7 Lecz… � Transition Towns Polska

Kamil Pachalko

to transition...@googlegroups.com
Link: http://transitiontownspolska.wordpress.com/2010/07/16/7-lecz/ (via shareaholic.com)

7 Lecz…

Lipiec 16, 2010 Autor: Kamil Pachalko | Edytuj

Witamy, Max przetlumaczyl dla nas 7 Lecz… z Transition Handbook. Wielkie dzieki.

Jesli macie sugestie co do tlumaczenia, szczegolnie w kwesti wyrazow specyficznych dla Transition wpisujcie komentarze albo na liscie dyskusyjnej. Dodam link do tego wpisu w Materialach.

Teraz kolej na 12 Etapow (Krokow, Skladnikow) Transition:) a ja w miedzyczasie bede tlumaczyl film Transition 1.0

Do przeczytania.

Marcin Gerwin

to transition...@googlegroups.com
Hej,

Ja mam komentarz :) Zamiast "7 lecz" powinno być "7 ale" ;)
Oj, tam jest więcej rzeczy do korekty, tak na pierwszy rzut oka:
-  "Dni Otwarte" zostawiłbym jak dni Open Space, bo jest to nazwa własna,
- "Energy Descent Action Plan" przetłumaczyłbym jako "Plan Zmniejszenia Zużycia Energii".

Pozdrowienia,
Marcin