ဦးပန္တံတား ေရွးေဟာင္း

Tomme Aung

to travel...@googlegroups.com

က်ြန္းတံတားရွင္္ေမာင္ပိန္ မွ မင္းႏွစ္ပါးသို႕

တို႕အရွင္
ၾကက္ေမာင္းျပင္းႏွစ္ေကာင္
ဘုန္အိုးကေဆာင္
အမ်ားလိုဟုတ္ေပါင္
ရင္ေတာင္ကကား
လည္ေခ်ာင္းစြာစြာႏွင့္
ပန္းခ်ီစုအကုန္ေျပးတာ
တက္ေထာင္မာသား။

အမ်ားျမင္
တိုက္ပြဲျပင္ေရြတေကာင္း
ေတြ႕ရာလိုက္ခြပ္ေၾကာင္း
္နန္းတြင္းေအာင္းမင္းပုဂံ
အံ႕ၾသရျပန္
ၾကက္ပိုင္ရွင္အျမန္သြင္း
ါအေဆာင္ေတာ္ရဲ႕အတြင္း
္ႀကက္တိုက္ျမင္ကြင္း။

အရွင္ေမြး
ညခ်င္းႀကီးသည္ထင္
ပုဂံမင္းသနားခင္ေတာ႕
ငပိန္နန္းတြင္းမွာထင္ေပၚ
သူေရွ႕မွာေအာ္မေျပာရဲ
ၾကက္ႏွစ္ေကာင္ပဲဆက္သ
ရာထူးရုိက္ရာခ်ီးျမင့္ခံရ
ကုလားဆိုတာ ေမ့ေနၾက။

အတင့္ရဲ
လက္ရဲဇာတ္ရဲေမာင္ပိန္
ေနစဲမွအိမ္ျပန္
ေတြ႕သမ်ွ စိတ္ထန္
မိန္းကေလးမွန္ အကုန္သုတ္
လုပ္ခ်င္ရာကိုလုပ္
ျမိဳ႕စာေရးမျပုတ္တဲ႕ျပင္
္တံတားေဆာက္ဂြင္ သူရ
ပိုလို႕သာအေျခက်။

ငါ့အရွင္
တံတားေဆာက္ျပီးသတိဝင္
အမူးပင္ေျပပါ့
လာေျပာၾကစကားေတြ
နားမဝ သာၾကားမွ
ငပိိန္ကုိ ခုေရွ႕သြင္း
အျပစ္ေပးျခင္း တာေကာင္း
သင္းဆိုးခဲ႕ေၾကာင္းဝန္ခံထြက္
ံံမနက္ဖန္တြင္သက္။

မင္းေနျပည္ေတာ္
ကုလားေခၚမင္းရာထူးေပး
အခ်ိန္တန္စရုိတ္မွန္ ေရး
္အခ်ိန္အခါမေႏွာင္းခင္ေဘးမွာ
အႏၲရာယ္ဆင္းကာေျပးေတာ့
ျပံဳးေပ်ာ္ေပါ့ အမရသူေတ။ြ
ငပိန္တင္မက
သူ႕ေဆြမ်ိဳးတစ္ျပံဳလံးုေသရ
ဒါက်မွတို႕မင္းပုဂံ
အိမ္မျပန္ ညလံုးေအာ္ၾက
ခ်ီးၾကဴးၾက အမ်ားျပည္သူ
ထိုက်မွ ၾကက္ႏွစ္ေကာင္ယူျပီး
ူလည္လွီးကာ သက္ေသထူျပေပါ့
ေနာင္ဘယ္ခါ ၾကက္မတိုက္ပါ့မယ္္
မင္းပုဂံသစၥာျပဳတယ္
အုတ္ေအာ္ေသာင္းႏွင္း။

ေတာင္ျပဳန္းက မင္းႏွစ္ပါး
အေနာ္ထံ ခစား
ပစားေပးလို့ ေဘးေတာ္
ေဘးေခ်ာ္ေအာင္ ရမ္းကား
ငပိန္လို မင္းခုတုံးထား
သနားလို႕ ကုလားျဖစ္ၿငား
အျပစ္မေပးပဲထားမွ
မစာဥဇာတ္ေပၚသြား
က်န္စစ္သားအလုပ္ိရွဳပ္
ဝါးရင္းတုတ္နဲ႕ေဆာ္
ေသခါမွေက်ာ္
ေနရင္းေတာင္ျပံဳး ရြာေလးေပၚ။

ဝါေခါင္လ အမွတ္တရ ေရးဖြဲ႕ပါသည္။