ေလေၾကာင္းပ်ံသန္းမႈမွေဒၚလာသန္း ၆၀ ေက်ာ္အခြန္ေငြရရွိ

Nyi Nyi ®

May 17, 2013, 4:42:48 AM5/17/13
to travel...@googlegroups.com
ျပည္တြင္းျပည္ပ ေလယာဥ္ပ်ံသန္းမႈမ်ားမွ တစ္ႏွစ္လွ်င္ ကန္ေဒၚလာသန္း ၆၀ ေက်ာ္အထိ အခြန္ေကာက္ခံ ေငြမ်ား ရရွိခဲ့သည္ဟု ေလေၾကာင္းညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမွ သိရၿပီး ေလဆိပ္သစ္မ်ားႏွင့္ တိုးခ်ဲ႕မႈမ်ား ၿပီးစီးပါက ပိုမိုရရွိလာမည္ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း ၇.၅.၂၀၁၃ ရက္က သိရသည္။ ႏုိင္ငံတကာ ေလေၾကာင္း ပ်ံသန္းမႈမ်ားတြင္ ႏုိင္ငံေတာ္ ေခါင္းေဆာင္အဆင့္ ပါဝင္ပတ္သက္၍ ပ်ံသန္းရေသာ State Flight ႏွင့္ ေဒသတြင္း ခရီးသြားလာမႈ ပ်ံသန္းရေသာ Regional Flight ဟူ၍ ႏွစ္မ်ဳိးခြဲထားေၾကာင္း သိရကာ Regional Flight သည္ ႏွစ္ႏုိင္ငံအၾကား အေကာက္ခြန္ေငြ ေပးေခ်ရမႈမ်ား ရွိသည္ဟု ဆိုသည္။ “ေဒၚလာသန္း ၆၀ ေက်ာ္ေတာ့ ရပါတယ္။ ျပည္တြင္းျပည္ပ တရားဝင္ ေလေၾကာင္း ပ်ံသန္းမႈအေပၚ အေျခခံၿပီး ရရွိခဲ့တဲ့ ပမာဏပါပဲ” ဟု ေလေၾကာင္းညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာန ဒုတိယညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ဦးဝင္းေဆြထြန္းက ေျပာၾကားသည္။ ျမန္မာႏုိင္ငံတြင္ လက္ရွိ ပ်ံသန္းသည့္ ေလေၾကာင္းလိုင္း ၁၄ လိုင္းအထိ ရွိထားၿပီး ရန္ကုန္ေလဆိပ္၏ ျပည္တြင္းျပည္ပ ပ်ံသန္းမႈသည္ ေန႔စဥ္ေလယာဥ္ေခါက္ေရ အႀကိမ္ ၂၀ အထက္ ပ်ံသန္းမႈရွိေနသည္ဟု သိရသည္။ “ေလဆိပ္တိုးခ်ဲ႕ျပင္ဆင္မႈနဲ႔ ေလဆိပ္သစ္ေတြ ေဆာက္ၿပီး ရင္ေတာ့ ေလေၾကာင္းပ်ံသန္းခက အခုထက္ပိုၿပီး ရဖို႔ပဲ ရွိပါတယ္” ဟု ၄င္းကဆက္လက္ ေျပာၾကားခဲ့ေၾကာင္း ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ေမလ ၁၆ ရက္ေန႔ထုတ္ ျပည္ျမန္မာ ဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။

You might be interested in reading Myanmar will start Performance Base Navigation system too.

Nansein Than

May 17, 2013, 5:46:48 AM5/17/13
to travel...@googlegroups.com
Form this income, the authority of all airports ( domestic &
international), should better spend some money for getting enough
toilets with soaps and papers. The environment of all the airports
inside and outside should be clean as well.
So far, just Yangon International Airport is clean, but there isn't
still enough public toilets. There are more T.Vs in Mandalay
International Airport but this is not the improvement. It's a shame
that all the rubbish and plastics are scattering at cars' parking.
Best regards, NST
> system<https://groups.google.com/d/msg/travelmyanmar/lxGUH04OOYg/XzqgXFxwR5oJ>too.
>
> --
> https://groups.google.com/d/msgid/travelmyanmar/c50adb68-3d03-449b-bbcd-8836269736bf%40googlegroups.com?hl=en.

Nyi Nyi ®

May 17, 2013, 7:07:05 AM5/17/13
to travel...@googlegroups.com
Ma Nan Sein Than, I noted that you keep stressing on this point. I am sure that Mandalay Int'l Airport will take action on these points since they start accepting some regional airlines. Otherwise, it'll be a shame for the Country. There was a man who came to Yangon last year. He gave us a question that "Is Yangon Airport friendly to me who just came for the first time?" He pointed out that "the security man or man in uniform shouted in handheld loudspeaker to make way for traffic. It is neither nice environment nor a good first impression if we want to move for better positioning in tourism. Let us watch closely! Thanks.

Bo Saw

May 17, 2013, 8:14:58 AM5/17/13
to travel...@googlegroups.com
Yangon airport service and ground handleing is running under private company joint with a Singapore management and Mandalay and the other airports under Civil Avaiation department of Myanmar.

Ko Nyi Nyi

May 18, 2013, 10:31:15 AM5/18/13
to travelmyanmar
ဗန္းေမာ္ေလဆိပ္မွာေတြ.ခဲ.တာေလး ပါ ။ ေလဆိပ္မွာ အိမ္သာေရထည္.မယ္.သူေတာင္မရွိပါ

2013/5/17 Nyi Nyi ® <nyi...@gmail.com>
[...]

2013-02-06 09.21.23.jpg

Nansein Than

May 18, 2013, 10:19:29 PM5/18/13
to travel...@googlegroups.com
Mingalarbar Ko Nyi Nyi,
Yes, I'm really fed up to see all the plastics especially in tourists
sights. I usually get complaints from our visitors concern all the
dirty things. We , guides have got chances to go around the country
and see what has happened in tourism. I'm really glad to know that
our country and many people get jobs because of the tourism. As much
as I know, from tourism, they get more than 500 million dollars in
2012.

I've found out you are better at writing than me. So, please write
about for getting a cleaner environment and send it to one journal.
If they spend just 3% for cleanliness, our tourism will be more
developed. If it's not, the result will be different. Thank you very
much indeed for sending a proof.
Best regards, NST

On 5/18/13, Ko Nyi Nyi <nyi...@gmail.com> wrote:
> ဗန္းေမာ္ေလဆိပ္မွာေတြ.ခဲ.တာေလး ပါ ။ ေလဆိပ္မွာ အိမ္သာေရထည္.မယ္.သူေတာင္မရွိပါ
>

> 2013/5/17 Nyi Nyi ® <nyi...@gmail.com>
>
>> ျပည္တြင္းျပည္ပ ေလယာဥ္ပ်ံသန္းမႈမ်ားမွ တစ္ႏွစ္လွ်င္ ကန္ေဒၚလာသန္း ၆၀
>> ေက်ာ္အထိ
>> အခြန္ေကာက္ခံ ေငြမ်ား ရရွိခဲ့သည္ဟု ေလေၾကာင္းညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမွ သိရၿပီး
>> ေလဆိပ္သစ္မ်ားႏွင့္ တိုးခ်ဲ႕မႈမ်ား ၿပီးစီးပါက
>> ပိုမိုရရွိလာမည္ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း
>> ၇.၅.၂၀၁၃ ရက္က သိရသည္။ ႏုိင္ငံတကာ ေလေၾကာင္း ပ်ံသန္းမႈမ်ားတြင္ ႏုိင္ငံေတာ္
>> ေခါင္းေဆာင္အဆင့္ ပါဝင္ပတ္သက္၍ ပ်ံသန္းရေသာ State Flight ႏွင့္ ေဒသတြင္း
>> ခရီးသြားလာမႈ ပ်ံသန္းရေသာ Regional Flight ဟူ၍ ႏွစ္မ်ဳိးခြဲထားေၾကာင္း သိရကာ
>> Regional Flight သည္ ႏွစ္ႏုိင္ငံအၾကား အေကာက္ခြန္ေငြ ေပးေခ်ရမႈမ်ား ရွိသည္ဟု
>> ဆိုသည္။ “ေဒၚလာသန္း ၆၀ ေက်ာ္ေတာ့ ရပါတယ္။ ျပည္တြင္းျပည္ပ တရားဝင္ ေလေၾကာင္း
>> ပ်ံသန္းမႈအေပၚ အေျခခံၿပီး ရရွိခဲ့တဲ့ ပမာဏပါပဲ” ဟု ေလေၾကာင္းညႊန္ၾကားမႈ
>> ဦးစီးဌာန ဒုတိယညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ဦးဝင္းေဆြထြန္းက ေျပာၾကားသည္။
>> ျမန္မာႏုိင္ငံတြင္ လက္ရွိ ပ်ံသန္းသည့္ ေလေၾကာင္းလိုင္း ၁၄ လိုင္းအထိ
>> ရွိထားၿပီး ရန္ကုန္ေလဆိပ္၏ ျပည္တြင္းျပည္ပ ပ်ံသန္းမႈသည္ ေန႔စဥ္ေလယာဥ္ေခါက္ေရ
>> အႀကိမ္ ၂၀ အထက္ ပ်ံသန္းမႈရွိေနသည္ဟု သိရသည္။ “ေလဆိပ္တိုးခ်ဲ႕ျပင္ဆင္မႈနဲ႔
>> ေလဆိပ္သစ္ေတြ ေဆာက္ၿပီး ရင္ေတာ့ ေလေၾကာင္းပ်ံသန္းခက အခုထက္ပိုၿပီး ရဖို႔ပဲ
>> ရွိပါတယ္” ဟု ၄င္းကဆက္လက္ ေျပာၾကားခဲ့ေၾကာင္း ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ေမလ ၁၆ ရက္ေန႔ထုတ္
>> ျပည္ျမန္မာ ဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။
>>
>> You might be interested in reading Myanmar will start Performance Base
>> Navigation
>> system<https://groups.google.com/d/msg/travelmyanmar/lxGUH04OOYg/XzqgXFxwR5oJ>too.

zaw myint

May 22, 2013, 12:59:23 AM5/22/13