ဟုိတယ္ေတြ လံုၿခံဳေရး ပုိဂရုစုိက္ၾကဖုိ႔ ဒု၀န္ႀကီး သတိေပး

Tomme Aung

to travel...@googlegroups.com

Wednesday, October 16, 2013

ဟုိတယ္ေတြ လံုၿခံဳေရး ပုိဂရုစုိက္ၾကဖုိ႔ ဒု၀န္ႀကီး သတိေပး

မေန႔က ညပိုင္းနဲ႔ ဒီေန႔မနက္ပိုင္းမွာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ကုန္သည္ႀကီးမ်ားဟိုတယ္နဲ႔ စစ္ကိုင္းၿမိဳ႕ ေရႊျပည့္စံု ဟိုတယ္ေတြမွာ ဗံုးေပါက္ကြဲခဲ့တာနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ဟိုတယ္နဲ႔ ခရီးသြားလာေရး၀န္ႀကီးဌာန ဒုတိယ၀န္ႀကီးက လံုၿခံဳေရးကို ပိုမိုသတိထားဖို႔ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕က ဟိုတယ္လုပ္ငန္းရွင္ေတြကို ဒီေန႔ တိုက္တြန္းေျပာဆိုလိုက္ပါတယ္။

ဟိုတယ္လုပ္ငန္းရွင္မ်ားအသင္း (ရန္ကုန္) နဲ႔ ပန္ဒါဟိုတယ္မွာေတြ႕ဆံုစဥ္ ဟိုတယ္နဲ႔ ခရီးသြားလာေရး ဒုတိယ၀န္ႀကီး ေဒါက္တာတင္ေရႊက အခုလို ေျပာၾကားလိုက္တာျဖစ္ပါတယ္။

“ျပည္ပကလာမယ့္သူေတြကလည္း ဒီမွာမတည္ၿငိမ္ဘူးဆိုတဲ့ ေကာလာဟာလမ်ဳိးေတြရမယ္၊ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ တိုးတက္မႈေတြဟာ ေႏွာင့္ေႏွးသြားႏိုင္ပါတယ္၊ က်ေနာ္တို႔လုပ္သမွ်ေတြဟာ မေအာင္ျမင္ဘူး၊ ေအာင္ျမင္ေအာင္လုပ္ေနေပမယ့္လို႔ အဲလိုအဖ်က္လုပ္ငန္းေလးေတြ ဝင္လာတဲ့အတြက္ က်ေနာ္တို႔က စိတ္မေကာင္းစရာျဖစ္ပါတယ္၊ ေနာက္ပိုင္းမွာလည္းပဲ ဟိုတယ္လုပ္ငန္းရွင္ႀကီးမ်ားကို ဒီလိုအက်ပ္အတည္းေတြ ျဖစ္လာတဲ့အခ်ိန္မွာ မိမိတို႔ဟိုတယ္ရဲ႕ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ မိတ္ေဆြေတြရဲ႕ ဟိုတယ္ပဲျဖစ္ျဖစ္ အားလံုးတစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ စည္းလံုးညီညႊတ္ဖို႔လိုပါတယ္”

ကုန္သည္ႀကီးမ်ားဟိုတယ္မွာ ဗံုးေဖာက္ခြဲတဲ့သူေတြကိုလည္း ဖမ္းဆီးစစ္ေဆးမႈေတြ လုပ္ေနတယ္လို႔ ဒုတိယဝန္ႀကီးက ေျပာပါတယ္။

ခုလိုျဖစ္စဥ္မ်ိဳးကို နမူနာယူၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕က ဟိုတယ္လုပ္ငန္းရွင္ေတြအားလံုး လံုၿခံဳေရးကို ပူးေပါင္းလုပ္ေဆာင္ၾကဖို႔ကိုလည္း ဟိုတယ္နဲ႔ ခရီးသြားလာေရး၀န္ႀကီးဌာန ညႊန္ၾကားေရးမႈးခ်ဳပ္ ဦးေအာင္ေဇာ္၀င္းက အခမ္းအနားမွာ ေျပာပါတယ္။

“ဒီမွာရွိတဲ့ ဟိုတယ္ GM မ်ား၊ ဟိုတယ္လုပ္ငန္းရွင္မ်ားအေနနဲ႔ ကိုယ့္ရဲ႕ Housekeeping ေတြကိုလည္း သန္႔ရွင္းေရးလုပ္တဲ့အခါမွာ ဒီဟာကို က်ေနာ္တို႔သင္ခန္းစာယူၿပီးေတာ့မွ အေပၚယံေလးတင္ သန္႔ရွင္းေရးလုပ္တာမဟုတ္ဘဲနဲ႔ က်ေနာ္တို႔ ေသေသခ်ာခ်ာ ေစာင့္ၾကည့္ၿပီးေတာ့မွာ မသကၤာတာတစ္ခုခုေတြ႕လို႔ရွိရင္ သက္ဆိုင္ရာကို သတင္းပို႔ဖို႔လိုပါတယ္၊ ခုတေလာျဖစ္တဲ့ျဖစ္စဥ္ေတြမွာ ၾကည့္မယ္ဆိုလို႔ရွိရင္ ကြ်တ္ကြ်တ္အိတ္အမဲထဲထည့့္ၿပီး သံုးသြားတာေတြ႕ရပါတယ္၊ ဒါမ်ဳိးေတြေတြ႕လို႔ မသကၤာလို႔ရွိရင္ သက္ဆိုင္ရာကို သတင္းပို႔ၿပီးေတာ့မွလုပ္ဖို႔ လိုပါလိမ့္မယ္”

ကုန္သည္ႀကီးမ်ားဟိုတယ္မွာ ဗုံးေပါက္စဥ္ ဒဏ္ရာရရွိခဲ့တဲ့ အေမရိကန္အမ်ိဳးသမီးကို ေဆး၀ါးကုသဖို႔ ထိုင္းႏိုင္ငံကို ပို႔လိုက္ၿပီလို႔လည္း သိရပါတယ္။

RFA Burmese