Yoğunlaştırılmış Program Proje Hazırlama Eğitimi (16-17 Kasım) - Kültür & Sanat Çalışmaları İçin Fon & Hibe Kaynakları Semineri (8 Aralık, İstanbul)

Ozlem Serin

Yoğunlaştırılmış Program Proje Hazırlama Eğitimi

  2013-2017 AB Fonları, Kalkınma ajansları ve önümüzdeki süreçte farklı kurumlar tarafından gerçekleştirilen hibe destekleri hakkında detaylı bilgi sahip olmak; projeniz, yatırımınız ya da yeni girişiminiz için uygun hibe fırsatları ve imkanlarını görmek, istenilen kriterlerde nitelikli ve başarılı proje geliştirmek ve proje yazmayı öğrenmek istiyorsanız İstanbul’da 16-17 Kasım 2012 tarihlerinde gerçekleştireceğimiz 2 tam günlük yoğunlaştırılmış uygulamalı proje hazırlama eğitimini kaçırmayınız.

Eğitim Konusu: Avrupa Birliği, Kalkınma Ajansları ve diğer hibe desteklerinden faydalanabilmek için proje geliştirme ve proje hazırlama eğitimi

Eğitim Ücreti:  540 TL + KDV

Eğitim Tarihi:  16-17 Kasım 2012  (2 Tam Gün, Cuma – Cumartesi) - İstanbul

Kültür & Sanat Çalışmaları İçin Fon & Hibe Kaynakları Semineri

  Avrupa Birliği, 2007-2013 Kültür Programları ve diğer donör kuruluşların destekleri doğrultusunda kültür & sanat alanlarındaki projelerin finansmanı için tüm fon kaynakları, hibelerden yararlanabilmek için proje geliştirme çalışmaları

Hedef Kitle

- Kültür & sanat alanında çalışan ilgili kurum temsilcileri ve profesyonel çalışanları (şirketler, dernekler, vakıflar, belediyeler, ticaret ve sanayi odaları, mimarlar ve mühendisler odaları, diğer odalar ve meslek örgütleri, üniversiteler, sendikalar, kamu kurumları)

- Kültür & sanat desteklemeleri konusunda uzmanlaşmak isteyen profesyoneller ve danışmanlar

- Kültür & sanat alanında faaliyet gösteren şirketler, ajanslar, organizasyonlar (halkla ilişkiler şirketleri, reklam ajansları, organizasyon şirketleri, prodüksiyon şirketleri, fuar organizatörleri, kar amacı gütmeyen işletmeler)

- Kültür ve sanat alanında faaliyet gösteren ya da göstermek isteyen bireysel katılımcılar, girişimciler, sanatçılar, kültür & sanat operatörleri

Eğitim Ücreti: 300TL + KDV

Eğitim Tarihi: 8 Aralık (Cumartesi) - İstanbul