my sql front deneme sürümü

ibrahim Güneş

to <?PHP echo "Merhaba Türkiye"; ?>
Herkese merhabalar;
My sql front deneme sürümü kullanıyordum. 30 günlük süre doldu.
Database deki çalışmalarımı dışa aktarmak istiyorum yalnız kısıtlı
kullanıma açık olduğu için yapamıyorum.
Çözüm için önerisi olan varmı?

Herkese teşekkürler..

Murat Ezdi

to tr_...@googlegroups.com
heidi sql kullanabilirsiniz mysql fronttan sonra geliştirilmişti...

25 Mayıs 2011 00:15 tarihinde ibrahim Güneş <gne...@gmail.com> yazdı:

--
Bu mesajı  "<?PHP echo "Merhaba Türkiye"; ?>" grubuna üye olduğunuz için aldınız.
Gruba mesaj göndermek için tr_...@googlegroups.com adresini kullanın

Emre Erkan

to tr_...@googlegroups.com
php destekli sunucunuz varsa phpmyadmin web tabanlı, açık kaynak
kodlu, oldukça gelişmiş bir yazılımdır. Tavsiye ederim.

ibrahim Güneş

to tr_...@googlegroups.com
Phpmyadmin kullanacağım ama şuanki mevcut tablolarımı nasıl export edebilirim. mysql front deneme sürümü bittiği için kısıtlı kullandırıyor ve export ettirmiyor.?