Tourists, street vendors and tour guides

Nyi Nyi ℠

to travelmyanmar
Trashes - everywhere in Myanmar , ineligible hour-cart drivers in AVA, and many more.... voice from Mandalay.

+++++++++++++++++++++++++++++++++

“ျပည္သူ႔အသံ” ဧည့္လမ္းညႊန္က႑ (၃)

ႏိုင္ငံျခားသားဧည့္သည္ကို ငါးစိမ္းသည္လိုရန္ေထာင္ခဲ့တဲ့ မင္းကြန္းကေစ်းသည္

        ဒီကိစၥမ်ဳိးက အင္း၀ၿမိဳ႕ေဟာင္းမွာေရာ ဦးပိန္တံတားမွာေရာ အႀကိမ္ႀကိမ္ျဖစ္ခဲ့လို႔ အႀကိမ္ႀကိမ္လည္းတင္ျပခဲ့ၿပီးပါၿပီ။ သက္ဆိုင္ရာတို႔က ၾကပ္ၾကပ္မတ္မတ္နဲ႔ အေရးတယူ မေဆာင္ရြက္ေပးသေရြ႕ ထပ္ျဖစ္ေနဦးမွာပါ။ ယေန႔ (၁၄.၁.၂၀၁၄) ရက္ေန႔မွာလဲ ထပ္မံျဖစ္ပြားခဲ့ျပန္ပါၿပီ။ ေနာက္ထပ္လဲျဖစ္ပြားဖို႔ အလားအလာေတြမ်ားစြာပင္ ရွိေနပါေသးတယ္။ အကယ္၍ အေသးအဖြဲကေလးကေန ႀကီးထြားလာပါက သက္ဆိုင္ရာတို႔၏ တာ၀န္သာျဖစ္ေၾကာင္း ထပ္ေလာင္းအသိေပးအပ္ပါသည္။

          မႏၱေလးဇုန္မွ ဧည့္လမ္းညႊန္အမ်ဳိးသားတစ္ဦးဟာ သူ႔ရဲ့ဧည့္သည္ေတာ္ ျပင္သစ္လူမ်ဳိး အဖိုး(၆၄ ႏွစ္) အဖြား (၆၈ ႏွစ္) တို႔ႏွင့္အတူ မင္းကြန္းျမသိန္းတန္ဘုရားမွအျပန္၊ မင္းကြန္းဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးအား ၀င္ေရာက္ဖူးေျမာ္ရန္ အ၀င္တြင္ ဧည့္သည္က လက္ေဆာင္ပစၥည္း၀ယ္ခ်င္တယ္ဆိုလို႔ ၀င္ေပါက္ညာဘက္ေဘးဆိုင္အေရာက္မွာ ၀င္ခဲ့ၾကပါတယ္။ ခ်ိန္ခြင္ႏွင့္ ဟသၤာရုပ္အေလးမ်ားကိုႀကိဳက္လို႔ ၃၂ ေဒၚလာနဲ႔၀ယ္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဧည့္သည္က Certificate ဆိုၿပီးေတာင္းပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ေစ်းသည္အမ်ဳိးသမီးက (Certificate ဆိုတာဘာလဲ)လို႔ ေမးေတာ့ ဧည့္လမ္းညႊန္က (သူ၀ယ္ခဲ့ပါတယ္ဆိုတဲ့ အေထာက္အထားတစ္ခုခုေပါ့ဗ်ာ။ ေဘာက္ခ်ာတို႔ဘာတို႔လိုမ်ဳိးေပါ့။) အဲဒီမွာ ေစ်းသည္က (မင္းတို႔ Guide မလုပ္ခင္ဆယ္ႏွစ္ေက်ာ္ကတည္းက ေစ်းေရာင္းစားလာခဲ့တာ။ ဘာ Certificate ဘာေဘာက္ခ်ာမွ မေပးခဲ့ရဖူးဘူး။ ေပးစရာလဲမရွိဘူး) လို႔ေျပာတဲ့အတိုင္း သူ႔ဧည့္သည္ကိုလည္း အဲဒီအတိုင္းပဲ ေျပာျပလိုက္ပါတယ္။ ဒါဆိုလည္း ေနာက္တစ္ဆိုင္သြားမယ္လို႔ ဧည့္သည္ကေျပာတာနဲ႔ ထြက္လာခဲ့ၾကပါတယ္။ ေနာက္တစ္ဆိုင္ေရာက္ေတာ့လဲ ဒီလိုပဲ Certificate ေတာင္းပါတယ္။ ဒါနဲ႔ အဲဒီဆိုင္က ေဘာက္ခ်ာတစ္ခုလုပ္ေပးလိုက္ပါတယ္။ ၃၂ ေဒၚလာတန္ကို ၂၅ ေဒၚလာနဲ႔ ေလွ်ာ့ေစ်းနဲ႔ ၀ယ္ခဲ့တယ္လို႔ဆိုပါတယ္။ အဲဒီေနာက္ ေလ့လာၿပီးေျမာက္လို႔ ျပန္ခဲ့ၾကပါတယ္။ အဲဒီမွာ ျပႆနာက စပါေတာ့တယ္။

          ပုထိုးေတာ္ႀကီးအနီးအေရာက္မွာ ပထမေစ်းဆိုင္အမ်ဳိးသမီးက အျခားအဖိုးႀကီးတစ္ေယာက္ရယ္၊ အစ္မႀကီးတစ္ေယာက္ရယ္ သံုးေယာက္ ေနာက္ကေနဆိုင္ကယ္နဲ႔လိုက္လာၿပီး ဧည့္သည္ႏွစ္ဦးကို လက္ညႈိးေငါက္ေငါက္ထိုးၿပီး ေအာ္ႀကီးဟစ္က်ယ္နဲ႔ ကက္ကက္လန္ေအာင္ ရန္ေတြ႔ပါေတာ့တယ္။ (what Certificate, Do you know Certificate) စသည္ျဖင့္ မတတ္တတတ္ အဂၤလိပ္လိုပါညွပ္ေျပာေနတာ။ ၾကာေတာ့ ဧည့္လမ္းညႊန္က ဘယ္လိုမွေနလို႔မရေတာ့ပါဘူး။ (အစ္မအဲဒီေလာက္ႀကီးမေျပာသင့္ေၾကာင္း၊ သူ၀ယ္ခ်င္တဲ့ဆိုင္မွာသူ႔သေဘာနဲ႔သူ၀ယ္တာ ခင္ဗ်ားေျပာစရာမလိုေၾကာင္း၊ ဧည့္သည္ေတြကို မေအာ္သင့္ေၾကာင္း၊ ဒီလိုလုပ္တာ ရွက္စရာေကာင္းေၾကာင္း) စသည္ျဖင့္ ေျပာေတာ့ (ဖခင္ဟုဆိုေသာ) အဖိုးႀကီးကပါ၀င္လာၿပီး သူ႕သမီးျဖစ္ေၾကာင္း၊ သမီးကိုမဆံုးမဘဲ ဧည့္သည္နဲ႔ ဧည့္လမ္းညႊန္ကိုသာ ဖိေျပာေနေတာ့တယ္။ ပုထိုးေတာ္ႀကီးအနီးအေဆာက္အဦးအခန္းထဲမွာ Tourist Police မ်ားထံသြားၿပီး (အစ္ကို လာရွင္းေပးပါဦး)လို႔ အကူအညီေတာင္းေတာ့ အမ်ားႀကီးထဲက တစ္ေယာက္ထြက္လိုက္လာတယ္။ (အစ္မမေျပာနဲ႔၊ မေျပာပါနဲ႔) ေျပာၿပီး အခန္းထဲျပန္၀င္သြားတယ္။ ဘာမွေနာက္ထပ္လာမေျပာေတာ့ပါဘူး။ ေစ်းသည္မ်ား ၃ ေယာက္ေပါင္းၿပီး ပိုၿပီးေအာ္ႀကီးဟစ္က်ယ္နဲ႔ ရန္ေထာင္ပါေတာ့တယ္။ ဧည့္သည္ေတာ္အဖြားအိုခမ်ာ ထိုင္ငိုပါေတာ့တယ္။ အဖြားအိုငိုေတာ့ အဖိုးအိုကပါ လိုက္ငိုပါေတာ့တယ္။ မင္းကြန္း-မႏၱေလးေမာ္ေတာ္ေပၚမွာလဲ (မင္းငါတို႔ေၾကာင့္ဒီလိုျဖစ္ရတာ)ဆိုၿပီး ငိုငိုၿပီး သူ႔ဧည့္လမ္းညႊန္ကို ေတာင္းပန္ေနရွာတယ္။

          ကမၻာမွာ ျမန္မာတို႔သည္ ယဥ္ေက်းမႈႀကီးမားသည္။ သိမ့္ေမြ႕သည္။ ေဖၚေရြသည္။ ကူညီတတ္သည္။ သေဘာေကာင္းသည္။ ဘာသာတရားကိုင္းရႈိင္းသည္။ နာလည္သိတတ္သည္။ ဒီကိစၥနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဘာေျပာၾကမည္နည္း။ ကမၻာကို ဘယ္လိုရွင္းျပမည္နည္း။ ရွက္တတ္ေသာအမ်ဳိးဆိုပါက ရွက္စရာေကာင္းေလစြ။ သက္ဆိုင္ရာမ်ားရွက္တတ္ပါေလစြ။ အဆိုပါဧည့္သည္သည္ သူ႔ႏိုင္ငံေရာက္ပါက သူ႔ရဲ့မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းေဆြမ်ဳိးသားခ်င္းေတြကို ေသခ်ာေပါက္ ေဖာက္သည္ခ်ေပလိမ့္မည္။ ပြင့္လင္းျမင္သာျမန္ဆန္ေသာဒီကေန႔လိုေခတ္ႀကီးထဲမွ အင္တာနက္မွာလည္း သတင္းဖလွယ္ၾကေပလိမ့္မည္။ ယခုကြ်န္ေတာ္ေရးေနသည့္ ဒီစာသည္ပင္ ျမန္မာႏိုင္ငံရွိ ဧည့္လမ္းညႊန္အားလံုးသာမက ခရီးသြားလာေရကုမၸဏီမ်ား၊ ဟိုတယ္မ်ား၊ ခရီးသြား၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းအားလံုးအျပင္ ကမၻာ့ႏိုင္ငံအသီးသီးရွိ ႏိုင္ငံျခားသားမိတ္ေဆြမ်ားအထိပင္ ေပါက္ေရာက္သြားပါမည္။ သက္ဆိုင္ရာအားလံုး ၀ိုင္း၀န္းေျဖရွင္းေဆာင္ရြက္ေပးၾကပါရန္ ေမတၱာရပ္ခံအပ္ပါသည္။

ေသာင္းႏိုင္ဦး

သတင္းႏွင့္ျပန္ၾကားေရး

မႏၱေလးဇုန္၊ ျမန္မာႏိုင္ငံဧည့္လမ္းညႊန္မ်ားအသင္း

၁၄.၁.၂၀၁၄

“ျပည္သူ႔အသံ” ဧည့္လမ္းညႊန္က႑ (၂)

အင္း၀ၿမိဳ႕ေဟာင္းမွာ ႏိုင္ငံျခားသားခရီးသည္တင္ ျမင္းလွည္းတိမ္းေမွာက္ျခင္း

          ကိုယ္တိုင္ႀကံဳေတြ႕ခံစားခဲ့ရတဲ့ မႏၱေလးမွဧည့္လမ္းညႊန္အမ်ဳိးသားတစ္ဦးက ေပးပို႔ထားတဲ့ သတင္းျဖစ္ပါတယ္။ ၇.၁.၂၀၁၄ ရက္ေန႔၊ ေန႔လည္ ၂း၀၀ ခန္႔က  ထိုင္းႏိုင္ငံသား အမ်ဳိးသမီးဧည့္သည္ ၃ ေယာက္ႏွင့္အတူ ျမင္းလွည္း ၂ ေယာက္တစ္စီးစီးၿပီး အင္း၀ၿမိဳ႕ေဟာင္းကို လွည့္လည္ၾကည့္ရႈခဲ့ပါတယ္။ အျပန္ နန္းၿမိဳ႕ရိုးမွအထြက္တြင္ ျမင္းလွည္းအမွတ္ (---)  မွ ျမင္းက လန္႔ၿပီးခုန္ေပါက္ရာမွာ တဖက္ေခ်ာက္ထဲသို႔ထိုးက်ၿပီးလဲသြားခဲ့ပါတယ္။ ကံေကာင္းေထာက္မစြာပဲ ေခ်ာက္ထဲတြင္ ၿခံဳႏြယ္မ်ားရွိေနသျဖင့္ မည္သည့္ဒဏ္ရာမွ် မရရွိခဲ့ပါဟုဆိုပါတယ္။ ၿခံဳႏြယ္မ်ားမရွိရင္ေတာ့ ဘာျဖစ္မယ္္ဆိုတာ မေတြး၀ံ့ေၾကာင္းဆိုပါတယ္။  ျမင္းလွည္းမ်ားအၿပိဳင္ေမာင္းႏွင္၍ တစ္စီးႏွင့္တစ္စီးေက်ာ္တက္ရာမွစတင္ကာ ျမင္းကလန္႔ေနခဲ့သည္ဟုဆိုပါတယ္။ ဧည့္သည္တစ္စံုတစ္ရာ ျဖစ္ခဲ့ပါက ျမန္မာတို႔၏ အဖိုးတန္ ေရွးေဟာင္းအေမြအႏွစ္တစ္ခုျဖစ္တဲ့ အင္း၀ၿမိဳ႕ေဟာင္းရဲ့ Image ထိခိုက္ႏိုင္ပါသျဖင့္ သက္ဆိုင္ရာတို႔က ပူးေပါင္းစီစဥ္ေဆာင္ရြက္ေပးပါရန္ “ျပည္သူ႕အသံ” ဧည့္လမ္းညႊန္က႑မွ တင္ျပအေၾကာင္းၾကားေပးပါရန္ ေပးပို႔ထားသည္။

ေသာင္းႏိုင္ဦး

သတင္းႏွင့္ျပန္ၾကားေရး

မႏၱေလးဇုန္၊ ျမန္မာႏိုင္ငံဧည့္လမ္းညႊန္မ်ားအသင္း

၁၀.၁.၂၀၁၄

(တိုက္ဆိုင္စြာပင္ ယေန႔ ၁၀.၁.၂၀၁၄ ရက္ေန႔ ရတနာပံု သတင္းစာမွ ေဆာင္းပါတစ္ပုဒ္ကိုလည္း မူရင္းအတိုင္း ကူးယူေဖၚျပလိုက္ပါသည္)

အင္း၀ၿမိဳ႕ေဟာင္းတြင္ ျမင္းလွည္းေမာင္းသူမ်ားကို စည္းကမ္းၾကပ္မတ္ရန္လိုအပ္လာ

အင္း၀ ဇန္န၀ါရီ ၉

အင္း၀ၿမိဳ႕ေဟာင္းတြင္ ႏိုင္ငံျခားသားဧည့္သည္မ်ားကို လိုက္လံပို႔ေဆာင္ေပးသည့္ ျမင္းလွည္းမ်ားမွာ လမ္းေဘးေခ်ာက္ထဲသို႔ မၾကားခဏ ထုိးက်ေနမႈေၾကာင့္ ႏိုင္ငံျခားသားမ်ားကို အႏၱရာယ္ျဖစ္ေစႏိုင္သည့္အတြက္ ျမင္းလွည္းေမာင္းသူမ်ားကို စည္းကမ္းခ်က္မ်ားႏွင့္အညီ အထူးၾကပ္မတ္ရန္လိုအပ္လာသည္ဟု ေဒသခံတစ္ဦးက ေျပာျပသည္။

          အင္း၀ၿမိဳ႕ေဟာင္း အိုးတုတၱန္းျမင္းလွည္းဂိတ္တြင္ ႏိုင္ငံျခားသားခရီးသည္မ်ားကို အင္း၀ၿမိဳ႕တြင္သို႔ လိုက္လံပို႔ေဆာင္ေပးသည့္ ျမင္းလွည္းေပါင္း ၁၅၀ ေက်ာ္ခန္႔ရွိၿပီး ျမင္းလွည္းေမာင္းသူမ်ားကို ျမင္းလွည္းေမာင္းလိုင္စင္မ်ား ျပဳလုပ္ေပးထားသည္။

          သို႔ေသာ္ ျမင္းလွည္းေမာင္းေနသူမ်ားတြင္ အရက္ေသစာေသာက္စား၍ ေမာင္းေနသူမ်ား၊ ၁၀ ႏွစ္၊ ၁၂ ႏွစ္အရြယ္ကေလးမ်ား၊ အမ်ဳိးသမီးမ်ားလည္း ေမာင္းေနၾကသည္။ ထို႔ျပင္ ေမာင္းႏွင္ရာ၌ စည္းကမ္းမဲ့ ေမာင္းခ်င္သလို၀င္ေရာက္ေမာင္းေနၾကေသာေၾကာင့္ ဗားကရာေက်ာင္း အ၀င္လမ္းေဘးေခ်ာက္ထဲသို႔ မၾကာခဏထိုးက်၍ လိုက္ပါစီးနင္းသူ ႏိုင္ငံျခားသားဧည့္သည္ေတာ္မ်ား ဒဏ္ရာအနာတရ မၾကာခဏျဖစ္ၾကရသည္ဟု သိရသည္။

          အင္း၀မွ ေဒသခံတစ္ဦးက ယခုကဲ့သို႔ ျမင္းလွည္းမ်ား လမ္းေဘးေခ်ာက္ထဲထိုးက်ေနျခင္းသည္ ႏိုင္ငံျခားသားမ်ားအတြက္ အသက္အႏၱရာယ္ရွိလာႏိုင္ေၾကာင္း သို႔ျဖစ္၍ ႏိုင္ငံျခားသားဧည္သည္မ်ား အႏၱရာယ္ကင္းစြာ အင္း၀ၿမိဳ႕အတြင္းသို႔ ၀င္ေရာက္ေလ့လာႏိုင္ရန္အတြက္ စည္းကမ္းမဲ့ေမာင္းေနေသာ ျမင္းလွည္းေမာင္းသူမ်ားကို အထူးၾကပ္မတ္ အေရးယူရန္လိုအပ္ေၾကာင္း ၎က ေျပာျပ၍ သိရသည္။ အင္း၀အေထာက္ေတာ္

“ျပည္သူ႔အသံ” ဧည့္လမ္းညႊန္က႑ (၁)

ဖိုး၀င္းေတာင္ အမႈိက္က်င္း နဲ႔ မင္းကြန္း အမႈိက္ပံု

          ျမန္မာျပည္သူမ်ားနဲ႔ ႏိုင္ငံျခားသားမ်ား ေန႔စဥ္မျပတ္ လည္ပတ္ေလ့လာေနသည့္ ေနရာမ်ားျဖစ္တဲ့ ဖုိး၀င္းေတာင္ ေရႊဘေတာင္နဲ႔ မင္းကြန္းေဒသေတြမွာ ေဒသခံမ်ားက အျမင္မေတာ္ေလာက္ေအာင္ အမႈိက္မ်ားကို စည္းမဲ့ကမ္းမဲ့ စြန္႔ပစ္ထားသျဖင့္ လာလာသမွ်ဧည့္သည္မ်ား ႏွာေခါင္းရႈံ႕ လက္ညႈိးထိုးလွ်က္ ျမန္မာေတြစည္းကမ္းမဲ့ေၾကာင္း ေက်ျငာေမာင္းခတ္လွ်က္ရွိပါေၾကာင္း၊ ေဒသဆိုင္ရာ တာ၀န္ရွိသူမ်ားက ဖယ္ရွင္းေပးေစရန္ သက္ဆိုင္ရာသို႔ တာ၀န္သိဧည့္လမ္းညႊန္တစ္ဦးက ျပည္သူ႔အသံဧည့္လမ္းညႊန္က႑မွ ေတာင္းဆိုထားပါေၾကာင္း။

ေသာင္းႏိုင္ဦး

သတင္းႏွင့္ျပန္ၾကားေရး

မႏၱေလးဇုန္၊ ျမန္မာႏိုင္ငံဧည့္လမ္းညႊန္မ်ားသင္း

၂၃.၁၂.၂၀၁၃

Bo Saw

to travel...@googlegroups.com
Innwa is not a right place for horse cart trip during peak season.
Travel agencies should change their old method using horse cart there.
Dusty and narrow road and traffic during this year. Uncomfortable for tourists and guides.
As well as the cost getting higher for ferry , waiting charges for car and extra for horse cart.
Easy to drive there by car from Mandalay airport and the way from city.

Guide must be clever when facing like this critical problems.
Do not need to translate all what happened during your trip.

Shwemya Aung

to travel...@googlegroups.com
မင္းကြန္းျဖစ္စဥ္ တကယ္သာ အဲဒီအတိုင္း ျဖစ္ခဲ႔တယ္ ဆိုယင္ အဲဒီဆိုင္ ကို တစ္လတန္သည္ ပိတ္ခိုင္းသည္မ်ိဳးနမူနာျပ ေနာက္ေႀကာင္းျပန္အ ေရးယူသင့္ပါတယ္။
ဒီေနရာမွာ Tourist Police ရဲ႕ ျပႆနာကိုမ ေျဖရွင္းတတ္မႈ သို႕မဟုတ္ မည္သည္႔အခြင္႕အာဏာမွ
အ ေပၚက ေပး မထားမႈ တို႕ ကိုျမင္ေတြ႕ရပါတယ္။

On Thursday, January 16, 2014, Bo Saw <saww.m...@googlemail.com> wrote:
> [...]
>
> သတင္းႏွင့္ျပန္ၾကားေရး
>
> မႏၱေလးဇုန္၊ ျမန္မာႏိုင္ငံဧည့္လမ္းညႊန္မ်ားအသင္း

ဖရမ္ကိ ထြန္း

to travelmyanmar

အင္​းဒီအတိုင္​းဆက္​ျဖစ္​​ေနရင္​ရွက္​ဖြယ္​ အလီလီပဲ။ စီးပြား​ေရက အဆင္​မ​ေျပ ပညာကနည္​း ​ေလလာမႈကမရွီ  ကိုယ္​္​က်င္​လည္​​ေနတဲ ပတ္​ဝန္​းက်ငိက်ဥ္​းက်ဥ္​း ​ေလးမွာပဲ ​ေပ်ာ္​ ​ေမြေနရ ၾကတဲ တစ္​ကဲ လမ္​း​ေဘး ​ေစ်းသယ္​ ပဲ ကိုယ္​့လုပ္​ရပ္​က ဘယ္​အထိျဖစ္​သြားတယ္​   ဆိုတာကိုယ္​လည္​း လံုးဝနားမလည္​း Tourist Police ကလည္​း ဒီလို​ေနရာမွာ မရွင္​း​ရင္​ ဘာလုပ္​ဖို႔  ထား​ေနတာတံုး ​ေနရင္​းထိုင္​ရင္​းနဲ ဂိုက္​က မ်က္​နွာ ပ်က္​ရ မ်က္​နွာပူရ တစ္​ခုခု​ေတာ့လုပ္​ဖို႔ ဝိုင္​းစဥ္​းစားသင္​့တယ္​ အျပစ္​​ေပးတာထက္​ Educated လုပ္​​ေပးရင္​ပို​ေကာင္​းမယ္​
​ေစ်းသယ္​ ကားသမား ျမင္​းလွည္​းသမား ​​ေလွသမား စတာ​ေတြကို​ေပါ့   ီ

Sending from my Galaxy S4

Nansein Than

to travel...@googlegroups.com
I got the information form Mingun tourist's police that he couldn't do
anything about it . A guide should better go to the Lay Htar Na 's
Sayadaw to talk that matter. It's totally clear that he will take part
in only when a tourist's belonging is stolen.
It's a bad image for our future tourism!
> https://groups.google.com/d/msgid/travelmyanmar/CA%2BgoHrtwMtjLSVT%3D9h0rTjQxkqq-cUdj4NTSJxb0wypqV91j4g%40mail.gmail.com.

Thida Win

to travel...@googlegroups.com
ကိုေသာင္းႏိုင္ဦးေရ
အစ္ကိုတို႔နဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္ခြင့္ရလို႔ ၀မ္းသာရပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္က ျမ၀တီ
သတင္းစာက မသီတာပါ။ အစ္ကိုပို႔ေပး တဲ့ ျပည္သူ႔အသံကို
ကၽြန္ေတာ္သတင္းေရးလိုက္တာပါသြားပါၿပီ။ အင္း၀ၿမိဳ႕ေဟာင္းျမင္းလွည့္း
မၾကာခဏတိမ္းေမွာက္မႈျဖစ္ပြား ေခါင္းစဥ္နဲ႔ ၂၀ ရက္ေန႔ထြက္မယ့္
ျမ၀တီသတင္းစာမွာ ပါသြားပါၿပီ။ ေစ်းသည္ ေတြကိစလည္း မၾကာခင္ပါလာမွာပါ။
အစ္ကိုတို႔ ဆီက သတင္းေတြအၿမဲရယူေရးသားခ်င္ပါ တယ္။

ေက်းဇူးတင္ပါတယ္

မသီတာ(ျမ၀တီသတင္းစာ)

၀၉-၄၀၁၅၃၂၈၄၃
> https://groups.google.com/d/msgid/travelmyanmar/CAHmm1i%3D33u1cVDUe6ahQVXw8UuiVTBWDN4kWiT5YCC6Q%2BeiQug%40mail.gmail.com.

Thaung Naing Oo

to travelmyanmar

မသီတာ (ျမ၀တီသတင္းစာ) သို႔

ေလးစားပါသည္။ ဂုဏ္ယူပါသည္။

          အထူးအားျဖင့္ အားလံုးကိုမတတ္ႏိုင္ေပမဲ့ ႏိုင္ငံႏွင့္လူမ်ဳိးအတြက္၊ ဘာသာသာသနာအတြက္၊ ယဥ္ေက်းမႈဓေလ့ထံုးစံတို႔အတြက္  အုတ္တစ္ခ်ပ္သဲတစ္ပြင့္ျဖစ္ေစခ်င္ပါသည္။ ကိုယ့္အက်ဳိးအတြက္သာမဟုတ္၊ အမ်ားျပည္သူအက်ဳိးအတြက္သာ၊ အိမ္ရွင္ေကာင္းမ်ားအျဖစ္နဲ႔ ႏိုင္ငံရပ္ျခားက ဧည့္သည္ေတာ္မ်ား စိတ္ခ်မ္းသာကုိယ္က်န္းမာေရးအတြက္သာ၊ ဧည့္လမ္းညႊန္မ်ား တိုးတက္ရာတိုးတက္ေၾကာင္းအတြက္သာ ေစတနာေကာင္းျဖင့္သာ ႀကိဳးစားၾကပါစို႔။

ေက်းဇူးတင္ပါသည္

ေသာင္းႏိုင္ဦး

သတင္းႏွင့္ျပန္ၾကားေရး

မႏၱေလးဇုန္၊ ျမန္မာႏိုင္ငံဧည့္လမ္းညႊန္မ်ားအသင္း

၂၀.၁.၂၀၁၄

Nansein Than

to travel...@googlegroups.com
Dear Ma Thidar,
Please also write about some facilities which are really essential for
tourists who come and visit our country and give us jobs.
So far, there is no clean toilets in many tourists sites. For example,
Yangon Air Port ( specially at domestic part). No toilet papers and
soap at Mandalay International Air Port. Further more, the cars'
parking are very dirty with betel spits, used water bottles etc.

Many visitors are very upset for giving the camera fees almost
everywhere as they have already paid for zone fees. This is the only
country which needs to pay for using cameras.
In fact, another problem is , archaeological department collect the
zone fees but there is no one who clean the tourists sites. It's a
shame! This is just for example.
Best regards, Nan Sein Than

> --
> To view this discussion on the web visit
> https://groups.google.com/d/msgid/travelmyanmar/CAF_m_ngcR9CftwR-5U08L%2BL0ey706hLpwE8%3DjCD1FY7E43ycWw%40mail.gmail.com.

Thida Win

to travel...@googlegroups.com
သတင္းေပးတဲ့အတြက္ အထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ အျဖစ္အပ်က္ ေတြနဲ႔
ဧည့္သည္ေတြရဲ႕မွတ္ခ်က္တစ္ခ်ဳိ႕ကိုသိခြင့္ရရင္ပိုေကာင္းမွာ ပါ။ ေနာက္ၿပီး
သိခ်င္တာေလးေတြရွိရင္ဖုန္းဆက္ေမးခ်င္ပါတယ္။ ျဖစ္ႏိုင္ရင္
ဖုန္းနံပါတ္ေလးပါ ကူညီေစခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ ဖုန္း ကေတာ့ ၀၉ ၄၀၁၅၃၂၈၄၃။
ျမန္မာလိုပို႔ေပးရင္ပိုအဆင္ေျပမယ္ထင္ ပါတယ္။
ကၽ်ေနာ္ကအဂၤလိပ္စာအားနည္းေတာ့ ဘာသာျပန္လြဲမွာ ဆိုး လို႔ပါ
မသီတာ(ျမ၀တီသတင္းစာ)

> https://groups.google.com/d/msgid/travelmyanmar/CAHmm1i%3DrXEdNP9Eaeg5zYEzurwRtMVstF8ptzgL%3DmXY_PQ0hSQ%40mail.gmail.com.

Hpoun

to travel...@googlegroups.com, travel...@googlegroups.com
Hi,
Well, to my knowledge, some countries charge camera fees quite more than entrance fees! Perhaps, systems suitable for application ought to be applied based on what is the best possible for the respective countries! HK

Sent from my iPhone