Re: ေရႊတိဂံုဘုရား ေပၚက ႏိုင္ငံၿခားသားစံုတြဲ အၿမင္ မေတာ္မႈ မည္သူ ေစာင္႕ၾကည္႕ သင္႔ ပါသနည္း။

Ko Nyi Nyi

Oct 13, 2012, 9:22:27 PM10/13/12
to travel...@googlegroups.com
ပက္လက္လွန္ျပီး စိန္ဖူး ကိုျကည္.ေနတာထင္ပါတယ္ ။
ေသေတာ.မေသခ်ာဘူး
က်ြန္ေတာ္သာေတြ.ခဲ.ရင္ သြားေျပာမွာပဲ

2012/10/13 mirror <chawcha...@gmail.com>:

> ၿမန္မာလူမ်ိဳးေတြ အထြဋ္ အၿမတ္ ထားတဲ႔ ဘာသာေရး အေဆာက္အဦး မွာ ဒီလို
> အၿမင္ မေတာ္မႈ ေတြကို မည္သူက ေစာင္႔ၾကည္႔ သင္႔ပါသလဲ။
>
> ႏိုင္ငံၿခားသား ေတြကေကာ သူတို႔ ႏိုင္ငံက church ေတြ မွာ ဒါမ်ိဳးေတြ ၿပဳမူ လို႔
> ရပါသလား။
>
> ဧည္႔သည္ မ်ားၿပားလာမဲ႔ ေနာင္ႏွစ္ေတြ မွာ ဒီလို ကိစၥ ေတြကို တင္းတင္းၾကတ္ၾကတ္
> ကိုင္တြယ္ ႏိုင္မဲ႔ အဖြဲ႔အစည္း တစ္ခု လိုအပ္ေနပါၿပီ။
>

> --
> https://groups.google.com/d/msg/travelmyanmar/-/rSMo4aN8NbwJ.

yin min htun

Oct 15, 2012, 12:44:31 AM10/15/12
to travel...@googlegroups.com
What a stupid couple!!!! They must know where they are.
We must clean like that shit out as much as we could.
Rubbishes!!!! Rubbishes!!!! Rubbishes!!!!

Thanks a lot for photo,Mirror.
spring

Win - Cambodia

Oct 15, 2012, 5:55:03 AM10/15/12
to travel...@googlegroups.com
SHARED through CNN Facebook : www.facebook.com/cnn and post on 15th Oct.

They will know how they behaved while visiting the country and embarrass their country. many start re-sharing this post and of course need more caution /signage at temples/pagodas. Cheers,
WZ

Rain Man

Oct 17, 2012, 12:15:04 AM10/17/12
to travel...@googlegroups.com
I wonder what the respectable members of pagoda trustees were doing! I remember that they used to make such a fuss about tour guides not wearing the Type Pon.

TUN tourguide

Oct 17, 2012, 2:16:51 AM10/17/12
to travel...@googlegroups.com, Win Zaw - Asia Expeditions, Ko Nyi Nyi