Re: ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ႏွင့္ မန္းဧည့္လမ္းညႊန္မ်ား ေတြ႕ဆံုပြဲ

chawchaw mirror

to Mandalay Tour Guides Society, travelmyanmar
One speaker တစ္စံု တစ္ဦးေၿပာတာကို နားေထာင္ ယံု သက္သက္ ေတြ႔ဆံုပြဲ တစ္ခုဘဲလား။

အၿပန္အလွန္ ညိႈႏိႈင္း တင္ၿပခ်က္။သံုးသပ္ခ်က္။ ေဆြးေႏြးခ်က္။ အေၿဖရွာခ်က္ မ်ား ရိွပါသလား။

ရိွခဲ႔ပါလွွ်င္ မည္သူက မည္သည္႔ ကိစၥကို ေဆြးေႏြးသည္။

ေဆြးေႏြးၿခင္းမွ အေၿဖ ရလဒ္ ထြက္သည္။ မထြက္သည္ ကို
ဆက္လက္ သတင္း ၿဖန္႔ ေ၀ ေစလိုပါသည္။

ဒီမိုကေရစီ ေခတ္ ေၿပာင္း ကာလ အေနအထားတြင္ one speaker ေတြ႔ဆံုမႈ မ်ား
ဆက္လက္ စခန္းသြားေနသည္ကို သေဘာမေတြ႔ ေတာ႔ ပါ။

ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ႏွင့္ မန္းဧည့္လမ္းညႊန္မ်ား ေတြ႕ဆံုပြဲ

          ယမန္ေန႔ (၂၉.၅.၂၀၁၄) ရက္ေန႔ နံနက္ (၁၁း၀၀) နာရီ မႏၱေလးစြမ္းဟိုတယ္တြင္ ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ဦးေဌးေအာင္သည္ ဟုိတယ္ႏွင့္ ခရီးသြားဌာနမ်ား၊ စားေသာက္ဆိုင္ႏွင့္ အျခားလုပ္ငန္းရွင္မ်ားေတြ႕ဆံုပြဲကိုက်င္းပခဲ့ရာ ဖိတ္ၾကားခ်က္အရ မႏၱေလးဧည့္လမ္းညႊန္ EC မ်ား တက္ေရာက္ခဲ့ၾကေၾကာင္း သတင္းေပးပို႔လာပါသည္။

သတင္းႏွင့္ျပန္ၾကားေရး

မႏၱေလးဇုန္၊ ျမန္မာႏိုင္ငံဧည့္လမ္းညႊန္မ်ားအသင္း

၃၀.၅.၂၀၁၄

Thida Win

to travel...@googlegroups.com
ကိုေသာင္းႏိုင္ဦး ဓာတ္ပံုေလးေတြနဲ႔ တြဲတင္ေပးရင္ က်ေနာ္တို႔
သတင္းျပန္ေရးရတာ အဆင္ပိုေျပတာေပါ့။ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ ကူညီပါေနာ္