مطالب جدید و مفید بلاگ نت بهره ور فراگیر

naser jalali

to انجمن نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر
با سلام حضور محترم اعضا انجمن نت بهره ور فراگیر
آروزی موفقیت و سلامتی برای شما دارم
مدتی است این انجمن فعالیت بایسته خودش را انجام نمی دهد و مشارکت و
تعامل نظرات کم است برای شروع بهینه و بهتر خواستم ضمن ارسال پیامی خدمت
دوستان و همکاران گرامی در زمینه نگهداری وتعمیرات زمینه انجمن را فعال
سازیم
در زیر مطالب جدید در بلاگ نت بهره ور فراگیر جهت مطالعه تقدیم می
گردد .با تشکر جلالی

کلاس نگهداري و تعميرات برنامه ريزي شده در کارخانه چسب سامد مشهد
http://irantpm.ir/2010/11/11/pm-class-6/

طراحي آزمايشها کليدي ترين ابزار بهبود مدوام فرآيندهاي سازمان
http://irantpm.ir/2010/11/09/doe-4/

پرسنل حرفه ای در نت جذبه کار را بیشتر دوست دارند!
http://irantpm.ir/2010/11/05/human/

نگاهي به اثربخشي کلي تجهيزات 112 درصدي!
http://irantpm.ir/2010/10/28/oee112/

Baluchabadi

to naser...@gmail.com, انجمن نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر
سلام
كسي هست نظر چيني هارا در مورد نت بطور كلي براي من شرح دهد

naser jalali

to انجمن نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر
با سلام
در خصوص نت در چین اطلاعات زیادی نداریم کلا چینی ها در زمینه های مدیریت
سیستم به گونه ژاپنیها کار نکرده اند و عمدتا کپی کاری انجام می دهند و
در سایتهایشان نیز بدلیل بحث زبان چیزی قابل درک نیست
موفق باشید
جلالی