poprawiony dzial O nas i wylaniajace sie pomysly

Kamil Pachalko

to transition...@googlegroups.com
1) poprawilem wpisy dla Andrzeja i Marcina, dzieki za sugestie

2) wylaniajace sie pomysly. Z tych kilku maili ktore wymienilismy wydaje mi sie na razie mamy dwa pomysly -
a) Polish Transition Villages
b) demokracja uczestniczaca i TT (Marcin juz dziala w Sopocie)

W tym momencie jestesmy na etapie dyskusji  wiec moze krotkie wywiady z Pania Jadwiga i Marcinem bylyby wykorzystane jako wpisy na bloga. Rozumiem ze nie mamy za duzo czasu bo jestesmy zajeci naszymi glownymi projektami ale te pomysly moga sluzyc rozpoczeciu pewnej dyskusji i moze cos ciekawego sie z nich wyloni. Wroce do Was w tej sprawie.

Inne

Marcin - Wydaje mi się, że dla promowania TT w Polsce najpierw trzeba przygotować grunt,
dlatego najpierw zabieramy się za demokrację :) Także na razie nie chciałbym się
za bardzo udzielać w TT, bo chciałbym mieć czas na sprawy obywatelskie.

Kamil - oczywisce, kazdy da tyle ile moze i uwazam ze w Transition nalezy sie kierowac wlasnymi pasjami i przemysleniami bo tam jest najwiecej energi:) i moze bedziemy w stanie stworzyc cos nowego w nurcie TT.

Strona i grupa

Grupa dyskusyjna byla odwiedzona 26 razy w ciagu ostatnich 20 godzin i strona rowniez dostaje wiecej odwiedzin (w tym Waszych) wiec wydaje mi sie ze ludzie przesylaja informacje o Transition Towns Polska. Powoli bede polepszal strone zeby pojawiala sie w wyszukiwarkach i im wiecej wpisow bedzie na blogu tym lepiej bedzie stala strona. Ludzie rowniz klikali ze strony glownej do strony Sopotu i Ekocentrum wiec widac ze strona moze sluzyc rowniez zwiekszeniem zainteresowania panstwa dzialanoscia.

Czy moge poprosic osoby na tej liscie o umieszczenie linka do strony http://transitiontownspolska.wordpress.com/ na swoich stronach gdyz to rowniez zwiekszy szanse odnalezienia strony przez inne osoby. Dziekuje.

Nowe osoby

Witam Michale - prosze napisz cos o sobie i podziel sie swoimi pomyslami i komentarzami. Dzieki

Marcin Gerwin

to transition...@googlegroups.com
A co z polskimi fontami? Nie mogę dociec, jak to możliwe, że nie masz ich na komputerze :)

Pozdrowienia,
Marcin