Yeni nesil

kara

to tr_...@googlegroups.com
Bizde pek böyle tahtaya 500 kere bir şeyler yazma cezası yok ama güzel bir karikatür olmuş.

http://www.jeffpalm.com/fox/index.html

--
kara

Evren Bal

to tr_...@googlegroups.com
Merhabalar,

Yeni bi proje için acaba ne yapsam ne etsem diye düşünürken, aklımdaki
bu soruyu grupla paylaşmanın karar verme sürecinde bana yardımcı
olacağını düşündüm.
Soru: Ajax uygulamalarında kendi kütüphanenizi kendiniz yazıp onu mu
kullanıyorsunuz, yoksa hazır kütüphaneleri mi tercih ediyorsunuz?
Hazır kütüphanelerden kullandıklarınızın eksileri ve artıları nelerdir?

Saygılar, sevgiler...

kara

to tr_...@googlegroups.com
Ben genelde prototype ve script.aculo.us kullanıyorum. Bir de bazen modalbox ı dahil ediyorum. Hepsini de tavsiye ederim.

İyi çalışmalar

Halil İbrahim Türkoğlu

to tr_...@googlegroups.com
benimde sana tavsiye debileceğim sardalya diye bir kütüphane. Artı ve Eksilerine gelince hazır kütüphanelerde neredeyse ihtiyaç duyabileceğin bütün fonksiyonların, tanımlamaların vb. bulunuyor oluşu (bu bir artı), ve genellikle hazır kütüphanelerin biraz karışık oluşu (bu da eksisi - kütüphaneyi anlamaya çalışırken hemen hemen kendi kütüphaneni yazacak sviyeye geliyorsun. :). )
Eğer AJAX konusunda bilgi e ihtiyacın varsa Google da Ajaxnedir diye bir grup var.  Tamam bazen anlamıyorum ne yazıldığını ama gerçekten işi biliyorlar. Orayı tavsiye edebilirim. ve orada bu kütüphanelerle ilgili tartışmalar ve kullanım ile ilgili açıklamalar var. Sanırm işine yarar.

Halil İbrahim TÜRKOĞLU
Eğitim Teknoloğu & Bilgisayar Öğretmeni
BÖTE