İş ilanı

kara

to tr_...@googlegroups.com
Yönetici olarak bana gelen maili sizlere de aktarmak istedim. Aşağıdadır.

PhP Yazılım Uzmanları Arıyoruz
*       Organizasyonumuz ve müşterilerimiz için tasarlanan projelerin
geliştirilmesi ve hali hazırda çalışmakta olan projelerimize (portal
ve web siteleri) destek verilmesi için PHP programcılar aranıyor.

*       Php, MySql konularına hakim
*       Tercihen Asp ve MSSql bilgisine sahip
*       Web tabanlı database uygulaması geliştirme konusunda deneyimli
*       CSS, Html, Javascript, Ajax bilen
*       Araştırma geliştirmeyi işinin bir parçası olarak gören
*       Literatürü takip edebilecek seviyede ingilizce bilen
*       Uzun süreli çalışmaya elverişli

Yazılım Uzmanları Arıyoruz.

www.infinityteknoloji.com

--