားေလယဥ္ Delay ၿဖစ္ေနေသါ ဧည္႕သည္မ်ားလဲ ေတြ႕ပါသည္။
က်မတို႕ ေလယဥ္ မွာလဲ  ၿပင္ေနတာလား ဘာလား  ထံုးစံတိုင္း  ဘာမွမသိပါ။ ေနာက္ဆံုးေတာ႕ ေလယဥ္အသစ္တစင္း လႊတ္မည္႕အေႀကာင္း လာေၿပာပါသည္။ ထိုအခါ  အစားက ဘယ္လိုလုပ္မွာလဲ ဆိုေတာ႕ ညစာေကၽြးပါမည္တဲ႕။က်မဧည္႕သည္တေယာက္မွာလဲ Gluten Free တေယာက္ပါပါသည္။ သို႕အတြက္ ဘာက Gluten Free ဆိုတာ ေသခ်ာရွင္းၿပလိုက္ပါသည္။  က်မ အေတြ႕အႀကံဳအ၇ ၿမန္မာၿပည္ ေလေႀကာင္းလိုင္းမ်ား  ဟိုတယ္မ်ား  စားေသါက္ဆိုင္မ်ား  Gluten Free Food ဆိုသည္မွာ ဘာဟု ကြဲကြဲၿပားၿပားမသိပါ။ ႏိုင္ငံတကာႏွင္႕ ဆက္ဆံေနရသူမ်ားအေနႏွင္႕  အသစ္အသစ္မ်ားကို ေလ႕လာထားသင္႕ပါသည္။
မန္းေလး ေလယဥ္ကြင္း မွာ  ည ၇ နာရီေလာက္မွာ ေရၿပတ္သြားပါသည္။  အိမ္သာမ်ား ေရသံုး၍ မရေတာ႕ပါ။ International ကြင္းဆိုေတာ႕ ဒီေလာက္ေတာ႕ ရွိမွာေပါ႕ေလ လို႕သာ။
အစားအေသါက္မွာ ေတာ္ေတာ္ႏွင္႕ ေရာက္မလာပါ။  ည ၈ နာရီခြဲ ေလာက္မွ  ထမင္းေက်ာ္ ေခါက္ဆြဲေက်ာ္  ဘာညာ ေရာက္လာပါသည္။  က်မ ဧည္႕သည္ Gluten Free အတြက္ ထမင္းဘူးေပၚတြင္ သတ္သတ္လြတ္ ဟု ေရးလာၿပီး  ပဲငံၿပာရည္ နိုင္းခ်င္းၿဖင္႕ ထမင္းေက်ာ္လာပါသည္။  က်မဧည္႕သည္မွာ ဗိုက္ကဆာဆာႏွင္႕ စားမဟဲ႕ အားခဲပါမွ စားလို႕ မရတဲ႕ အၿဖစ္။  ပိုက္ဆံရွိလဲ ၀ယ္စားမရသည္႕အၿဖစ္။ မွာလွ်င္လည္း မန္းေလး ဘယ္လိုလုပ္ၿပန္မွာပါမည္နည္း။ ေလေႀကာင္းလိုင္း မ်ား၏ ညံ႕ခ်က္ကေတာ႕ ၉ ေက်ာ္ပါသည္။  က်မ မွာလည္း ဘယ္လိုလုပ္ ၿမိန္ၿမိန္ယွက္ယွက္ စား၍ ၿဖစ္ေတာ႕မည္နည္း။ ဧည္႕သည္က က်မ ေသခ်ာရွင္းမၿပ၍ ဟုဘဲ ထင္ပါလိမ္႕မည္။ ဘာမွေတာ႕ မေၿပာရွာပါ။ ကံေကာင္းေထာက္မ၍ အဲဒီ ထမင္းေက်ာ္ထဲက ႀကက္ဥ ေက်ာ္ကို က်မယူလိုက္ၿပီး က်မ ေခါက္ဆြဲေက်ာ္ထဲက ႀကက္ဥ တလံုး သူ႕ေပးလိုက္ရပါသည္။  အေဟာသုခံ။ ေကာင္းေလစြ ေလေႀကာင္းလိုင္းမ်ား။
အဲဒီေန႕က ည ၁ နာရီထိုးမွ က်မ အိမ္သို႕ ၿပန္ေရာက္ပါေႀကာင္း။
က်မ ေလယဥ္ေပၚတြင္ ပါလာသူ အမ်ိဳးသမီးတေယာက္က  ဟဲဟိုး-မန္းေလး မွာထဲက နားေတြ အရမ္းနာလာတာ  သူတို႕ ေသခ်ာမစစ္ဘဲ မန္းေလး-ရန္ကုန္ ပ်ံတာလို႕ ေၿပာပါသည္။  ေတာ္ေသးတာေပါ႕ေလ။ အားလံုး  အဆုတ္ေတြ ေပါက္ၿပီး ေသမကုန္ဘဲ  အိမ္ ေခ်ာေခ်ာေမာေမာ ၿပန္ေရာက္တာ။

မသီတာ

Threis Eleiter

to travel...@googlegroups.com

အဲဒီေဆာင္းပါးကို Traveller မွာထည့္လိုက္ေကာင္းမယ္ထင္တယ္

Tomme Aung

to travel...@googlegroups.com

တစ္ခဖတ္ျပီး လႊတ္ပစ္ခံရေသာ ဂ်ာနယ္မ်ား ဝင္ေငြေကာင္းေကာင္းရဖို႕ မည္သည့္အခါမ်ွ မေရးသားပါ။
ဤ ေနရာတြင္သာ ေမာင္ႏွမမ်ားသိေစရန္ ရည္ရႊယ္၍သ မ်ွေဝ ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ယခုလို အၾကံျပဳတာ ဝမ္းေမ်ာကါ