Gurubu canlandıralım

Yusuf Sarıgöz

to tr_...@googlegroups.com
Herkese merhabalar. Bu gurubu dün uzun uğraşlar sonunda bulabildim ve
hemen üye oldum. Gurup bilgisine baktığımda 50 üyesinin olduğunu
gördüm. Bu sayının arttırılması gerektiğini düşünüyorum. Guruptaki
hemen herkesin kişisel bir websitesi var olduğunu düşünerek, herkes
kendi sitesinde bu gurubun anasayfasına birer link verse üye sayısı
kısa zamanda artar.
Bir diğer teklifim de şu: PHP ile yazılmış Türkçe scriptlerin
bulunmasında büyük zorluklar yaşıyor arkadaşlar. Hergün en az birkaç
mail alıyorum: "Şu scriptin türkçesi, ya da türkçe alternatifi var
mı?" diye. Gurupta 50 kişiyiz, bunların 25-30 tanesinin katılımıyla
bir gurup kursak çok kısa zamanda el birliğiyle herkesin kullanımına
açık (gpl lisanslı) türkçe scriptler ortaya koyabiliriz. ne dersiniz?
Message has been deleted

Turabi çelik

to tr_...@googlegroups.com
olabilir ama bu iş zor biraz neden mi çünkü herkesin kendine göre işleri var bir bakacaksın bir hafta coştu ortalık bi bakacaksın diğer haftalarda piyasada kimse yok buna bende dahilim

yusufs...@gmail.com

to tr_...@googlegroups.com
Elbette işi yoğun olanlar olacaktır. ama işi yoğun olanların yerine
diğerleri geçer, onların işi olduğunda diğerleri vs. bu yüzden büyük
bir sorun yaşanacağını sanmıyorum. benim gibi düşünen arkadaşlar maili
cevaplarlarsa bu işin yapılıp yapılamayacağı da ortaya çıkar. ben her
türlü görevi almaya hazırım. Erkan da katılacağını söylemiş. yok mu
başka kimse?

Turabi çelik

to tr_...@googlegroups.com
Ben nasıl yardımcı olurum bilmiyorum ama elimden gelini yaparım umarım dediğiniz gibi sorun olmaz

Savas

to <?PHP echo "Merhaba Türkiye"; ?>
Bende bu konuda elimden geleni yaparım..
Message has been deleted

yusufs...@gmail.com

to tr_...@googlegroups.com
İlgi gösteren arkadaşlara teşekkürler. Öyleyse, genelde en çok ihtiyaç
duyulan scriptlerden başlayalım hazırlamaya. En çok ihtiyaç duyulan
Türkçe ve tatmin edici bir yazı yayınlama scripti yok gibi görünüyor.
Başka önerisi olan var mı? Bundan başka sıkça ihtiyaç duyulan ve
yeterli bir türkçe script bulunmayan bir script varsa ondan
başlayalım.
Message has been deleted

taylanaktepe

to <?PHP echo "Merhaba Türkiye"; ?>
Güzel fikir, her türlü katılırım. Hatta ilk iş, tamamen Türkçe bir
forum sistemi olursa vatana millete büyük hizmet olur. Yapılabilirliği
tartışılır ancak basit de olsa bir yerden başlamak gerekiyor.

yusufs...@gmail.com

to tr_...@googlegroups.com
Kesinlikle katılıyorum. Evet, diğer forumların çevirileri yapılıyor
ama bunlar eksik oluyor, tam olabilmesi için de çok uğraş
gerektiriyor. Eksik olduğunda, hem estetik olarak güzel olmuyor (onca
Türkçe yazının arasından bi bakıyorsunuz İngilizce/almanca yazılar
çıkıyor; bu da hoş olmuyor), hem de kullanıcıların siteden maksimum
verim almısını engelliyor. Belki uzun zaman alır böyle bir forum
scriptini kullanıma sokmak ama büyük işe yarayacağı ve ve büyük ilgi
göreceği kesin.