- Yoğunlaştırılmış Proje Hazırlama Eğitimi - (16-17 Kasım 2012, İstanbul)

Ozlem Serin

16-17 Kasım 2012, İstanbul - Yoğunlaştırılmış Proje Hazırlama Eğitimi

2013-2017 AB Fonları, Kalkınma ajansları ve önümüzdeki süreçte farklı kurumlar tarafından gerçekleştirilen hibe destekleri hakkında detaylı bilgi sahip olmak; projeniz, yatırımınız ya da yeni girişiminiz için uygun hibe fırsatları ve imkanlarını görmek, istenilen kriterlerde nitelikli ve başarılı proje geliştirmek ve proje yazmayı öğrenmek istiyorsanız İstanbul’da 16-17 Kasım 2012 tarihlerinde gerçekleştireceğimiz 2 tam günlük yoğunlaştırılmış uygulamalı proje hazırlama eğitimini kaçırmayınız.

Eğitim Tarihi:  16-17 Kasım 2012  (2 Tam Gün, Cuma – Cumartesi)

Eğitim Yeri: İstanbul – Taksim

Eğitim Konusu: Avrupa Birliği, Kalkınma Ajansları ve diğer hibe desteklerinden faydalanabilmek için proje geliştirme ve proje hazırlama eğitimi

Eğitim Kontenjanı: 24 Kişi

Eğitime Katılım İçin Son Başvuru Tarihi: 12 Kasım 2012

Eğitim Ücreti:  540 TL + KDV

Detaylı bilgi için : www.kipu.com.tr