Login ve cookie sorunu

ibrahim Güneş

May 23, 2011, 4:10:11 AM5/23/11
to <?PHP echo "Merhaba Türkiye"; ?>
Arkadaşlar İyi Günler;
Php öğreniyorum ve öğrendiklerimi pekiştirmek adına ufak çapta proje
geliştirmeye çalışıyorum.
Bir sorunum var yardımcı olursanız sevinirim.. Şimdiden teşekkürler..

Arkadaşlar bir login panelim var.Password ile login olduktan olduktan
sonra uygulamanın içeriğinin düzenlendiği menü sayfam açılıyor. Yalnız
logout olduktan sonra ise browserdan login olunan linke tıklandığında
cookie ölmemiş oluyor ve şifre girmeden tekrar düzenleme sayfası
açılıyor.

Bunu nasıl engelleyebilirim?

Emre Erkan

May 23, 2011, 4:13:21 AM5/23/11
to tr_...@googlegroups.com
login ve logout aşamalarında kullandığınız kodları paylaşırsanız daha
fazla yardımcı olabiliriz.