joomla nın kütüphanesini kullanmak

瀏覽次數:2 次
跳到第一則未讀訊息

Yavuz YILDIRIM

未讀,
2008年1月2日 上午8:46:112008/1/2
收件者:<?PHP echo "Merhaba Türkiye"; ?>
merhaba

sağlam bir portal yazmam gerekiyor. Yalnız herhangi bir framerwork_ede
ısınabilmiş değilim.
Geçenlerde arkadaşımın bir tavsiyesi üzerine uyup joomlayı kurcalamaya
başladım.
Arkadaşımın dediğine göre joomla_daki kütüphaneleri kullanmak daha
mantıklı olduğu söylüyor.
Adamlar herşeyi yazdığını söyledi. Bense kendim yazmayı planlıyorum.
Sebebi ise
başka bir yerden aldığımız hazır kod güzel yazılmış olabilir. Yalnız
şöyle bir düşüncem var
ne kadar hazır kod kullanılırsa hakimiyetin o kadar kaybolduğuna
inanıyorum. Yani
yazılan bir çok kodun spesifik olması dolayısıyla siz başkasının
kodunu alıp kullandığınızda
biraz zor olabiliyor. Daha önceden joomlayı kullanmış veya joomlanın
kütüphanelerinden haberi olan arkadaşlar
tecrübelerini paylaşırlarsa sevinirim

kara

未讀,
2008年1月2日 下午2:11:412008/1/2
收件者:tr_...@googlegroups.com
Joomla'nın kütüphaneleri özellikle Joomla için optimize edilmiş olacaklardır. Genel kullanım için bir kütüphane yayınladıklarını duymadım. Elinizde inceleyebileceğimiz bir adres varsa paylaşın, biz de görüşlerimizi paylaşalım. Şu ana kadar hangi PHP Framework'lerini incelediniz? CakePHP, Zend Framework, Code Igniter vs. Bunları inceleme şansınız oldu mu?
--
kara

Yavuz YILDIRIM

未讀,
2008年1月5日 下午5:32:272008/1/5
收件者:tr_...@googlegroups.com
dediğiniz gibi joomla bir kütüphane duyurmadı. Sadece dediğim gibi bir arkadaşım kullanılabileğini iddia etmişti o kadar. Framework_lere gelince symfony_i ( http://www.symfony-project.org )  bilirsiniz. Onu biraz karıştırdım yalnız gerçeği söylemek gerekirse pek kavrayabildiğim söylenemez. Yalnız sizin gönderdikleriniz arasında CakePHP baya öğülmüş şimdi inceleme zamanı bulabileceğim. Teşekkür ederim.
--
Saygılarımla Yavuz YILDIRIM

web sitesi : http://www.nioprojects.com
Kişisel web sitesi : http://www.yavuzyildirim.com